Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)
Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Assistentdommer: Gundersen, Reidar M.
Observatør: Skjervold, Jon E.
4.dommer: Friberg, Steinar
NFF-delegat: Aas, Steinar
---------------------------
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
vil ha det samme laget utenom en endring. nå er det hjemmekamp. hvis kvisvik har en bra trenings uke så kan han komme inn for ramberg.
vi må forresten se opp for pp diouf på molde. han virket livsfarlig i kampen mot hamkam.
Har Diouf spilt mot Hamkam nå? Merkelig, ihvertfall hvis han spiller i Molde, for de møtte jo stabæk.... hmmmm
Med laget som startet mot Brann knuser Molde i løpet av 1.omgang, ihvertfall om vi setter sjansene litt oftere en i den nevnte kampen...
Ser dog likevel for meg en endring, Kvisvik eller Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?
*22.05.08*
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....
Nå var ikke FFK "the winning team" i går, men det er noe med det ordtaket allikevel. De spilte så godt i går, og hvis Ramberg kan starte like godt mot Molde som mot Brann, så ser jeg ingen grunn til å benke ham. Jeg ble meget positivt overrasket over Hansi i går! Skulle det imidlertid vise seg at Kvisvik har masse å by på under treningene før søndagen, vil jeg ha ham inn på høyre kant. Hvis han fortsatt er litt rufsete i formen, kan han heller komme inn som en joker og avgjøre kampen på slutten med en nydelig assist som Tarik banker inn!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Kunne kanskje ha tenkt meg Thomassen på venstreback.. Sett åssen det hadde fungert!
Vil ikke at det skal fremstå som at Wallace er en dårlig spiller,men vil gjerne se åssen Thomassen fungerer på den plassen! Ellers bør vi kjøre samme lag som mot Brann!!
MEN,en ting er sikkert.. Stopperparet våres må heves betraktlig... Frykter spissene til Molde..!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller. Tror han spiller bra med selvtillit, noe han garantert får hvis han klarer å gjøre det bra offensivt.
Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.
Og på det defensive tror jeg også det blir bedre enn forrige gang. Det han etter min mening sliter mest med, er når det kommer innlegg fra motsatt side. For det første er han ikke spesielt god på hodet, for det andre sliter han med markeringa og posisjoneringa si. Da er jo Brann et av de verste lagene å spille mot! Innlegg fra Vaagan Moen/Solli til Helstad eller Winters er et av de beste angrepsvåpnene deres. Jeg tror ikke Molde vil komme til like mange innlegg, og da får han ikke like mye trøbbel..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.
Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.
Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.
At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.
Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Gerrbrand og Fofana sliter med sykdom og skade
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.`Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.
Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).
Først vil jeg si at det sikkert er mulig å tolke det jeg har skrevet nå og tidligere som du gjør.
For å gjøre det helt klart så mener jeg at Piroja er en bedre midtstopper enn Shabani. Men, jeg har inntrykk av at det ikke er veldig lett å spille sammen med ham. Man får mye rare pasninger og jeg har konstantert, spesielt i år, at han er ganske tydelig i å kritisere medspillere. Det er ikke nødvendigvis slik at det laget som har de beste spillerene vinner. Det handler også mye om samhandling, og jeg mener at Shabani er en bedre lagspiller enn Piroja. Om han er så mye bedre lagspiller at det kompanserer for det han ligger bak i ferdigheter og rutine vet jeg dog ikke.
Jeg vil også påstå at Piroja har hatt uheldige involveringer på en del baklengsmål i år. Jeg mener altså at han er god, men forsøker å være en motvekt til en til tider hemningsløs hyllest.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av Kent
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.
Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.
At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?
Vet godt at han ikke har spilt en eneste kamp på Fredrikstad Stadion, men tror fortsatt han er en typisk hjemmebanespiller. En som hjemmefansen liker, og en som fort blir påvirka positivt av det.
Jo, det er fort gjort å såkalt "grøfte" på et dårlig underlag. Det var hardt der hvor han la ballen innimellom, og han fikk en dårlig touch på den. Tror ikke dødballene hans hadde sittet uansett, men han var jo direkte svak.Så noe må nok banen ta skylda for..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Virker som Grönis da velger å sette Ophaug inn i midtforsvaret sammen med Piiroja og la Czwartek spille back. Det er nok den klart beste løsningen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914