Hammarby har FFK som forbilde
Hammarby kan ordna 20 miljoner till spelarköp
20 miljoner kronor. Så mycket pengar kan Hammarby ha att handla spelare för i sommar.
Med norska Fredrikstad som förebild lanserar Hammarby en ny ekonomisk lösning för att få pengar till spelarköp. Hammarbys modell öppnar för flera mindre investerare då minsta teckningsbelopp är 100 000 kronor. Investerarna får sedan dela på 20 procent av nettovinsten på klubbens spelarförsäljningar.
www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm
Hva mener de med dette, har FFK lært de hvordan de kan skaffe seg penger?
FFK må vel føle seg lurt, siden Hammarby tydeligvis har penger på gang.
Jeg vil ALDRI se mer eller høre om hammarby!
Den anti dritt fotballen dem spilte på stadion kan jeg ikke tilgji dem for!
Jeg beklager at jeg skriver litt sint her men liker bare ikke det laget der....
Opprinnelig postet av Martin
Må ha vært hardt for deg å være FFK supporter når Drillo var hovedtrener!
Hammarby kom nok ikke til FFK for å underholde men heller for å slå ut FFK av Europacupen. Og siden de lyktes med det må gi dem honnør for god taktikk. Det er FFK som har ansvaret for å underholde på hjemmebane.
At de har FFK som forbilde, med alt for mange kokker og tilsvarende søl, er jeg derimot mer forundret over. Spillerinvest er en nødløsning, ingen god løsning.
---------------------------
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Martin
Må ha vært hardt for deg å være FFK supporter når Drillo var hovedtrener!
Tenker han sikter til alle tjuvtriksene, drøying av tid, destruktiv oppførsel osv. Det var aldri Drillo kjent for.
Opprinnelig postet av Shadar
Faktisk så inngår drøying litt i taktikken til Drillo. Det står i boken (effektiv fortball?) han skrev sammen med Semb og en til. Spillestilen som står beskrevet er så aggressiv/slitsom at det er viktig å bruke god tid på dødball
Det er forskjell på å være nøye med å benytte sjansene sine godt og å sabotere spillet. Hammarby var på høyde med Jugoslavia i EM (Norge-Jugoslavia) vil nok for alltid være et hatlag for meg. Sportslig ønsker jeg de alt ondt.
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av Costanza
Tenker han sikter til alle tjuvtriksene, drøying av tid, destruktiv oppførsel osv. Det var aldri Drillo kjent for.
Høres ut some et lag som har forstått hva som skal til for oppnå resultater i internasjonal fotball.
Og det var i alle fall Drillo kjent for
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914