Tegström: - En skandale om jeg får karantene
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
FFK er forberedt på at svensken får «Brenne-straff» Jeg syns det er litt merklig siden koppinen nærmest skrek om at dette er ikke Rødt.
Nå er det vel ærlig talt ikke bare karantene som gjør at Tegstrøm ikke fåe spille mot Brann.....
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av keiko99
FFK er forberedt på at svensken får «Brenne-straff» Jeg syns det er litt merklig siden koppinen nærmest skrek om at dette er ikke Rødt.Nå er det vel ærlig talt ikke bare karantene som gjør at Tegstrøm ikke fåe spille mot Brann.....
Det er det vel ingen som har sagt heller? Poenget med denne tråden er vel om han får karantene eller ikke...
Opprinnelig postet av solano2
Det er det vel ingen som har sagt heller? Poenget med denne tråden er vel om han får karantene eller ikke...
Er det noen som bør si det for at jeg skal få lov å mene mitt om saken??? Ser at poenget med tråden er om han får karantene eller ikke...Det får vi da greie på etterhvert, så kan jo da dere spesiellt interesserte kommentere dommen......
Det er ihvertfall langt fra en skandale om han skulle få karantene, han fikk rødt kort og det må jo da trekkes tilbake. Bare Tegstrøm fra FFK som bruker så sterke ord som "skandale" om dette..... For FFK som lag betyr det ikke emn dritt ...
Dette er nøff i et nøtte skall....
men det er vel ikke så mye vi kan gjøre med det nå....
Kloke uttalelsernok en gang fra Grönhagen. Siden han er en spiller som mest sannsynlig ikke vil bli brukt uansett, er det greit nok å la det være med det. :)
Men at reglene er patetiske, er det ingen tvil om. Treningskamper bør ikke ha noen som helst innvirkning på seriespill, det er jo helt høl i huet. Det betyr ikke at man kan gjøre hva man vil i en treningskamp, selvfølgelig. Men for et rødt kort hvor dommeren står dårlig plassert og Koppinen selv sa at det ikke var rødt kort, blir det merkelig å gi en utestengelse i serien..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Da er Tegan ut mot Brann, men det er værre stelt for Brann. Hassan EL Fakiri er muligens ute med skade mot FFK.
Jeg husker han var en dominant spiller når Brann høvlet over FFK på stadion
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Lemmy
Men at reglene er patetiske, er det ingen tvil om. Treningskamper bør ikke ha noen som helst innvirkning på seriespill, det er jo helt høl i huet. Det betyr ikke at man kan gjøre hva man vil i en treningskamp, selvfølgelig. Men for et rødt kort hvor dommeren står dårlig plassert og Koppinen selv sa at det ikke var rødt kort, blir det merkelig å gi en utestengelse i serien..
Rødt kort er en personlig straff og en lagstraff. Det bør være god grunn til å prøve å unngå den fargen på kortet.
Hva er så patetisk med regelen om at rødt kort gir karantene? At det ble gitt rødt kort i dette tilfellet? Eller at han som får slaget i trynet leker dommer etter kampen og sier at det ikke var rødt kort? Siden rødt kort automaisk gir karantene, skulle da dommeren (en av de beste vi har) da trekke tilbake dette røde kortet? Er det noen (spillere) som tror at andre regler gjelder i treningskamper? Eller er det kanskje slik at dette tilfellet blir sett på med "FFK-briller" her inne. Kan ikke huske at det ble snakket om skandale o.s.v. ifjor når Brenne måtte stå over i serieåpningen.........
Om regelen er patetisk eller ikke, så må den ihvertfall, selv for den enkleste fotballspiller, være enkelt å forholde seg til. La forresten merke til at endring av denne regelen ikke var noe som helst tema på årets fotballting. Merkelig om regelen er så "patetisk" og "høl i hue"...
"Skandale"? Nei, rødt kort. Enkelt og greit....?
Mange spørsmål.... Noen fornuftige svar....?
Selvfølgelig er det alltid ugunstig med røde kort, og det er best om spillerne kan holde seg unna. Situasjonen så jeg ikke, så jeg vil ikke uttale meg om det var rødt kort eller ikke. At Koppinen etter kampen sa at det ikke var noe rødt kort, burde etter min mening tas med i saken. Etter hva jeg har hørt sto Øvrebø et stykke unna, og kan jo da støtte seg litt på hva Koppinen sier.
Reglen om at rødt kort er karantene er også grei- i serie- og cupsammenheng. Men en treningskamp er en helt annen greie. Man forbereder seg kanskje ikke optimalt, og er kanskje ikke 100% mentalt fokusert. Da kan dumme ting skje. Det er jo selvfølgelig ingen unnskyldning, men jeg syns det blir rart at det skal få en konsekvens i serien. For FFK skal vel hvertfall ha treningskamper mot Elfsborg og Moss, kan han ikke sone da?
Det er ingen her inne, så vidt jeg kan se, som har brukt ordet skandale. Det er det Tegström selv som har brukt. Og det er ingenting i forhold til hva Jan Åge Fjørtoft og Tom Nordlie mente om Simen Brenne-saken i fjor! Men jeg husker selv at jeg syns regelen var streng og idiotisk ovenfor Simen Brenne, men siden serieåpninga var mot oss så var det på en måte deilig også. :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Dette vil jeg kalle en veldig formildende del av det ja!
"Siden rødt kort automaisk gir karantene, skulle da dommeren (en av de beste vi har) da trekke tilbake dette røde kortet?"
Det er da stor forskjell å trekke tilbake kortet og unngå lang karantene! Og dette har da skjedd utallige ganger, begge veier!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Hva med bertelsen når han ble utvist i 2006 mot brann hjemme?
her ble feil mann utvist men det røde kortet ble slettet og bertil fikk spille neste kamp.
Opprinnelig postet av Martin
Hva med bertelsen når han ble utvist i 2006 mot brann hjemme?
her ble feil mann utvist men det røde kortet ble slettet og bertil fikk spille neste kamp.
Riktig, men at feil mann fikk kortet er da ikke tema her......?
Vi har et godt fotballag
Tenk om vi hadde klart å åpne med å slå regjerende serieleder Brann i serieåpninga borte på deres stadion. Jeg ser ikke det som umulig.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914