Testimonialkamp for Pål Andrè?
Tips vet at det har vært snakket om mulighetene for at Pål Andrè kan få en slik kamp i korridorene på Værste.
Plankehaugen utelukker ikke at de vil pushe klubben til å få til en slik kamp. De er ikke tvilt om at Pål Andrè fortjener en slik kamp, og at en ny tradisjon kan starte med han. Det hadde vært en fin gest sier Jaran Berg til Tips.
Støtter dere Plankehaugens forslag og vil dere møte opp for å hedre Pål Andrè?
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå håper jeg jo ikke dette er aktuelt før om et år. Synes det er litt merkelig å ta det opp nå. Men er enig om at han fortjener det.Tips vet at det har vært snakket om mulighetene for at Pål Andrè kan få en slik kamp i korridorene på Værste.
Plankehaugen utelukker ikke at de vil pushe klubben til å få til en slik kamp. De er ikke tvilt om at Pål Andrè fortjener en slik kamp, og at en ny tradisjon kan starte med han. Det hadde vært en fin gest sier Jaran Berg til Tips.
Tips vet at det har vært snakket om mulighetene for at Pål Andrè kan få en slik kamp i korridorene på Værste.
Kan di forklare meg hva det er ?
---------------------------
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Czwartek fortjener å bli hyllet!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Bob Page
Ærlig talt Bob Page. Har du aldri hørt om Testemonialkamp ?? Dette er jo blitt praktisert i en årrekke utenlands.
Ta en titt på denne artikkelen fra Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Testimonial_match
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt Bob Page. Har du aldri hørt om Testemonialkamp ?? Dette er jo blitt praktisert i en årrekke utenlands.
Nope, men så følger jeg ikke så mye med på utenlandsfotball heller... Desuten er det litt dårlig å kritisere folk for å ikke følge med på absoulutt alt som skjer i denne verdenen da...
Mod: Fjernet unødvendig mange siteringer
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Nope, men så følger jeg ikke så mye med på utenlandsfotball heller... Desuten er det litt dårlig å kritisere folk for å ikke følge med på absoulutt alt som skjer i denne verdenen da...
Haha, og det skal du virkelig sutre for? At man ikke vet hva en testemonialkamp er, er jo litt svakt da!
Mod: Fjernet unødvendige siteringer. La ikke dette bli en diskusjon om hva enkelte bør kunne. Diskutér selve kampen.
La oss holde oss til topic!
Ja til å hedre Pål André!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Hadde vel vært bedre om kampen ble spilt ute på banen?
Liten tvil om at PACs ti trofaste år kvalifiserer til en hyllest!
Har man sagt a,
har man sagt a.
-Elsker alle-
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av Holters
Endelig en fornuftig uttalelse fra Plankehaugen.
Czwartek fortjener å bli hyllet!
Her er jeg helt enig. Dette er virkelig noe Pål fortjener.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914