Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 05 apr 08, 17:04

Opprinnelig postet av jambo

Dette forteller meg at han egentlig vet svært lite om FFK. Godt organisert defensivt??? Siden når?

Enig. Jeg har mye fint å si om klubben vår. Men vi er ikke godt organiserte bakover...

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 05 apr 08, 20:39
Aalesund kjører over Brann- Vi spilte godt mot Brann sist helg. Setter dette vårt spill i et annet lys? Er faktisk ikke Brann bedre? Har hjemmebane så mye å si? Den negative meg, ser selvfølgelig at FFK kan fort komme ned på jorda igjen (selv om vi tapte........). Den positive meg ser selvfølgelig hjemmebanen skal slå positivt ut for oss og at jeg får en hyggelig tur hjem til Skjetve i morra.....

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 05 apr 08, 20:49
Skikkelig kamp av Ålesund. Viser vel mest at Ålesund har et bedre forsvar en FFK. Et sterkt Ålesund lag et passivt brann lag. Men du er inne på noe, er ikke overbevist om forsvaret vårt er godt nok i morgen. Meget skeptisk på venstre siden, bare håpr Molde ikke har sett eller mener det samme om den som meg. Så foresten Oppdal hadde en ennå større glipp en Lasse, skal bli morsomt å se hva de blir skrevet om det i ettertid:-)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 05 apr 08, 23:17

Opprinnelig postet av Anne
Skikkelig kamp av Ålesund. Viser vel mest at Ålesund har et bedre forsvar en FFK.

Vel, til og med forsvaret til Øssia hadde holdt mål mot stå-i-ro-Helstad og tælle-rundt-El Fakiri & co i dag. Det var en skam og se Brann, tror AaFK kommer seg rimelig fort ned på jorda etter dette. Så å si at AaFK har et bedre forsvar enn FFK vil jeg vel avvente litt med å si.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 apr 08, 07:08
Brrr, se på dette været. www.dagbladet.no/vaer/uni/900508654

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 apr 08, 10:04
Finnes ikke Dårlig vær, men dårlig klær

---------------------------

http://keiko99.net

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 06 apr 08, 13:40
Får håpe Gardar gjør som dette: youtube.com/watch idag mot molde vel

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 06 apr 08, 13:48
Eller Gashi som gjør dette som han gjorde mot RBK ifjor: http://link.brightcove.com/services/link/bcpid1412253986/bclid1428636560/bctid1467298382

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 apr 08, 14:57
Ser ikke ut som det blir fult på stadion idag, slik som en kunne tro tidligere i uken. Mange billetter igjen. Er det været som holder folk hjemme? Eller lite tro på laget?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 06 apr 08, 15:25

Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser ikke ut som det blir fult på stadion idag, slik som en kunne tro tidligere i uken. Mange billetter igjen. Er det været som holder folk hjemme? Eller lite tro på laget?

Sikkert lite tro på laget...

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 apr 08, 15:29
er litt småegnstelig før kick off...kan bli målfest dette her, med det to raske diouf spissene mot vårt ustabile forsvar, især da vi mest sannsynlig stiller uten patrick og med to svake defensive backer(wallace og pac). samtidig scorer vi minst 2mål idag, molde mangler sentrale stoppere...tarik og gardar scorer videre! blir spennende. håper vi stiller med samme lag som i bergen, med et bytte: ramberg ut, kvisvik/koadiou inn. ikke fordi rambeg var svak mot brann, men fordi vi på hjemmebane trenger mer offensive kvaliteter og kreativitet.  

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 06 apr 08, 17:19

Litt fakta før kampen:

Molde har bare vunnet én gang i de siste åtte bortekampene i serien mot Fredrikstad. Fredrikstad har vunnet fire ganger, mens tre kamper har endt uavgjort. Målforskjellen er 17-13 til Fredrikstad.  

Ingen av lagene har gått av banen uten å score i de siste ni møtene i Fredrikstad.  

De to siste oppgjørene i plankebyen har begge endt 1-1.  

Molde har ikke tapt noen av de siste fire Tippeliga-kampene mot Fredrikstad. Forrige tap kom 1. august 2004 (2-1).  

Molde har spilt sju bortekamper uten seier. Siste seier kom borte mot HamKam 5. juni 2006 (1-2). Klubbrekorden er fra årene 1975-1976 da de spilte 12 bortekamper på rad uten seier.  

Molde har ikke holdt nullen på 11 bortekamper i Tippeligaen. Sist de unngikk baklengsmål var borte mot Rosenborg 30. april 2006 (0-1). Klubbrekorden er på 18 strake bortekamper med innslupne mål.  

Magne Hoseth spiller sin 150. Tippeliga-kamp dersom han er involvert i denne kampen (129 kamper/53 mål for Molde og 20 kamper/1 mål for Vålerenga).

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 06 apr 08, 17:53
Staw - Czwartek, Ophaug, Piiroja, Wallace - Ramberg, Gashi, Wehrman, Barsom - Elyounoussi, Johansson

Reserver: Bråthen, Shabani, Martinsen, Kouadio, Thomassen, Kvisvik og Tegström

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 06 apr 08, 17:56
Jan Kjell Larsen - Kristoffer P. Vatshaug, Vegard Forren, Øyvind Gjerde, Knut Olav Rindarøy - Magne Hoseth, Thomas Holm, Daniel Berg Hestad - Mattias Moström, Jose Mota, Pape Pate Diouf.
Reserver:
Knut Dørum Lillebakk, Thomas Mork, Toni Koskela, Brian Waltrip, Aksel B. Skjølsvik, Mame Biram Diouf.

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914