Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)
Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Assistentdommer: Gundersen, Reidar M.
Observatør: Skjervold, Jon E.
4.dommer: Friberg, Steinar
NFF-delegat: Aas, Steinar
---------------------------
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
vil ha det samme laget utenom en endring. nå er det hjemmekamp. hvis kvisvik har en bra trenings uke så kan han komme inn for ramberg.
vi må forresten se opp for pp diouf på molde. han virket livsfarlig i kampen mot hamkam.
Har Diouf spilt mot Hamkam nå? Merkelig, ihvertfall hvis han spiller i Molde, for de møtte jo stabæk.... hmmmm
Med laget som startet mot Brann knuser Molde i løpet av 1.omgang, ihvertfall om vi setter sjansene litt oftere en i den nevnte kampen...
Ser dog likevel for meg en endring, Kvisvik eller Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?
*22.05.08*
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....
Nå var ikke FFK "the winning team" i går, men det er noe med det ordtaket allikevel. De spilte så godt i går, og hvis Ramberg kan starte like godt mot Molde som mot Brann, så ser jeg ingen grunn til å benke ham. Jeg ble meget positivt overrasket over Hansi i går! Skulle det imidlertid vise seg at Kvisvik har masse å by på under treningene før søndagen, vil jeg ha ham inn på høyre kant. Hvis han fortsatt er litt rufsete i formen, kan han heller komme inn som en joker og avgjøre kampen på slutten med en nydelig assist som Tarik banker inn!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Kunne kanskje ha tenkt meg Thomassen på venstreback.. Sett åssen det hadde fungert!
Vil ikke at det skal fremstå som at Wallace er en dårlig spiller,men vil gjerne se åssen Thomassen fungerer på den plassen! Ellers bør vi kjøre samme lag som mot Brann!!
MEN,en ting er sikkert.. Stopperparet våres må heves betraktlig... Frykter spissene til Molde..!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller. Tror han spiller bra med selvtillit, noe han garantert får hvis han klarer å gjøre det bra offensivt.
Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.
Og på det defensive tror jeg også det blir bedre enn forrige gang. Det han etter min mening sliter mest med, er når det kommer innlegg fra motsatt side. For det første er han ikke spesielt god på hodet, for det andre sliter han med markeringa og posisjoneringa si. Da er jo Brann et av de verste lagene å spille mot! Innlegg fra Vaagan Moen/Solli til Helstad eller Winters er et av de beste angrepsvåpnene deres. Jeg tror ikke Molde vil komme til like mange innlegg, og da får han ikke like mye trøbbel..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av keiko99
Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Er det han som dømte Viking-FFK i fjor ?
Tror dessverre det. Inkompetente, pinglete dusten!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Er det han som dømte Viking-FFK i fjor ?
Det er i hvert fall han som debuterte som Tippeliga-dommer i bortekampen vår mot Stabæk for to sesonger siden, og det var det ikke mange i FFK som var veldig fornøyd med det etter kampen, for å si det mildt. Han er fortsatt ung og urutinert, kanskje en fordel å ha ham på hjemmebane.
(Om ikke det med Berg Hestad i forsvar er en aprilspøk, da. Man vet jo aldri.)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Per Egil
Mye skader i Molde virker det som.
(Om ikke det med Berg Hestad i forsvar er en aprilspøk, da. Man vet jo aldri.)
Den gamle brynehelten Marcus (har sett han score mot Molde på Bryne stadion, he he) ble vel tatt ut på rundens lag av TV2, så om Berg Hestad skulle bytte plass med han, så kan jeg like det!
Ikke veldig spenstig spøk om det er det i hvert fall.
Opprinnelig postet av Scout
Er det han som dømte Viking-FFK i fjor ?Tror dessverre det. Inkompetente, pinglete dusten!
Jeg synes ihvertfall han er bedre enn Kebabsen!
Synes Ramberg gjorde en god figur mot Brann, men mulig at Koaudio eller Kvisvik kan bytte med Ramberg litt ut i kampen mot Molde.
Gleder meg sinnsykt til kampen, selv om jeg ikke får vært på Stadion..
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Synes Ramberg gjorde en god figur mot Brann, men mulig at Koaudio eller Kvisvik kan bytte med Ramberg litt ut i kampen mot Molde.
Mot normalt er jeg enig i beskrivelsen av Hansi - han gjorde ingen klassiske tabber, og når Tarik bommer på sin må det være greit at Hansi bommer også. Men jeg er også enig i resten; Koaudio frem til ca 70 min, deretter SuperRay.
Slenger på en liten sur en på slutten... Har noen en formening om hvorfor Grønhagen venter så ulidelig lang tid før han gjør byttene..? Sette innpå folk mens de kan komme litt inn i kampen, ikke 5 min før slutt. Sånne bytter i siste liten er jo bare for å drøye tid, etter min mening. Raymond fikk jo knapt røre ballen, han kan jo ikke trylle heller (eller kan han?)
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Slenger på en liten sur en på slutten... Har noen en formening om hvorfor Grønhagen venter så ulidelig lang tid før han gjør byttene..? Sette innpå folk mens de kan komme litt inn i kampen, ikke 5 min før slutt. Sånne bytter i siste liten er jo bare for å drøye tid, etter min mening. Raymond fikk jo knapt røre ballen, han kan jo ikke trylle heller (eller kan han?)
Det var jo sånn Eggen holdt på, Grönis syns jeg vanligvis har vært veldig flink til å gjøre taktiske bytter på noenlunde riktig tidspunkt. Heller ikke jeg så noe poeng i å slenge innpå Raymond de siste fem minuttene, hvis det da ikke bare var for at han skulle få hilse på sitt gamle publikum.
Svensk magi!
Gjerde: - Blir klar til Fredrikstad-kampen
Opprinnelig postet av Lemmy
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.
Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.
Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.
At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.
Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Gerrbrand og Fofana sliter med sykdom og skade
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har nå sett Wallace i 4 kamper og er overbevist om at han er en meget bra signering for FFK.`Det som derimot ikke er så bra er at heller ikke han får samspillet med Piroja til å fungere 100%. Utfordringen for Grönhagen er at han, i Piroja, har en av Tippeligaens beste duellspillere som gjør det veldig vanskelig for medspillerne sine.
Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Har Piiroja gjort deg noe? Uansett hva som skjer i forsvaret, så mener du alltid at kjernen til problemet er Raio Piiroja. Hva er det du ser som ingen andre ser? Inkludert f.eks. Semb? Du har jo at på til klart å påstå at Shabani er bedre enn Piiroja allerede (!).
Først vil jeg si at det sikkert er mulig å tolke det jeg har skrevet nå og tidligere som du gjør.
For å gjøre det helt klart så mener jeg at Piroja er en bedre midtstopper enn Shabani. Men, jeg har inntrykk av at det ikke er veldig lett å spille sammen med ham. Man får mye rare pasninger og jeg har konstantert, spesielt i år, at han er ganske tydelig i å kritisere medspillere. Det er ikke nødvendigvis slik at det laget som har de beste spillerene vinner. Det handler også mye om samhandling, og jeg mener at Shabani er en bedre lagspiller enn Piroja. Om han er så mye bedre lagspiller at det kompanserer for det han ligger bak i ferdigheter og rutine vet jeg dog ikke.
Jeg vil også påstå at Piroja har hatt uheldige involveringer på en del baklengsmål i år. Jeg mener altså at han er god, men forsøker å være en motvekt til en til tider hemningsløs hyllest.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av Kent
Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller.
Hva bygger du det på? Han har ikke spilt en eneste kamp på fredikstad Stadion.
At banen ikke var 100% burde vel ikke påvirke dødballene hans i nevneverdig grad?
Vet godt at han ikke har spilt en eneste kamp på Fredrikstad Stadion, men tror fortsatt han er en typisk hjemmebanespiller. En som hjemmefansen liker, og en som fort blir påvirka positivt av det.
Jo, det er fort gjort å såkalt "grøfte" på et dårlig underlag. Det var hardt der hvor han la ballen innimellom, og han fikk en dårlig touch på den. Tror ikke dødballene hans hadde sittet uansett, men han var jo direkte svak.Så noe må nok banen ta skylda for..
-Bill Shankley-
Virker som Grönis da velger å sette Ophaug inn i midtforsvaret sammen med Piiroja og la Czwartek spille back. Det er nok den klart beste løsningen!
Helt enig, Ophaug inn i midten og Pål på høyre hvis Gerrbrand ikke kan spille
Opprinnelig postet av keiko99
hvorfor ikke vidar sammen med raio da og la opphaug spille der han spilte i brann kampen ?
For det første fordi Ophaug antakelig er en bedre midtstopper enn Vidar Martinsen, og for det andre fordi Vidar Martinsen er en av de som har slitt med sykdom denne uka.
er jo en grunn til at vi har kjøpt ophaug. han er backup for raio å gerrbrandt. når de er friske så spiller han høyreback. veldig morro at vi har gode spillere som kan komme inn når noen i start 11eren blir skada.
trur vi kommer til å vinne den kampen her. molde har et mye svakere lag enn oss. så hvis vi klarer å holde fokus, å fortsette å jobbe hardt, så vinner vi.
PlatinumCruiser
Ble medlem: 08 jan 07
Lagt til: 03 apr 08, 21:46
Endret: 03 apr 08, 21:46
Med spillere som ramberg og opphaug på banen gjør saken enda verre. Dersom FFK-spillerne ikke skjerper seg kan dette bli stygt. Går ut til media og sier at Molde skal bankes, skrekkelig. Hva tilsier at vi skal være kjepphøye?
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Altfor mye optimisme. Dette går ikke veien.
Med spillere som ramberg og opphaug på banen gjør saken enda verre. Dersom FFK-spillerne ikke skjerper seg kan dette bli stygt. Går ut til media og sier at Molde skal bankes, skrekkelig. Hva tilsier at vi skal være kjepphøye?
Tenkte akkurat det samme
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1433
Dersom vi ikke skal ha trua på at vi kommer til å banke et nyopprykket lag som har 3 av 5 stoppere (begge to som normalt er faste) ute med skade hjemme på Fredrikstad stadion etter å ha spilt en god kamp mot fjorårets seriemester... Når skal vi da egentlig ha trua på at vi kommer til å banke noen?
Molde trodde nylig de måtte spille med Hestad som midtstopper inntil Øyvind Gjerde ble halvveis frisk (han kjenner fortsatt smerte, men kommer til å spille). Molde virker sterkere redusert enn det vi gjør.
Selvsagt er det mulig å finne argumenter for hvorfor vi ikke skal være kjepphøye. For eksempel kan man si at FFK kanskje er "høyt oppe" etter en god kamp mot Brann, og at de bevegelige, hurtige og tekniske spissene til Molde passer Ophaug/Piiroja dårlig, osv, osv, osv, men det finnes langt flere argumenter som "tilsier at vi skal være kjepphøye".
Fredrikstad er storfavoritt i dette oppgjøret, og bookmakerne er enige. Vi er faktisk den største favoritten (sett ut ifra hvordan bookmakerne setter odds) i denne serierunden av samtlige oppgjør.
Edit: I det jeg skrev det, så gikk vi ned fra 54% til 53%, så da deler vi "storfavorittstempelet" sammen med Lyn over Bodø/Glimt.
Glenn Glitter
Ble medlem: 22 aug 07
Lagt til: 04 apr 08, 08:15
Endret: 04 apr 08, 08:18
Nei æsj, den janteloven... Tro at du er noe ?! Fysj å fy ! Mye bedre og sagt at vi håper på en uavgjort, eller et hederlig tap i det minste . Man får jo selvtillit av å tenke positivt... Vi får forberede oss på det verste, så blir vi kanskje positivt overrasket .
Dæven dommer, nå må du blåse av kampen !
Rude, stewed and tattooed
Alt klart til serieåpning
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Bør bli seier over Molde med det mannskapet FFK stilte mot Brann.
At Paco er så negativ til forsvarsfireren får være hans vurdering, sjøl tror jeg at vi vil se en brukbar forsvarsfirer mot Molde.
Dette sjøl om "Totte" ikke kan spille.
Selvsagt er ingen seiere i boks får kampen er spilt, men likevel denne kampen bør og må FFK vinne.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Holters
Dersom vi ikke skal ha trua på at vi kommer til å banke et nyopprykket lag som har 3 av 5 stoppere (begge to som normalt er faste) ute med skade hjemme på Fredrikstad stadion etter å ha spilt en god kamp mot fjorårets seriemester... Når skal vi da egentlig ha trua på at vi kommer til å banke noen?
Jeg ser ikke helt poenget med å ha forventninger om å banke noen lag. Man må jo helt klart ha troen på seier, men å være overbevist om at neste motstander skal bankes, mener jeg er litt drøyt. Uansett hvilket lag man møter skal man ikke ta lett på kampen(utrolig at disse ord blir nedskrevet på et FFK-forum. He he).
Opprinnelig postet av Glenn Glitter
Nei æsj, den janteloven... Tro at du er noe ?! Fysj å fy ! Mye bedre og sagt at vi håper på en uavgjort, eller et hederlig tap i det minste . Man får jo selvtillit av å tenke positivt... Vi får forberede oss på det verste, så blir vi kanskje positivt overrasket .Dæven dommer, nå må du blåse av kampen !
Jeg bryr meg intet om hva spillere og supportere tror. Det er bare det at jeg føler det blir feil å være såpass høye på strå som flere har vært.
Jeg mener selvsagt ikke at man skal håpe på tap, for så å bli positivt overrasket, Glenn. Spillerne skal selvsagt ha troen på seier, men troen på at noen lag skal bankes blir litt for mye. Jeg drar forøvrig til hver eneste hjemmekamp og er forberedt på det verste.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Det står, som vanlig, i den aller første posten i tråden
jeg så det Rey keiko er som vanlig flink med å skrive hvem som er dommere.. Flott keiko
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Hvordan er det med bortebilletter? Er det bare å møte opp på stadion på kampdagen? Regner med FFK har satt av de 5% som Molde har krav på. Såvidt jeg vet er det vel ingen organisert tur fra Molde, og vi som bor på østlandet sliter vel litt dersom de kun har sendt opp billetter til Molde. Uansett er det vel ikke så mange det blir snakk om. Skal bli gøy å se deres nye stadion også!
Opprinnelig postet av isiac
Jeg spør like gjerne her jeg.
Hvordan er det med bortebilletter? Er det bare å møte opp på stadion på kampdagen? Regner med FFK har satt av de 5% som Molde har krav på. Såvidt jeg vet er det vel ingen organisert tur fra Molde, og vi som bor på østlandet sliter vel litt dersom de kun har sendt opp billetter til Molde. Uansett er det vel ikke så mange det blir snakk om. Skal bli gøy å se deres nye stadion også!
Tornekrattet avd. Øst setter opp togtur fra Oslo S til Fredrikstad.
www.tornekrattet.no/index.php
Hør med kontaktpersonene eller i forumet der..
Libertà per gli Ultras!
http://www.brigaderodhvit.com
Kjell Jonevret: -Vi tror vi skal komme hjem med poeng
www.moldefk.no/site/main/forside.php
Opprinnelig postet av Patrioten
Referat fra artikkelen: Fredrikstad er ikke helt ulikt det Stabæk som vi møtte i serieåpningen. Spillerne har tro på spillestilen sin. FFK har flere dyktige fotballspiller, men det er først og fremst et lag som er godt organisert defensivt.
Dette forteller meg at han egentlig vet svært lite om FFK. Godt organisert defensivt??? Siden når?
Bra om Gerrbrand blir med. Tror Ophaug er en god erstatter på midstopper plass, men Gerrbrand tilføreer laget en ro og en trygghet i forsvarsleddet som er veldig viktig!
Satser på at de elleve utvalgte går utpå banen og knuser Molde. Alt annet vil rett og slett være for dårlig. Med mindre det skulle skje noe uforutsigbart som at hele førsteelleveren skader seg før kampen eller at dommeren gjør 10-15 horrible feil, fins det ingen unnskyldning om FFK skulle tape mot Molde. Så enkelt er det bare.
For all del, Molde kan spille fin fotball. Men har vi en ambisjon om være blant de seks beste lagene i Norge, må vi slå Molde. Vi må slå alle lagene under oss, og et par over oss. Hvertfall på hjemmebane!
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av jambo
Opprinnelig postet av Patrioten
Referat fra artikkelen: Fredrikstad er ikke helt ulikt det Stabæk som vi møtte i serieåpningen. Spillerne har tro på spillestilen sin. FFK har flere dyktige fotballspiller, men det er først og fremst et lag som er godt organisert defensivt.
Dette forteller meg at han egentlig vet svært lite om FFK. Godt organisert defensivt??? Siden når?
Det slo meg også.. At vi er likt Stabæk, kan jeg såvidt gå med på. Likheten er vel at vi spiller en fin, offensiv fotball som går ut på mye finspill. Men vi har jo ingen bakromsspiss(Tarik er ingen utpreget) å slå på som scorer mange mål, og vi har heller ingen møtende spiss som er av samme klasse som Pall Gunnarsson.
Og at vi er godt defensivt organisert er bare tull. Vi var til tider bra på det mot Brann, men har i flere sesonger vært direkte svake bakover. Hvis han tenker på den defensive organiseringen vår på midten, er jeg enig. Ble mektig imponert over samspillet på midtbane(mellom alle fire!) defensivt mot Brann. De virket veldig synkroniserte, og vi etterlot oss lite rom på midten.
Men i forsvarsleddet sliter vi nok fortsatt en del. Vi har to gode midtstoppere, men backene er ikke helt av toppklasse. Og det har utrolig mye å si! For det første syns jeg begge to var duellsvake mot Brann, Ophaug skuffet meg på innleggene som kom.. Og Wallace Pereira var også direkte svak når innleggene kom fra høyre. Og det skaper uro for midstopperne. Det er noe av det verste som fins for en midstopper å være usikker på backen. Man bruker mye energi på å konsentrere seg om det, og endrer som oftest posisjoneringa si litt. Er backen treg, er det stor sannsynlighet for at midtstopperen prøver å sikre backen så ikke kantspilleren får skjært inn i banen. Hvis da kanten legger inn fra siden, er vi en mann for lite i feltet og det blir vanskelig å forsvare seg.
Men håper på at det går bedre i år, og at spillerne er litt mer kloke i sine taktiske valg i den bakre fireren. :)
-Bill Shankley-
Lasse Staw
Jan Tore Ophaug – Raio Piiroja - Gerrbrand – Fernando Pereira Wallace
Raymond Kvisvik – Kasey Wehrman (K) – Ardian Gashi – Abgar Barsom
Tarik Elyounoussi – Gardar Johannsson
Tror på 3-1 seier til FFK. Håper samspillet i forsvarfireren setter seg litt bedre enn vi har sett så langt.. Har hvertfall tro på at vi kommer til å se en tryggere Jan Tore Ophaug i kampen mot Molde..
Ganske enig med laget ditt, men tror jeg ville starta med Ramberg isteden for Kvisvik. For det første bør gode prestasjoner belønnes med spilletid. Det viser til alle på laget at de må ta den sjansen de får, og at de vil resultere i spilletid. Ramberg brukte sjansen godt, og bør derfor få spille.
For det andre er midtbanen det sterkeste leddet til Molde, og jeg tror mye løpskraft er gunstig. Med fire spillere som løper mye, tror jeg midtbanen deres fort kan bli anonym.
For det fjerde tror jeg Kvisvik passer best til å sitte på benken, for så å komme inn og evt. avgjøre kamper. Mot slutten, med mange slitne bein, kan en pasning slått av Kvisvik være forskjellen på seier og tap/uavgjort.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av jambo
Enig. Jeg har mye fint å si om klubben vår. Men vi er ikke godt organiserte bakover...
Opprinnelig postet av Anne
Skikkelig kamp av Ålesund. Viser vel mest at Ålesund har et bedre forsvar en FFK.
Vel, til og med forsvaret til Øssia hadde holdt mål mot stå-i-ro-Helstad og tælle-rundt-El Fakiri & co i dag. Det var en skam og se Brann, tror AaFK kommer seg rimelig fort ned på jorda etter dette. Så å si at AaFK har et bedre forsvar enn FFK vil jeg vel avvente litt med å si.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser ikke ut som det blir fult på stadion idag, slik som en kunne tro tidligere i uken. Mange billetter igjen. Er det været som holder folk hjemme? Eller lite tro på laget?
Sikkert lite tro på laget...
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Litt fakta før kampen:
Molde har bare vunnet én gang i de siste åtte bortekampene i serien mot Fredrikstad. Fredrikstad har vunnet fire ganger, mens tre kamper har endt uavgjort. Målforskjellen er 17-13 til Fredrikstad. | ||||||
Ingen av lagene har gått av banen uten å score i de siste ni møtene i Fredrikstad. | ||||||
De to siste oppgjørene i plankebyen har begge endt 1-1. | ||||||
Molde har ikke tapt noen av de siste fire Tippeliga-kampene mot Fredrikstad. Forrige tap kom 1. august 2004 (2-1). | ||||||
Molde har spilt sju bortekamper uten seier. Siste seier kom borte mot HamKam 5. juni 2006 (1-2). Klubbrekorden er fra årene 1975-1976 da de spilte 12 bortekamper på rad uten seier. | ||||||
Molde har ikke holdt nullen på 11 bortekamper i Tippeligaen. Sist de unngikk baklengsmål var borte mot Rosenborg 30. april 2006 (0-1). Klubbrekorden er på 18 strake bortekamper med innslupne mål. | ||||||
Magne Hoseth spiller sin 150. Tippeliga-kamp dersom han er involvert i denne kampen (129 kamper/53 mål for Molde og 20 kamper/1 mål for Vålerenga). |
Reserver: Bråthen, Shabani, Martinsen, Kouadio, Thomassen, Kvisvik og Tegström
Reserver:
Knut Dørum Lillebakk, Thomas Mork, Toni Koskela, Brian Waltrip, Aksel B. Skjølsvik, Mame Biram Diouf.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914