Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Vålerenga - FFK (La Manga)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 24 feb 08, 18:05
Pussig med oppdateringen på F-B.no....der er det det 52 minutt ?????

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 24 feb 08, 18:06
Mye som er pussig med F-B.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 24 feb 08, 18:08
Skal ikke forundre meg om FB følger saken via fxt.no.. Der står det at syv minutter ut i 2.omgang står det 3-3, det er vel det siste FB har fått med seg.. fxt har jo hvertfall klart å få med sluttresultatet..

-Bill Shankley-

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 24 feb 08, 18:12
Canal Digitals kabelTV dekoder suger råtten hæstk*k! Måtte ta en liten tissepause og satte dekodern på pause - hvilet er en genial funksjon vanligvis - men så finner dritten på å kontrollere harddisken og stoppe opptaket i verst tenkelig øyeblikk. I pausen mens vi venter på straffene, og når den er ferdig med kontrollen er kampen over. SVARTE!

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 24 feb 08, 18:15
Ikke ute etter å finne syndebukker altså...men er det bare jeg som synes valget av Shabani såpass tidlig i straffekonken var litt merkelig? Heldigvis teller dette tapet ikke noe særlig (selv om noe av den fine vinterstatistikken nå er i ferd med å gå ad undas...) men etter at Shabani dro på seg tre røde i fjor, og helt tydelig sleit med det, har han altså nå fått en ny liten knekk. Unødvendig. Også litt skuffet over straffa til Wallace, ut fra det han presterte under kamp. Trodde han var sikker som banken på straffe.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 24 feb 08, 18:19

Så ikke kampen på tv, så spillet kan jeg ikke uttale meg om.

Men det som er positivt er jo at Gardar scorer to mål!! Er dette goalgetteren jeg og mange andre har savnet? Selvom VIFs forsvarsspill skal ha vært rufsete, har han jo scoret jevnt og trutt i treningskampene nå. Fortsetter han sånn i serien, tror jeg faktisk FFK kan kjempe helt i toppen.

Noen som så kampen som kan uttale seg om åssen han godeste Kvisvik klarte seg på høyrekanten? Hadde jo vært en drøm med Barsom og Kvisvik(i form!) på hver sin kant med Gardar i midten. :) Ser for meg et lag med Wallace og Bjørkøy på hver sin back, Piiroja og Gerrbrand i midten bak, Gashi og Wehrman sentralt, Kvisvik og Barsom på kantene, Tarik og Gardar/Fofana/Tegström(etter hvordan de presterer) på topp og en u-21keeper i mål. Det lukter det godt spill av!

-Bill Shankley-

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 24 feb 08, 18:19
..... og så var det dette med kamper på utebane igjen da.......

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 24 feb 08, 18:21
Og så var det dette med at vi tapte på straffer da... Hvor to unge spillere bommer.. Pga. sånne som deg som drar fram det hver gang vi taper borte, er det ikke rart vi aldri klarer å bli kvitt "symptomet". Hvis vi kan glemme det og ikke nevne det, tror jeg det vil hjelpe mye!

-Bill Shankley-

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 feb 08, 18:32
Endret: 24 feb 08, 18:32

Mareritt hvis Piiroja og Gerrbrand blir/er skadet! Tror neppe Martinsen og Shabani holder mål som erstattere enda

Også var det PAC da? Det holder ikke at han spiller godt i en halv sesong og er et vandrende mareritt resten av sesongen.

Jeg er også usikker på om Bjørkøy er god nok som høyreback.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 24 feb 08, 18:34
Henter vi en ny høyreback kan dette virkelig se lyst ut!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 feb 08, 18:37
Opprinnelig postet av Lemmy

Så ikke kampen på tv, så spillet kan jeg ikke uttale meg om.

Men det som er positivt er jo at Gardar scorer to mål!! Er dette goalgetteren jeg og mange andre har savnet? Selvom VIFs forsvarsspill skal ha vært rufsete, har han jo scoret jevnt og trutt i treningskampene nå. Fortsetter han sånn i serien, tror jeg faktisk FFK kan kjempe helt i toppen.

Noen som så kampen som kan uttale seg om åssen han godeste Kvisvik klarte seg på høyrekanten? Hadde jo vært en drøm med Barsom og Kvisvik(i form!) på hver sin kant med Gardar i midten. :) Ser for meg et lag med Wallace og Bjørkøy på hver sin back, Piiroja og Gerrbrand i midten bak, Gashi og Wehrman sentralt, Kvisvik og Barsom på kantene, Tarik og Gardar/Fofana/Tegström(etter hvordan de presterer) på topp og en u-21keeper i mål. Det lukter det godt spill av!

Kvisviken spilte bra til omtrent litt ute i 2 omg. Da kommenterte selv kommentatorene manglende defansiv insats, fra begge kantspillerene...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 24 feb 08, 18:38

Shabani er god, men jeg tror han blir litt overivrig når han skal spille. Studerer man spillet hans nøye ser man at han holder forferdelig mye. Forundrer meg ikke hvis vi skulle få en straffe imot oss pga. det, og kom ikke akkurat som noen bombe at målet hans ble annullert(selvom jeg ikke har sett situasjonen).

Er faktisk enig i at han ikke er god nok for tippeligaen ennå. Han kan bli det, men for meg ser det ut som at utviklingen hans har stoppet. I motsetning til hva som skjedde med Tarik, som bare har blomstret for fullt. Lykke til uansett, Agim!

-Bill Shankley-

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 24 feb 08, 18:41

Opprinnelig postet av Lemmy
Og så var det dette med at vi tapte på straffer da... Hvor to unge spillere bommer.. Pga. sånne som deg som drar fram det hver gang vi taper borte, er det ikke rart vi aldri klarer å bli kvitt "symptomet". Hvis vi kan glemme det og ikke nevne det, tror jeg det vil hjelpe mye!

Tenkte jeg kunne si det slik at vi slipper å skylde på TV2 denne gangen....

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 24 feb 08, 18:43
Kvisvik hadde en nydelig pasning gjennom til tarik som scoret sikkert men var ellers helt usynlig,ble mer fart da Barsom kom inn inn så for tiden så tror jeg det blir Kouadio og Barsom på kant samt Tarik og Gardar på topp,Shabani var en flopp,Wallace og Shabani rotet det til en del bakover og Swartek var katastrofal,Gardar er for tiden vår klart beste spiss,Staw var usikker og blir 2 keeper

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 24 feb 08, 18:48
hvorfor bruker Grønnis ikke både Barsom og Kvisvik samtidig ?? Virker som de to kan utfylle hverandre med god teknikk og god pasningsfot..pluss Wally da. FFK anno 2008 er klart mange hakk bedre enn 2007 utgaven.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 24 feb 08, 18:52
Opprinnelig postet av hasse33
hvorfor bruker Grønnis ikke både Barsom og Kvisvik samtidig ?? Virker som de to kan utfylle hverandre med god teknikk og god pasningsfot..pluss Wally da. FFK anno 2008 er klart mange hakk bedre enn 2007 utgaven.
jeg satser på Barsom og Kouadio

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 24 feb 08, 18:56

enig i at han var ute og sykklet på første målet, ellers kan jeg ikke se hvor han var usikker, hadde noen meget bra inngripener i annen, samt bra utspill.. Og ser en kampene der nede i et så var heller ikke braåten feilfri... Tror nok ikke denne kampen om denne plassen er avgjort... Men ser en på feilene de gjør så er det på grunn av rutine.

Ellers var det mange av spillerene som ikke markerte seg posetivt i dag.......både i forsvaret og på midtbanen.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 feb 08, 18:58
Synhes Kouadio har skuffet siden i fjor, var mer teknisk og fart i, mer tam og dribler seg bort.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 feb 08, 19:03

Opprinnelig postet av Patrioten
Synhes Kouadio har skuffet siden i fjor, var mer teknisk og fart i, mer tam og dribler seg bort.

Meget mystisk setning...

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 24 feb 08, 19:59
Var dette siste matchen på La Manga, eller er det enda en kamp?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914