Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 mar 08, 14:24
Endret: 06 apr 08, 18:33
Nå kommer jeg med det faste

Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald
Assistentdommer:     Nebben, Dag Roger
Assistentdommer:     Gundersen, Reidar M.
Observatør:     Skjervold, Jon E.
4.dommer:     Friberg, Steinar
NFF-delegat:     Aas, Steinar

---------------------------

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 31 mar 08, 15:20
Kjør på med det samme laget som mot Brann. Da knuser vi Molde...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 mar 08, 15:30
Endret: 31 mar 08, 15:31

vil ha det samme laget utenom en endring. nå er det hjemmekamp. hvis kvisvik har en bra trenings uke så kan han komme inn for ramberg.

vi må forresten se opp for pp diouf på molde. han virket livsfarlig i kampen mot hamkam.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 mar 08, 15:51

Har Diouf spilt mot Hamkam nå? Merkelig, ihvertfall hvis han spiller i Molde, for de møtte jo stabæk.... hmmmm

Med laget som startet mot Brann knuser Molde i løpet av 1.omgang, ihvertfall om vi setter sjansene litt oftere en i den nevnte kampen...

Ser dog likevel for meg en endring, Kvisvik eller Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 31 mar 08, 16:14
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....

Nå var ikke FFK "the winning team" i går, men det er noe med det ordtaket allikevel. De spilte så godt i går, og hvis Ramberg kan starte like godt mot Molde som mot Brann, så ser jeg ingen grunn til å benke ham. Jeg ble meget positivt overrasket over Hansi i går! Skulle det imidlertid vise seg at Kvisvik har masse å by på under treningene før søndagen, vil jeg ha ham inn på høyre kant. Hvis han fortsatt er litt rufsete i formen, kan han heller komme inn som en joker og avgjøre kampen på slutten med en nydelig assist som Tarik banker inn!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 mar 08, 16:55
en liten bom av meg der gett. men han spilte ihvertfall bra. hehe. så vi må passe oss for han. men vi skal normalt ikke ha noe problemer mot molde på hjemmebane. håper å trur på en morsom kamp.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 31 mar 08, 17:25

Kunne kanskje ha tenkt meg Thomassen på venstreback.. Sett åssen det hadde fungert!

Vil ikke at det skal fremstå som at Wallace er en dårlig spiller,men vil gjerne se åssen Thomassen fungerer på den plassen! Ellers bør vi kjøre samme lag som mot Brann!!

MEN,en ting er sikkert.. Stopperparet våres må heves betraktlig... Frykter spissene til Molde..!!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 31 mar 08, 17:40
Har trua på Wallace i denna kampen . Mot brann holdt Solli han tilbake så han ikke kom så mye fremover . Banen blir desunten hundre ganger bedre mot molde enn mot brann . Blir ikke like mye klønete spill nå . Denna kampen burde være en seier!

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 mar 08, 18:40

Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller. Tror han spiller bra med selvtillit, noe han garantert får hvis han klarer å gjøre det bra offensivt.

Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.

Og på det defensive tror jeg også det blir bedre enn forrige gang. Det han etter min mening sliter mest med, er når det kommer innlegg fra motsatt side. For det første er han ikke spesielt god på hodet, for det andre sliter han med markeringa og posisjoneringa si. Da er jo Brann et av de verste lagene å spille mot! Innlegg fra Vaagan Moen/Solli til Helstad eller Winters er et av de beste angrepsvåpnene deres. Jeg tror ikke Molde vil komme til like mange innlegg, og da får han ikke like mye trøbbel..

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 31 mar 08, 20:59
Så nettopp oppsummeringa fra Molde-Stabæk kampen. Diouf er en skummel type... Sikkert flere enn meg som ble imponert over brassesparket han fyrte av gårde, og som ble reddet på strek. Men herregud...klart det skal bli seier på søndag! Henger meg på de som tror at Wallace gjør en bedre figur på Fredrikstad-teppet og foran hjemmepublikum enn i Bergen.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 03 apr 08, 09:36
Opprinnelig postet av Lemmy

Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.

Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.

Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.

At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 apr 08, 10:06

Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.

Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 apr 08, 10:46

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 apr 08, 13:05
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.

Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.

`

Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).

Har du lest forumets retningslinjer?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 apr 08, 13:49
Opprinnelig postet av Holters

Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).

Først vil jeg si at det sikkert er mulig å tolke det jeg har skrevet nå og tidligere som du gjør.

For å gjøre det helt klart så mener jeg at Piroja er en bedre midtstopper enn Shabani. Men, jeg har inntrykk av at det ikke er veldig lett å spille sammen med ham. Man får mye rare pasninger og jeg har konstantert, spesielt i år, at han er ganske tydelig i å kritisere medspillere. Det er ikke nødvendigvis slik at det laget som har de beste spillerene vinner. Det handler også mye om samhandling, og jeg mener at Shabani er en bedre lagspiller enn Piroja. Om han er så mye bedre lagspiller at det kompanserer for det han ligger bak i ferdigheter og rutine vet jeg dog ikke.

Jeg vil også påstå at Piroja har hatt uheldige involveringer på en del baklengsmål i år. Jeg mener altså at han er god, men forsøker å være en motvekt til en til tider hemningsløs hyllest.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 03 apr 08, 14:06
Jeg er delvis enig med kanogvetalt, faktisk. Tør å påstå at Gerrbrandt er den viktigste midtstopperen vi har. Piroja er en helsikes duellspiller, men det er alt han er også.

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06

Lagt til: 03 apr 08, 14:09
Er tilbøyelig til å være enig med kanogvetalt her. Piroja er selvsagt en veldig god kriger og duellspiller, og det er jo underholdende og som regel en ubetinget god ting hos en fotballspiller. Men det er ikke helt bra som midtstopper å være så duracell-kanin at man stadig glemmer posisjonering etc etc. Jeg må si jeg har sansen for Gerrbrand som er mye mer "usynlig" enn Piroja, men som stort sett gjør jobben trygt og godt.

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 apr 08, 14:29
raio piiroja er kanskje fredrikstads viktigste spiller defensivt de siste 20år!!han gjør en enormt viktig jobb.gerrbrand med sine kvaliteter gjør at de utfyller hverandre perfekt. raio mangler selvsagt litt på pasningsspillet, men gutten posisjonerer seg ikke svakt, han er jo akkurat der han skal være for å avverge farlige situasjoner, 100% uredd. begynner å bli lei forståsegpåere. å klage på raio blir som å si at tarik ikke er så viktig for laget....

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 03 apr 08, 15:03
Opprinnelig postet av Kent

Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.

Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.

At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?

Vet godt at han ikke har spilt en eneste kamp på Fredrikstad Stadion, men tror fortsatt han er en typisk hjemmebanespiller. En som hjemmefansen liker, og en som fort blir påvirka positivt av det.

Jo, det er fort gjort å såkalt "grøfte" på et dårlig underlag. Det var hardt der hvor han la ballen innimellom, og han fikk en dårlig touch på den. Tror ikke dødballene hans hadde sittet uansett, men han var jo direkte svak.Så noe må nok banen ta skylda for..

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 apr 08, 16:18
Endret: 03 apr 08, 16:18
Det ser ikke veldig bra ut med tanke på spill for Patrik Gerrbrand på søndag.

Virker som Grönis da velger å sette Ophaug inn i midtforsvaret sammen med Piiroja og la Czwartek spille back. Det er nok den klart beste løsningen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914