Klokka?
Hva skjedde med klokka?? Er det ikke så stas lenger nå som alt er blitt "plastic-fantastic"?
Nå er det over ett år siden vi flyttet fra gamle Stadion, men ingenting har foreløpig skjedd med tanke på å bevare den ærverdige klokka. Jeg har fortsatt et ønske om at den burde stå utenfor den nye Stadion med følgende tekst: "FFK 4-3 Ajax".
Et klenodium. For denne klubben - et resultat for evigheten.
---------------------------
Pontus
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Opprinnelig postet av solgaard
Jeg har fortsatt et ønske om at den burde stå utenfor den nye Stadion med følgende tekst: "FFK 4-3 Ajax".
Utenfor Stadion ?? Hvor bortesupporterne kan forsøple den, nei ellers takk.
Opprinnelig postet av Rune Hauge
Utenfor Stadion ?? Hvor bortesupporterne kan forsøple den, nei ellers takk.
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Har du virkelig opplevd så mye vondt i livet ditt? Kom med en bedre idè da.. Herr Positiv... :D
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av TurnipZ
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Har du virkelig opplevd så mye vondt i livet ditt? Kom med en bedre idè da.. Herr Positiv... :D
Den kan være på museet.
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Bob Page
Mener at det var bestemt at den skulle på museumet med resultatet fra siste hjemmekamp på den gamle stadion...
Helt enig! Det er en verdig plass for klokka!
FFK for alltid!
Spørs vel om den noensinne blir hengt opp et eller annet sted på den nye stadion
Opprinnelig postet av eliot
www.f-b.no/article/20080429/FFK/606589396/1220Klokka er i trygge hender.www.fredrikstadfk.no/
Spørs vel om den noensinne blir hengt opp et eller annet sted på den nye stadion
Var det ikke snakk om borte på VIP`en da ??
Rød hvit til jeg dør:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914