Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK- Molde (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 mar 08, 14:24
Endret: 06 apr 08, 18:33
Nå kommer jeg med det faste

Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald
Assistentdommer:     Nebben, Dag Roger
Assistentdommer:     Gundersen, Reidar M.
Observatør:     Skjervold, Jon E.
4.dommer:     Friberg, Steinar
NFF-delegat:     Aas, Steinar

---------------------------

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 31 mar 08, 15:20
Kjør på med det samme laget som mot Brann. Da knuser vi Molde...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 mar 08, 15:30
Endret: 31 mar 08, 15:31

vil ha det samme laget utenom en endring. nå er det hjemmekamp. hvis kvisvik har en bra trenings uke så kan han komme inn for ramberg.

vi må forresten se opp for pp diouf på molde. han virket livsfarlig i kampen mot hamkam.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 mar 08, 15:51

Har Diouf spilt mot Hamkam nå? Merkelig, ihvertfall hvis han spiller i Molde, for de møtte jo stabæk.... hmmmm

Med laget som startet mot Brann knuser Molde i løpet av 1.omgang, ihvertfall om vi setter sjansene litt oftere en i den nevnte kampen...

Ser dog likevel for meg en endring, Kvisvik eller Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 31 mar 08, 16:14
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Kuadio inn for Ramberg, ikke fordi Ramberg var dårlig i går, men fordi jeg tror innleggsfoten til kvisvik og kuadio er bedre....

Nå var ikke FFK "the winning team" i går, men det er noe med det ordtaket allikevel. De spilte så godt i går, og hvis Ramberg kan starte like godt mot Molde som mot Brann, så ser jeg ingen grunn til å benke ham. Jeg ble meget positivt overrasket over Hansi i går! Skulle det imidlertid vise seg at Kvisvik har masse å by på under treningene før søndagen, vil jeg ha ham inn på høyre kant. Hvis han fortsatt er litt rufsete i formen, kan han heller komme inn som en joker og avgjøre kampen på slutten med en nydelig assist som Tarik banker inn!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 mar 08, 16:55
en liten bom av meg der gett. men han spilte ihvertfall bra. hehe. så vi må passe oss for han. men vi skal normalt ikke ha noe problemer mot molde på hjemmebane. håper å trur på en morsom kamp.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 31 mar 08, 17:25

Kunne kanskje ha tenkt meg Thomassen på venstreback.. Sett åssen det hadde fungert!

Vil ikke at det skal fremstå som at Wallace er en dårlig spiller,men vil gjerne se åssen Thomassen fungerer på den plassen! Ellers bør vi kjøre samme lag som mot Brann!!

MEN,en ting er sikkert.. Stopperparet våres må heves betraktlig... Frykter spissene til Molde..!!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 31 mar 08, 17:40
Har trua på Wallace i denna kampen . Mot brann holdt Solli han tilbake så han ikke kom så mye fremover . Banen blir desunten hundre ganger bedre mot molde enn mot brann . Blir ikke like mye klønete spill nå . Denna kampen burde være en seier!

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 mar 08, 18:40

Har også trua på Wallace, han er en typisk hjemmebanespiller. Tror han spiller bra med selvtillit, noe han garantert får hvis han klarer å gjøre det bra offensivt.

Dessuten, banen i Bergen var fryktelig dårlig. Han slet med spretten, og fikk ikke til dødballene sine. På en flott Fredrikstad Stadion tror jeg derimot han kan klare å få mer dreis på det offensive.

Og på det defensive tror jeg også det blir bedre enn forrige gang. Det han etter min mening sliter mest med, er når det kommer innlegg fra motsatt side. For det første er han ikke spesielt god på hodet, for det andre sliter han med markeringa og posisjoneringa si. Da er jo Brann et av de verste lagene å spille mot! Innlegg fra Vaagan Moen/Solli til Helstad eller Winters er et av de beste angrepsvåpnene deres. Jeg tror ikke Molde vil komme til like mange innlegg, og da får han ikke like mye trøbbel..

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 31 mar 08, 20:59
Så nettopp oppsummeringa fra Molde-Stabæk kampen. Diouf er en skummel type... Sikkert flere enn meg som ble imponert over brassesparket han fyrte av gårde, og som ble reddet på strek. Men herregud...klart det skal bli seier på søndag! Henger meg på de som tror at Wallace gjør en bedre figur på Fredrikstad-teppet og foran hjemmepublikum enn i Bergen.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 01 apr 08, 10:50

Opprinnelig postet av keiko99

Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 apr 08, 11:08
Er det han som dømte Viking-FFK i fjor ?

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 01 apr 08, 11:36

Opprinnelig postet av Bob Page

Tror dessverre det. Inkompetente, pinglete dusten!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 apr 08, 11:55
Endret: 01 apr 08, 11:57

Det er i hvert fall han som debuterte som Tippeliga-dommer i bortekampen vår mot Stabæk for to sesonger siden, og det var det ikke mange i FFK som var veldig fornøyd med det etter kampen, for å si det mildt. Han er fortsatt ung og urutinert, kanskje en fordel å ha ham på hjemmebane.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 01 apr 08, 12:08
Mye skader i Molde virker det som.

(Om ikke det med Berg Hestad i forsvar er en aprilspøk, da. Man vet jo aldri.)

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 apr 08, 16:44
Opprinnelig postet av Per Egil
Mye skader i Molde virker det som.

(Om ikke det med Berg Hestad i forsvar er en aprilspøk, da. Man vet jo aldri.)

Den gamle brynehelten Marcus (har sett han score mot Molde på Bryne stadion, he he) ble vel tatt ut på rundens lag av TV2, så om Berg Hestad skulle bytte plass med han, så kan jeg like det!

Ikke veldig spenstig spøk om det er det i hvert fall.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 02 apr 08, 15:42
Opprinnelig postet av Scout

Tror dessverre det. Inkompetente, pinglete dusten!

Jeg synes ihvertfall han er bedre enn Kebabsen!

Synes Ramberg gjorde en god figur mot Brann, men mulig at Koaudio eller Kvisvik kan bytte med Ramberg litt ut i kampen mot Molde.

Gleder meg sinnsykt til kampen, selv om jeg ikke får vært på Stadion..

FFK for alltid!

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til: 02 apr 08, 22:17
Endret: 02 apr 08, 22:22
Opprinnelig postet av RuneT
Synes Ramberg gjorde en god figur mot Brann, men mulig at Koaudio eller Kvisvik kan bytte med Ramberg litt ut i kampen mot Molde.

Mot normalt er jeg enig i beskrivelsen av Hansi - han gjorde ingen klassiske tabber, og når Tarik bommer på sin må det være greit at Hansi bommer også. Men jeg er også enig i resten; Koaudio frem til ca 70 min, deretter SuperRay.

Slenger på en liten sur en på slutten... Har noen en formening om hvorfor Grønhagen venter så ulidelig lang tid før han gjør byttene..? Sette innpå folk mens de kan komme litt inn i kampen, ikke 5 min før slutt. Sånne bytter i siste liten er jo bare for å drøye tid, etter min mening. Raymond fikk jo knapt røre ballen, han kan jo ikke trylle heller (eller kan han?)

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 02 apr 08, 23:22
Han håpa vel på samme resultat som i LFB 1!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 03 apr 08, 08:46

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Slenger på en liten sur en på slutten... Har noen en formening om hvorfor Grønhagen venter så ulidelig lang tid før han gjør byttene..? Sette innpå folk mens de kan komme litt inn i kampen, ikke 5 min før slutt. Sånne bytter i siste liten er jo bare for å drøye tid, etter min mening. Raymond fikk jo knapt røre ballen, han kan jo ikke trylle heller (eller kan han?)

Det var jo sånn Eggen holdt på, Grönis syns jeg vanligvis har vært veldig flink til å gjøre taktiske bytter på noenlunde riktig tidspunkt. Heller ikke jeg så noe poeng i å slenge innpå Raymond de siste fem minuttene, hvis det da ikke bare var for at han skulle få hilse på sitt gamle publikum.

Svensk magi!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914