Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs heksebrygg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 feb 08, 16:37

FFKs heksebrygg

Da FFK dro til La Manga onsdag hadde de med seg det som kan bli et «hemmelig» våpen vis a vis konkurrentene.

En ernæringsdrikk som markedføres av den ikke ukjente langrennstjernen Thomas Alsgaard og som skilandslaget har brukt siden 1993.

www.demokraten.no/lokalsport/article3371042.ece

Tror dere dette kan noen innvirkning på spillerne?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 25 feb 08, 17:14
Vil da tro at de har brukt liknende drikker tidligere også, i min ungdom som basketspiller drakk vi XL1, og Gatorade finnes jo også og er velkjent. Så lenge man får erstattet salt- og væsketap, og gjerne med litt sukker i tillegg så tror jeg ikke den ene eller andre drikken er mere "heksebrygg" enn det andre. Men har de drukket vann eller saft, så tror jeg det kan være mye å hente.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 25 feb 08, 17:25

Opprinnelig postet av DrDRE
Vil da tro at de har brukt liknende drikker tidligere også, i min ungdom som basketspiller drakk vi XL1, og Gatorade finnes jo også og er velkjent. Så lenge man får erstattet salt- og væsketap, og gjerne med litt sukker i tillegg så tror jeg ikke den ene eller andre drikken er mere "heksebrygg" enn det andre. Men har de drukket vann eller saft, så tror jeg det kan være mye å hente.

Tipper det gikk på Champagne(rester fra cupfinalen) på høstsesongen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 25 feb 08, 21:19
Får ikke håpe at det skulle vise seg å inneholde akkurat for mye av et eller annet stoff som i visse mengder kan regnes som doping. Ikke at det er sannsynlig men. Jeg husker Anita Valen var uheldig med koffeinet en gang. Olympiatoppen har jo skrytt av det, så det burde i utgangspunktet være trygt. Dessuten er det Alsgaard som fronter det. Det hadde vært noe annet om en finsk gründer ville at FFK skulle være test-pilot for Kaisa Varis-Heksebrygg.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914