NRK søker hardbarka FFK-supportere
Saken er at programmets kvinnelige stuntreporter Gunnhild ikke kan noe om fotball. Nå skal hun læres opp i fotball- og supporterkultur, i det hele tatt forstå hvordan det er å være en dedikert FFK-tilhenger.
Grunnen til at de har valgt FFK er at de føler Klanen blir brukt litt for mye, og at min kamerat, Øystein, selv er LSK-supporter.
De trenger en tre-fire stykker som virkelig brenner for klubben, altså ikke noen som går på en kamp i ny og ne og menær på når det passer seg, men noen som virkelig setter FFK foran det meste. FFK-gærninger rett og slett.
Opptak vil foregå på dagtid i Fredrikstad i morgen, torsdag. Er det noen som er interesserte eller vet om noen som kan passe, kan dere ringe Øystein Haglund på 91712845 eller sende meg en PM.
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av TurnipZ
Rune Haugen!
Jon Syversen, Glenn Glitter og Zoran.....
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Eventuelt interesserte får slå på Grosvold på NRK1 i morgen.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Opprinnelig postet av Per Egil
NRK1 kl. 21.25.
Ellers kan det anbefales f.eks. http://sesam.no/search/?c=t&userSortBy=channel&day=1&channels=nrktv1 eller ca. tre hundre andre TV-guider eller nærmeste avis.
(OBS - jeg trur bestemt linken over viser morgendagens NRK1-program uansett hvilken dag det trykkes på den, ergo er det bare i dag, torsdag, den viser fredag programmet for fredag 28.3.)
Svensk magi!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Tja, som du sier; det kan fungere.
Personlig syns jeg man bør få litt tid til å reflektere litt og gjøre seg noen tanker om temaene, før man blir dratt inn i sånne wannabe-morsomme klovnerier. Overgangen med Ole Paus og sønn var bra.. Men igjen, Gunhild sugde hardt!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Rune Haugen
At det går ann å sende sånn møl i beste sendetid. Håpløst.
Det var vel egentlig litt representativt for Plankehaugen i disse dager? Manglet egentlig bare at det på banneret stod "Hest er best, ingen protest"...
Vi får håpe det er hold i utsagnet om at all PR er god PR.
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi får håpe det er hold i utsagnet om at all PR er god PR.
Jeg tror iallefall ikke det var noen som vil oppfatte det som særlig negativt iallefall. Det var et ganske malplassert og uskyldig innslag.
Selve Grosvold-programmet er jo et tema i seg selv...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg syns vel egentlig ikke det var noe spesielt gærnt med innslaget, jeg. Det var i grunn ikke tåpelig mer enn i den grad fotball og fotballsupportere i seg sjøl er tåpelig.
(Jeg mener ikke å rakke ned på noen, jeg regner meg sjøl inn i gruppa. )
Svensk magi!
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Synes supporterne fremsto som lavpannede idioter, langt fra hva jeg kjenner dem som.
Syns vel det er noen i denne tråden som fremstår som mer lavpannede idioter enn de supporterne. De stilte opp på en henvendelse, og gjorde som de fikk beskjed om!
Ellers så syns jeg Grosvold-programmet som oftest er helt knall, og det er helt greit med et lite "humor-innslag". Skal innrømme at jeg ikke lo idag (ja, jeg så det idag), men syns allikavel det var flott at produsentene av programmet valgte FFK fremfor et av de "store" laga.
De av dere som blir flaue etc av dette har seriøse problemer, og bør snarest oppsøke profesjonell hjelp.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Synes supporterne fremsto som lavpannede idioter, langt fra hva jeg kjenner dem som.
Syns vel det er noen i denne tråden som fremstår som mer lavpannede idioter enn de supporterne. De stilte opp på en henvendelse, og gjorde som de fikk beskjed om!
Ellers så syns jeg Grosvold-programmet som oftest er helt knall, og det er helt greit med et lite "humor-innslag". Skal innrømme at jeg ikke lo idag (ja, jeg så det idag), men syns allikavel det var flott at produsentene av programmet valgte FFK fremfor et av de "store" laga.
De av dere som blir flaue etc av dette har seriøse problemer, og bør snarest oppsøke profesjonell hjelp.
De kunne fint ha gjort noe mer ut av programmet. Jeg legger ikke skylda på de som deltar. Det er de som lager programmet som har gjort en særdeles dårlig jobb her. Hva fortalte dette programmet egentlig ?? Hvordan supportere opptrer ??
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg er enig der, Haugen, det er nok fantasien på ho Gunhild(?) det skorter på.
Tror vel ikke det er Gunhilds feil heller, tror ikke hun har 100% regi i sine innslag. Synes ellers hun er ei morsom dame.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914