Bud på Tarik??
Er dette sprøyt eller er det flere som har hørt noe om dette?
Tror faktisk ikke Tarik ville hoppet på det. Han kan gjøre det bedre. Dessuten kunne han vel lett forhandla seg til 3mill i året her i ffk hvis han hadde vært interessert i cashen. Han går til en storklubb...
Ikke helt utenkelig det.
http://www.f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1017/AKTUELT
Det vet vi. Men jeg er glad for den jobben som allerede er gjort. Vi har fått ro til å gjøre en solid jobb i forhold til forsterkninger – uten at Fredriksstad Blad har skrevet om det først.
– Så du mener vi har gjort en dårlig jobb?
– He he, nei det er ikke det jeg mener. Men det er viktig under forhandlinger at det ikke kommer andre inn interessenter i bildet. Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis og lar isteden åtterjernet snakke seg inn på det siste hullet. Tre slag sender ham rett inn på greenen.
Kan jo være en liten antydning fra Grønis.
TARIK BLIR
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Tarik viser vertfall vor han har hjertet sitt,
skulle ønske andre spillere fra denna byen hadde det samme....
– Å selge Tarik er ikke noe tema nå, men vi skal ha et møte med FFK-ledelsen når vi kommer hjem, sier Tore Pedersen som jobber for Hauge. Den tidligere landslagsstjernen fulgte gårsdagens oppgjør fra tribunen og er full av lovord om FFK-spissen.
FB etter kampen mot VIF
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Men den dagen tarik selges håper jeg det blir forhandlet fram en bra videre salgs %.
Opprinnelig postet av Dokka
Om de selger Tarik nå til noe annet enn en storklubb blir jeg skikkelig forbanna. Og det innebærer ikke en hollandsk klubb og 25 mill, det er for lite.
Jeg tror ikke du har helt oversikt over hvor mye penger 25 millioner faktisk er. Mer enn 25 millioner for Tarik ville overrasket meg meget. For hans egen skyld håper jeg han går til sommeren, han vil nok stangere i FFK.
Tarik er en fantastisk spiller, og det som imponerer meg mest er at han har bena på jorda og at han tenker klar med huet! For en gutt på hans alder skjer det mye inne i kroppen, men Tarik klarer fortsatt å virke voksen i sitt spill, på treninger, ovenfor andre og i media..Blant mye annet!
At Tarik kommer til å gå til en storklubb er det ingen tvil om. Personlig håper jeg, og tror, han er smart nok til å ikke velge klubb av øverste hylle med en gang. Han trenger spilletid, og det får han ikke i Manchester eller Real Madrid, eksempelvis.
Er det noen som fortjener en god fotballkarriere, som har jobbet målrettet og hardt hele tiden, er det Tarik! Gleder meg til at han blir solgt, for hans skyld, klubben økonomisk og Trosvik som får litt penger. :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Martin
Men den dagen tarik selges håper jeg det blir forhandlet fram en bra videre salgs %.
Videresalgs % er en nødvendighet for FFK den dagen han blir solgt. Hvis han feks storspiller på et spansk lag i PD kommer garantert andre klubber til å sikle etter ham og tilby summer som langt overgår norske overgangsummer. Tror jaggu jeg skal kjøpe meg drakt nr 10 i år. Tarik er en klubbspiller av de sjeldene..
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av Dokka
...25 mill, det er for lite. Gi han et år til så er han verdt mye mer.
Hvis vi skal være litt realistiske tror jeg ikke vi skal forvente mer enn 25 mill for Tarik på det nivået han er i dag. Tarik hadde en god sesong i fjor men ingen gigant sesong og er neppe verdt mer enn 25 mill i dag. Trolig mindre. Hever han seg ett hakk eller to denne sesongen og spiller seg inn på A-landslaget kan han forsvare en slik pris og kanskje mer. Men det betinger at flere klubber viser konkret interesse.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Opprinnelig postet av scheien
klarer tarik å spille sånn han gjorde i de 5-6 første kampene ifjor en hel sesong, så vil det nok komme inn en del bud på han i løpet av året. men han er fortsatt ung. å varierer fra å være drit god til å være mindre bra.
Tarik skriver ikke ny kontrakt, og mest sannsynelig er ahn borte neste vindu, spørs hva FFK er villig til å lønne med
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av scheien
klarer tarik å spille sånn han gjorde i de 5-6 første kampene ifjor en hel sesong, så vil det nok komme inn en del bud på han i løpet av året. men han er fortsatt ung. å varierer fra å være drit god til å være mindre bra.Tarik skriver ikke ny kontrakt, og mest sannsynelig er ahn borte neste vindu, spørs hva FFK er villig til å lønne med
Javel, og kilden er?
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Tarik sier nei til ny kontrakt
Fredrikstad jakter allerede nå på en ny signatur fra sin spissjuvel Tarik Elyounoussi to år før kontrakten hans går ut, men 20-åringen vil vente. FFK frykter de kan miste ham allerede denne sesongen.
Anders Grönhagen har for lengst latt seg imponere og mener Åge Hareide bør gi 20-åringen sjansen:
- Jeg snakket med ham nylig om Tariks situasjon. Vi håper han utvikler seg ytterligere i år, og da blir han sikkert aktuell for Åges landslag også, sier FFKs Anders Grönhagen.
Men FFK er nå også svært ivrige på å signere en ny avtale med spissjuvelen to år før kontrakten går ut. Det er lite aktuelt for unggutten.
- Det vil jeg ikke stresse med å signere noen ny kontrakt eller noen ting. To år, det er lenge det, kommenterer Elyounoussi.
- Vi ønsker å beholde ham så lenge som mulig, men vi har jo forståelse for at han etter hvert kommer til å ta et steg videre, sier FFKs sportslige administrator Per Morten Haugen.
Flere europeiske toppklubber har lenge hatt Elyounoussi i kikkerten. På La Manga var både Arsenal og Anderlecht på tribunen. FFK frykter å mister ham allerede denne sesongen.
- Vi håper jo naturligvis at han får en utvikling i år og da er han ikke her i norsk fotball i mer enn kanskje ett eller to år til, avslutter Grönhagen.
(kilde: TV 2 Sporten)
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914