Lars Kilevold med FFK-sang
---------------------------
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Er en helt grei popsang, men er jo ikke i nærheten av å være en fotballsang. Fotballsanger skal gå saktere med et mektig allsang refreng. Kan ikke akkuratt si at denne sangen har det.
Bra fotballsanger i mine øyne er. Football`s coming home,Vålerenga kjerke,Just i dag er jag stark, You never walk alone osv.
RHE Ultrasmentalitet
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
man må vel være Liverpool-fan for å mene at YNWA er en god fotballsang? Er ellers enig i lista di, og vil legge til vår egen fantastiske cupfinalesang.
Tja, celtic fansen mener jo at de var først med den. Mest fengende ffk sangen er jo denne:www.youtube.com/watch
slik skal en fotballsang være, pompøs og mektig. Ellers så syns jeg Godset sin gamle gress er blant de bedre.
RHE Ultrasmentalitet
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av FFK Forever
Tja, celtic fansen mener jo at de var først med den. Mest fengende ffk sangen er jo denne:www.youtube.com/watchslik skal en fotballsang være, pompøs og mektig. Ellers så syns jeg Godset sin gamle gress er blant de bedre.
Nå er det jo tåpelig å diskutere musikk, men den sangen der er jo grusom! "For Fredrikstad" er jo en mye bedre sang på komposisjon, melodi, teknikk, fremføring og ikke minst tekst.
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
den bygges perfekt opp og sangen var jo ganske populær i flere lag for en del år siden.
men denne til kilevold, aiai, under pari
Jeg var skeptisk, men allikevel klarer jeg å bli skuffet. For dette var ekstremt slappe saker.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
http://www.youtube.com/watch?v=eD2ZwiFHZwM
http://www.youtube.com/watch?v=xfIyTqmxXZE
http://www.youtube.com/watch?v=GJnMSrbMJPc
det er en fotballsang for min del... fart, tempo og god tekst....
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av FFK Forever
Tja, celtic fansen mener jo at de var først med den. Mest fengende ffk sangen er jo denne:www.youtube.com/watchslik skal en fotballsang være, pompøs og mektig. Ellers så syns jeg Godset sin gamle gress er blant de bedre.
Nå er det jo tåpelig å diskutere musikk, men den sangen der er jo grusom! "For Fredrikstad" er jo en mye bedre sang på komposisjon, melodi, teknikk, fremføring og ikke minst tekst.
Grusom? Det var det svært så sterke ord fra den kanten
Nå satt jeg nesten søndagsfyrstekaken i halsen her !
Syns personlig den er en liten sjarmrøver, men hver sin smak tydeligvis
"For Fredrikstad" er helt klart blant det bedre vi har, men savner virkelig en rysare av en godlåt som vi alle kan være stolte av.
Hvem tar utfordringen?
RHE Ultrasmentalitet
Sangen er jo litt catchy da... I alle fall etter å ha blitt hjernevasket et titalls ganger på rad...
Har du lest forumets retningslinjer?
Syns ærlig talt ikke den er så gæli, jeg! Ikke ordinært min musikkstil, men den er da jaggu bedre enn de fleste FFK-låtene de siste åra (jeg husker med gru én for et par år sida som var så crappy at jeg ikke trur den ble spilt på Stadion mer enn én gang). Denne tåler jeg faktisk å høre på musikalsk sett, og teksten og budskapet trekker selvølgelig opp.
Allsangfaktoren driter jeg en lang marsj i.
Svensk magi!
Ikke ille, nei. Kommer neppe til å bli husket som Lars Kilevolds største hit, men heller ikke som den dårligste fotballåta heller. Helt grei å høre på, småfengende og antagelig ikke så aller verst langlivet heller.
Det er vanskelig å se for seg den store allsangen på stadion med dette, men spill det her så burde det bli trivelig stemning åkke som.
Har man sagt a,
har man sagt a.
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Sangen er faktisk ganske fengende. Spill den en 4-5 ganger så begynner man å nikke med
Kanskje ikke den store allsangfaktoren, men sangen er blant de bedre vi har.
RHE Ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av keiko99
å milde måne for en sang... kan han ikke bedre da skjønner ikke jeg hvorfor han skulle lage sang...
Ikke akkurat Ole Ivars kvalitet på dette nei...
Eller hva keiko?
RHE Ultrasmentalitet
Faktisk ikke det dårligste jeg har hørt av FFK-låter, og den blir bedre etter noen ganger.
Og ja, fort gjort å tenke "full pakke". Nå ble jeg sulten også ..... - ute til lunsj..
Marching on together!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914