NRK søker hardbarka FFK-supportere
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg er enig der, Haugen, det er nok fantasien på ho Gunhild(?) det skorter på.
Tror vel ikke det er Gunhilds feil heller, tror ikke hun har 100% regi i sine innslag. Synes ellers hun er ei morsom dame.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg er enig der, Haugen, det er nok fantasien på ho Gunhild(?) det skorter på.Tror vel ikke det er Gunhilds feil heller, tror ikke hun har 100% regi i sine innslag. Synes ellers hun er ei morsom dame.
Gunhild er i hvertfall medskyldig.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Resta ta programmet holdt vel greit mål vel ?? Vanligvis er jo dette en av de bedre programma på TV.
I går var det pinlig svake overganger fra sak til sak/gjest til gjest. Jeg synes ikke Grosvold har klart å holde ledelsen som hun burde i denne typer programmer. Til det har det vært altfor lite "flyt" slik at dialogen ikke går naturlig selv når de bytter gjester. Det er en blanding av dårlig gjestevalg (ikke gjestene i seg selv, men miksen av dem) og hennes styring.
De første programmene hun hadde var ok, men jeg synes det har fallt i kvalitet deretter. Det blir en blek kopi av Skavlan, som også begynte å bli slappere mot slutten.
Jeg er nok heller ikke alene om å synes det. Det er vel bare å se på seertalla på fredagskvelden så forstår man at Grosvold og NRKs "gullrekke" ikke er noe mer enn en "sølvrekke" nå.
Men du har i og for seg rett i at det er en av de bedre programma på TV. Det skyldes desverre ikke at programmet er bra - det er resten som er verre...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Men du har i og for seg rett i at det er en av de bedre programma på TV. Det skyldes desverre ikke at programmet er bra - det er resten som er verre...
Derfor pleier jeg å sette meg til med en god bok i steden for. Jeg hadde ærlig talt klart meg bra uten TV.
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Synes supporterne fremsto som lavpannede idioter, langt fra hva jeg kjenner dem som.
Syns vel det er noen i denne tråden som fremstår som mer lavpannede idioter enn de supporterne. De stilte opp på en henvendelse, og gjorde som de fikk beskjed om!
Ellers så syns jeg Grosvold-programmet som oftest er helt knall, og det er helt greit med et lite "humor-innslag". Skal innrømme at jeg ikke lo idag (ja, jeg så det idag), men syns allikavel det var flott at produsentene av programmet valgte FFK fremfor et av de "store" laga.
De av dere som blir flaue etc av dette har seriøse problemer, og bør snarest oppsøke profesjonell hjelp.
To av dem som ble presentert visste jeg nicket på, nå vet jeg det tredje. Fremstillingen var ikke så gal på en av tre, da - men hvis du sjekket innlegget mitt mente jeg at de ble fremstilt på en måte som ikke hadde rot i virkeligheten. De fleste av dem da...
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Synes supporterne fremsto som lavpannede idioter, langt fra hva jeg kjenner dem som.
Jeg synes som regel at fotballsupportere fremstilles som lavpannede idioter på tv. Kan egentlig ikke si jeg syntes dette var spesielt ille. Kanskje tvert i mot, disse supporterne fremsto som noe over snittet.
Det til side synes jeg innslaget led av en bestemt ting; nemlig at hun som laget det overhodet ikke hadde peiling på fotball (eller i alle fall fremsto som om hun ikke hadde det). Det er generelt en veldig dårlig idé å lage tv-innslag om noe man overhodet ikke har peiling på. Kan godt være ukyndigheten var en smule påtatt, men det ble ikke bedre av det.
Har man sagt a,
har man sagt a.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914