Kamptråd: Fredrikstad - Molde
...jeg må si at dette laget skuffer stort i dag!! Har de trent i vinter eller?..kan jo faen ikke ta et hjørnespark engang jo!!!
---------------------------
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av lineker
...jeg må si at dette laget skuffer stort i dag!! Har de trent i vinter eller?..kan jo faen ikke ta et hjørnespark engang jo!!!De viste vel sist lørdag at de har trent ganske bra, da. Og de har skapt nok sjanser til å kunne ha avgjort dette for lengst. Ingen fyrverkerikamp av FFK, men heller ikke ræva, synes jeg.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
JAAAAAA!!!!!!
Tarik er toppscorer i TL
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tarik er helten min!!!!!!!!!!!!!
De øverst er med oss!!!!!!!!!!!!!!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Nå kommer Molde-spissen jeg frykter innpå... Håper ikke den spilleren blir avgjørende!! (Mame Biram Diouf).
Nå må ikke gutta glemme at de bare er ti mann, nå da.... Synes Tegström har gjort det bra etter innhoppet. Vil mye.
Vi bør gjøre ett bytte nå. Agim eller Vidar inn for Tarik eller Gashi
Det er 10347 tilskuere å ser kampen på nye Fredrikstad stadion i kveld, skriver siste.no. Skulle tro det var mer? Det er jo solgt flere billetter i hvert fall...
Opprinnelig postet av ffkmufc
Været må vel ta skylda
Jøss, dårlig vær? Eller så bra vær at folk heller er ute? Her er i Stavanger er det strålende sol for en gangs skyld!
Opprinnelig postet av FFK1903
Været må vel ta skylda
Jøss, dårlig vær? Eller så bra vær at folk heller er ute? Her er i Stavanger er det strålende sol for en gangs skyld!
Knallvær, men vi må sitte inne å se fotball.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Vi bør gjøre ett bytte nå. Agim eller Vidar inn for Tarik eller GashiHelt enig. Merkelig taktisk vurdering å ikke bruke både litt tid på det nå, og trygge forsvaret.
Deilig med årets første 3poenger!! Fortjent..!! Synd at Barsom må stå over mot RBK.. Vi hadde virkelig trengt han i den matchen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914