Kamptråd: Fredrikstad - Molde
Tegstrøm inn for en skada Gardar
Opprinnelig postet av FFK1903
Når vi endelig ble kvitt Tor Hammerø fra FFK-kampene, så kommer det faen meg inn en ny fyr med noe som minner sterkt om moldedialekt! Kan Fotball-Xtra snart ansette en annen?
Reagerte på dette jeg også. Han kommenterte at han håpet at Diouf ikke markerte Raio i feltet, for da kunne FFK fått en sjanse.....
---------------------------
Fredd
Det er da ikke mye Molde-dialekt på han karen der? Normert bokmål, spør du meg... Har ikke reagert på spesielt partisk kommentering hittil.
Tarik!!!!!!!!!!
Nydelig av Raymond
Opprinnelig postet av Espen
Det er da ikke mye Molde-dialekt på han karen der? Normert bokmål, spør du meg... Har ikke reagert på spesielt partisk kommentering hittil.
Du ser kanskje kampen på TV2 Sport? Jeg tenker i hvert fall på han som er med fra stadion i Fotball-Xtra. Det må være moldedialekt, i hvert fall noe i nærheten av det.
Om han er partisk kan nok være, men likevel lei av å høre moldefolk kommenterer fra stadion.
Deilig!!!!!!!!!!!!! Den satt langt inne!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Yay! TV2 må ha flere pauser! Kom jo mål i tre kamper samtidig omtrent! Måtte det holde ut! Tarik, du går mot en stor sesong om du fortsetter slik! Kvisvik er jo supersub!
Der fikk Tarik plass på landslaget. Hareide sitter på tribunen, og så akkurat det han trenger: En spiss som tar vare på sjansene sine. Tarik er så sykt god!
Men ikke minst: Herlig pasning fra Raymond. Spørs om ikke han starter neste hjemmekamp...
Opprinnelig postet av FFK1903
Ahh....det forklarer saken. Jeg sitter i Sveits og ser kampen via web-tv. Stussa litt over at noen syntes kommentatoren hadde snev av Molde-dialekt, ja... :-)Opprinnelig postet av Espen
Du ser kanskje kampen på TV2 Sport? Jeg tenker i hvert fall på han som er med fra stadion i Fotball-Xtra. Det må være moldedialekt, i hvert fall noe i nærheten av det.
Om han er partisk kan nok være, men likevel lei av å høre moldefolk kommenterer fra stadion.
Barsom utvist. Straffe til Molde
Faen!!!!
Faen! Kommer etter et idiotisk kort hjørnespark! Slutt med sånt! Men vi scorer en til, hvis straffens sitter
Helvetes moldefaenskap. Selvfølgelig må det laget få straffe...
Var det røde kortet fortjent??
Dette var surt ass...........
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
greit med rødt kort. dumt av han å dytte han ned
Det slår vel ikke feil denne gangen heller... 1-1 for tredje gang????
Ikke minst jævlig surt at det var Barsom som taklet og fikk kortet. Hadde trengt ham det siste kvarteret. Har vært en av våre beste i dag. Men har fortsatt trua. I går våkna Brann mot Ålesund først da de fikk en mann utvist. OK, så tapte de uansett, da...men KOM IGJEN NÅ! Må ha samme innsats som i Bergen, nå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914