Hvem vil vi ha??
Ble medlem: 08 jul 03
Lagt til: 11 mar 08, 13:53
Vi trenger en H.back som kan vikariere som midtstopper hvis og når det er nødvendig.
PAC spiller vel sin siste sesong og vi trenger en forsterkning på H siden. Nå er jo dette lettere å finne nn v.back, men hvem vil vi ha? Er det norske spillere som har presentert seg på en fordelaktig måte og som vi kjenner til? Jeg tror klubben er nødt til å handle i Norge pga utenlandskvoten.
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 11 mar 08, 13:58
Som Holters var så vennlig å informere meg om i en annen tråd, kan vi kjøpe en utenlandsk spiller til. Og så er kvoten fylt.
Ser gjerne for meg Jan Tore Ophaug som ny forsterkning!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 11 mar 08, 15:36
Med rekordlav dollarkurs og et amerikansk marked som i utgangspunktet ikke overpriser spillere som holder et høyt nivå, så tror jeg det kunne vært smart å kikke til USA. Er imidlertid usikker på om FFK har den fulle og hele oversikten over MLS.
Av norske spillere klarer jeg egentlig ikke å se andre realistiske alternativer enn Jan Tore Ophaug. Han kan spille både høyreback og midtstopper. Har erfaring og tidvis vært en viktig brikke i det som kanskje har vært SAS-Ligaens sterkeste forsvar (Odense). Så er spørsmålet om OB vil selge spilleren nå. De har jo som kjent ikke mulighet til å hente en erstatter før til sommeren på grunn av det internasjonale overgangsvinduet, og vet at de allerede er tynt besatt i forsvarsrekka. Så det kan bli vanskelig å få til.
Lagt til: 11 mar 08, 16:54
Jeg vet at jokke ser etter ulike muligheter, og at han har et visst nettverk som kan være til hjelp, men det amerikanske markedet vet jeg ikke om Jokke har ovesikt over. Dette er hvertfall en utfordring for klubben. Ophaug er nok et greit alternativ, kansje allerede til sommeren når vinduet åpner igjen. Prisene Norge tvinger vel FFK til utlandet på nytt. Hvordan er det på jr laget? hvem er h.back der?
Ble medlem: 16 des 04
Lagt til: 11 mar 08, 23:52
Omskolèr Agim Shabani, så har vi en god høyreback, som er god til å posisjonere seg, bli med offensivt(spilte midtbane før og spiss før), samtidig så er han fra byen... smell på!
Ble medlem: 20 nov 06
Lagt til: 12 mar 08, 20:01
shabani fungerer ikke som back. han er midtstopper. han er ikke rask nok. skjønner at du vil ha lokale folk i spillerstallen. men ikke til en hver pris.
Lagt til: 12 mar 08, 20:12
enig i at Agim Shabani ikke er h.back. Er usikker på om han er god nok som midtstopper også. Mulig han trenger ennå et par år før jeg bedømmer han noe mer. Kansje et par år i Sparta kunne hjelpe. Ser poenget med egen avl og spillere fra Østfold, men ikke for en hver pris.
Ble medlem: 20 nov 06
Lagt til: 12 mar 08, 20:34
syns ikke han har imponert noe jeg heller. men han er fortsatt ung. så lenge ffk systemet har trua på han. så må han ha noe. å de ser han jo ganske mye mer enn meg. så vi får stole på de som kan det.
06/10/2024 22:02 | 2001f914