Husk meg
Brukernavn
Passord

semb sin ti på topp liste

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 02 mar 08, 04:22

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/01/528466.html

både tarik å raio med på lista til semb over de ti viktigeste spillerne gjennom vinteren.

er litt overrasket over at han fikk med to stk fra fredrikstad. vanligvis så har jo eksperter å media utelatt oss idet meste. utenom når det er noe negativt om oss selvfølgelig. så det her syns jeg var morsomt

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 02 mar 08, 08:02
Rart å velge Tarik når man først skulle peke ut noen som har utmerket seg gjennom treningskampene i vinter, han har vært OK, men utpeket seg lite i forhold til spesielt "Diego" Barsom.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 02 mar 08, 08:40

Tarik har gjort det bra i de kampene på La Manga, så hadde han vel en ok kamp på U21.

Men Semb kunne kansje trekt frem Barsom også, men da ville det vært 3 fra FFK...3 av 10 hadde vel blitt litt drøyt;)

Heia FFK

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 02 mar 08, 08:46
Nå har jo Semb vært "forelska" i Tarik så lenge jeg har hørt han snakke om FFK. :)

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 mar 08, 12:39

Trodde faktisk han ville velge fram Barsom og Wallace fra det han hadde sett framfor Tarik og Raio. Men han baserer det nok på at han vet hva Tarik og Raio står for, mens han fortsatt er litt usikker på Barsom og Wallace.

Nils Johan Semb er faktisk en av de bedre fotballekspertene vi har her i landet. Mange kloke uttallelser!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 mar 08, 13:14
Endret: 02 mar 08, 13:17
Opprinnelig postet av Lemmy

Trodde faktisk han ville velge fram Barsom og Wallace fra det han hadde sett framfor Tarik og Raio. Men han baserer det nok på at han vet hva Tarik og Raio står for, mens han fortsatt er litt usikker på Barsom og Wallace.

Nå er det jo ikke sånn at Semb har sett alle treningskamper for alle Tippeliga-lag gjennom vinteren. Han så for eksempel ikke FFKs første kamp på La Manga, der Wallace imponerte alle og Tarik var langt under pari, så det er klart valgene hans farges av hvilke kamper han faktisk har fått med seg.

Semb hadde forresten veldig mye positivt å si om FFK når de oppsummerte alle lagene fra La Manga-oppholdet på La Manga Studio fredag kveld. Trakk spesielt frem midtbanen og angrepet, mente FFK hadde veldig mange målscorere, god dekning på midtbanen mtp skader/karantener, og ville helt sikkert spille mye god offensiv fotball og score mange mål i år. Han var litt mer usikker på om vi har blitt bedre defensivt, og spent på om vi vil ha fremgang på bortebane. Både Semb og Bengt Eriksen var også spent på keepersituasjonen, spesielt hvordan så unge keepere vil skape trygghet for bakre firer og styre spillet med like stor autoritet og sikkerhet som Shaaban.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 mar 08, 13:16

Hva vet ikke du, Costanza? Forumets orakel. :)

Det forandre selvsagt lista hans litt. Men jeg fikk også med meg at han skrøt av Wallace, så litt imponert på han ha blitt av det han har sett. Barsom har han vel sett flere ganger, så trodde han ville komme med.

At Fredrik Winsnes var på lista var kanskje det som forundret meg mest. Semb nevner riktignok at han kun har sett ham i aksjon en gang i vinter, men likevel.. Mot FFK var han jo helt elendig..

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 03 mar 08, 09:16
Overrasket over at ikke Simen Brenne er med. Nå vet ikke jeg hvordan han har gjort der i vinter men Semb har hatt veldig sans for Brenne tidligere. (Og har det sikkert fortsatt....)

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914