Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)
Opprinnelig postet av jambo
Dette forteller meg at han egentlig vet svært lite om FFK. Godt organisert defensivt??? Siden når?
Enig. Jeg har mye fint å si om klubben vår. Men vi er ikke godt organiserte bakover...
Opprinnelig postet av Anne
Skikkelig kamp av Ålesund. Viser vel mest at Ålesund har et bedre forsvar en FFK.
Vel, til og med forsvaret til Øssia hadde holdt mål mot stå-i-ro-Helstad og tælle-rundt-El Fakiri & co i dag. Det var en skam og se Brann, tror AaFK kommer seg rimelig fort ned på jorda etter dette. Så å si at AaFK har et bedre forsvar enn FFK vil jeg vel avvente litt med å si.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser ikke ut som det blir fult på stadion idag, slik som en kunne tro tidligere i uken. Mange billetter igjen. Er det været som holder folk hjemme? Eller lite tro på laget?
Sikkert lite tro på laget...
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Litt fakta før kampen:
Molde har bare vunnet én gang i de siste åtte bortekampene i serien mot Fredrikstad. Fredrikstad har vunnet fire ganger, mens tre kamper har endt uavgjort. Målforskjellen er 17-13 til Fredrikstad. | ||||||
Ingen av lagene har gått av banen uten å score i de siste ni møtene i Fredrikstad. | ||||||
De to siste oppgjørene i plankebyen har begge endt 1-1. | ||||||
Molde har ikke tapt noen av de siste fire Tippeliga-kampene mot Fredrikstad. Forrige tap kom 1. august 2004 (2-1). | ||||||
Molde har spilt sju bortekamper uten seier. Siste seier kom borte mot HamKam 5. juni 2006 (1-2). Klubbrekorden er fra årene 1975-1976 da de spilte 12 bortekamper på rad uten seier. | ||||||
Molde har ikke holdt nullen på 11 bortekamper i Tippeligaen. Sist de unngikk baklengsmål var borte mot Rosenborg 30. april 2006 (0-1). Klubbrekorden er på 18 strake bortekamper med innslupne mål. | ||||||
Magne Hoseth spiller sin 150. Tippeliga-kamp dersom han er involvert i denne kampen (129 kamper/53 mål for Molde og 20 kamper/1 mål for Vålerenga). |
Reserver: Bråthen, Shabani, Martinsen, Kouadio, Thomassen, Kvisvik og Tegström
Reserver:
Knut Dørum Lillebakk, Thomas Mork, Toni Koskela, Brian Waltrip, Aksel B. Skjølsvik, Mame Biram Diouf.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914