Kamptråd: FFK - Lyn (La Manga)
Kampen spilles torsdag 28/2 kl. 16.00 og vises på TV2 Sport.
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Edit: Glem det. 1-1 etter full tid og 4-5 til Brøndby etter straffer.
Til siste kamp på La Manga har FFK, tre spillere ute med skade: Bjørkøy, Martinsen og Gerrbrandt.
Min lagoppstilling:
Bråthen
Pac - Shabani - Piroja - Wallace
Barsom - Wehrmann-Gashi-Kvisvik
Tarik-Johanson
Jeg håper å se Barsom på høyre kant, og Kvisvik på venstre.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Men hvor har det blitt av Joachim Thomassen?
Han imponerte mot Kongsvinger, men siden det har han vel ikke spilt. Er han skadet?
Opprinnelig postet av Patrioten
Patrick er vist skadefri nå og er ventet tilbake i full trening i slutten av uken, skal bli godt å få han inn, Shabani har ikke vært den store backupen for han.
Gerrbrand er i mine øyne klubbens desidert beste midtstopper, og er derfor selvfølgelig savnet. I motsetning til deg, slik jeg tolker det du skriver, så mener jeg Shabani ikke er langt unna å være nr 2. Piroja ser ut til å bli værre og værre med ballen i beina.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Opprinnelig postet av GoFFK
Men hvor har det blitt av Joachim Thomassen?
Han imponerte mot Kongsvinger, men siden det har han vel ikke spilt. Er han skadet?
Han er ute en lang stund med kyssesyken
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av GoFFK
Men hvor har det blitt av Joachim Thomassen?Han imponerte mot Kongsvinger, men siden det har han vel ikke spilt. Er han skadet?
Han er ute en lang stund med kyssesyken
Thomassen er skadet, noe greier med leggen.
Michael Trulsen derimot er ute med kyssesyken.
Har du lest forumets retningslinjer?
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Jeg får skrive om det tråden handler om, nemelig kampen i morgen. Og ikke hvem som er syk, eller er triksekonge.
FBs Vidar Henriksen fortalte til Radio Fredrikstad at Brian West ville starte i morgen, blir spennende å se om han har farten inntakt som han hadde før. Gjør han det bra i morgen, blir det et luksus problem for Anders og velge hvilken spiss han skal bruke i første 11 framover.
Jeg har alltid hatt voldsomt sans for Brian og håper i det lengste at han skal klare å komme seg opp på nivået han var på. Grönhagen sa jo i fjor at han skulle få sjansen i sesongoppkjøringen så det var på tide at han fikk starte en kamp
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
f-b.no tror på denne start-oppstillingen:
Erik M. Bråthen, Pål Andre Czwartek, Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Fernando Pereira Wallace – Raymond Kvisvik, Kasey Wehrman, Abgar Barsom – Brian West og Andreas Tegström.
f-b.no har bare satt opp 10 mann her, men tipper nr 11 blir Gashi.
Her er laget til lyn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914