Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)
---------------------------
Fred, frihet og alt gratis !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?
Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?
Det blir satt opp tur til Bergen.
Og startelveren blir:
Staw
Bjørkøy Gerrbrand Piroja Wallace
Barsom Gashi Wehrmann Raymond
Tarik Gardar
_________
_____________ _| Braathen |_______________
| |
| Bjørkøy - Gerrbrand - Piiroja - Wallace |
| |
| Barsom - Gashi - Kasey - Kvisvik |
| |
| Tarik - Gardar |
| |
Benken:
Staw
Czwartek
Shabani
Ramberg
Tegström
Kouadio
Opprinnelig postet av Per Egil
Med det lavprisopplegget til NSB kan man få billetter til 199,- en vei (fra Oslo vel og merke). Det var det jeg bestilte i stad.
Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen?
Det stemmer.
Det er ekstremt få billetter til 199,- men du får en hel haug billetter til 299,-.
Anbefaler å legge til 75 kroner for plass på en komfortvogn! Togturene tvers over landet blir et helvete uten FM eller noe annet gøy å fikle med på PCen..
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Kan man forhåndsbestille komfortvogn også? Mener jeg ikke har fått til det tidligere?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!
Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?
Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?
Nå er det minipris som koster 199.
Kan få minipris Oslo - Fredikstad også. Koster da 99. Eneste du må gjøre er å bestille i forveien på nsb.no. Det er bare et visst antall minipris pr. avgang, så kan være lurt å bestille en uke i forveien.
Hvis du betaler Oslo S - Trondheim på toget koster det 813!!!
Velkommen forresten!
Opprinnelig postet av dalen
Det blir ikke 2-2 denne gangen. Nå skal dere smekkes hardt!! Jaja, ikke alle...Super-Ray får nok litt applaus, men resten må nok finne seg i å være "in the receiving end". OG - ingen Piiroja som får stå alene og heade inn 2 mål!
Velkommen forresten!
Kun ett av målene var heading..
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
www.tv2.no/sporten/fotball/article1681070.ece
[quote=endre]Synd for Brann, men postivt for oss!
www.tv2.no/sporten/fotball/article1681070.ece[/quote]
Vel,vel...jeg føler de sliter mer med Hassan El Fakiri ute mot FFK
Men greit med begge ute
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
- Thorstein har fått en overstrekk i ankelen. Kanskje han ikke blir klar til kampen mot ffk? Ser også at Bjørn Dahl sliter med en strekk i lysken..
Opprinnelig postet av Thygesen
Håper ffk tar en tidlig borteseier i år, så vi ikke får det samme bortebanekompleksmønsteret som tidligere. " første bortekampene er mot Brann og Rosenborg. Men jeg tror ffk vil komme til overraske mange i år. Seier borte mot fjorårsvinneren Brann i første runde hadde gjort godt=)=)
Hadde vært HELT KONG om FFK demper de store forventningene i Bergen med en seier over Brann
FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
4 Brannspillere med mot Montenegro 3 dager før er vel en fordel for oss ??
Det kan være en fordel;) kanskje.. Hvor mange dager skal landslagspillerne være på samling, noen som vet det?
4 Brannspillere med mot Montenegro 3 dager før er vel en fordel for oss ??Det kan være en fordel;) kanskje.. Hvor mange dager skal landslagspillerne være på samling, noen som vet det?
Tarik skal ut i U21 landskamp i Haugesund, typisk hvis han skulle bli skadet og må stå over mot Brann.
Tarik tror på poeng mot Brann og Patrick er spilleklar mot Brann. Spørs hvordan kampform han er i, sist han spilte en hel kamp var mot Sparta 8.februar. Han har godt glipp av seks treningskamper og har kun spilt 45.minutter mot Elfsborg på over fem uker.
Tror dere en hel kamp mot Moss, er nok for å bedre på hans kampform og at han fit for fight mot Brann?
Flere på skadelisten
Málaga (BA): Etter 50 minutter mot HJK Helsinki gikk Thorstein Helstad ut, og ti minutter senere var det Bjørn Dahl sin tur.
www.ba.no/sport/fotball/brann/article3421321.ece
Spørs hvor mange av de som blir spilleklare mot oss.
1 uke igjen. Kjenner suget i magan nå. Bare synd jeg ikke skal til bergen. FFK tar dette med 2-0.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Tommy Skjerven dømmer kampen
Stjæler du jobben til Keiko99 nå og da ?
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Winters erstatter Demba mot Fredrikstad
Seriestarten kan ryke for brann skriver Nettavisen. link: http://www.fxt.no/article1705623.ece
Brann stadion er den eneste banen i Norge uten undervarme.. Seriestarten mot ffk kan stå i fare!!
Ser ut som banemannskapet har kontroll på det hele, så det blir vel kamp uansett.
Opprinnelig postet av FFK1903
Bildet i artikkelen er fra Åråsen.
Ser ut som banemannskapet har kontroll på det hele, så det blir vel kamp uansett.
Ja sorry, det er det ja!! min feil :)
Seriestarten kan ryke for brann skriver Nettavisen. link: http://www.fxt.no/article1705623.ece
Brann stadion er den eneste banen i Norge uten undervarme.. Seriestarten mot ffk kan stå i fare!!
fxt.no vinklet saken på den måten, mens bt.no velger en annen:
"Det gjør den også i Bergen, hvor Brann tar imot Fredrikstad til dyst søndag.
- Jeg tror absolutt at det vil bli gode spilleforhold til kampen, men om gresset har noe godt av det er en annen ting. Forholdene blir gode den første kampen, så får vi håpe på bra vær og god utvikling utover, sier Terje Reistad i Brann Stadion."
fotball.bt.no/eliteserien/article103316.eceTror ikke forholdene vil være så gale på søndag.
Kom igjen folkens å bli med på tur til Bergen!!! Guttane trenger masse hjelp fra oss! Labert salg av billetter så lang
http://www.demokraten.no/lokalsport/article3429154.ece
Kom igjen folkens å bli med på tur til Bergen!!! Guttane trenger masse hjelp fra oss! Labert salg av billetter så lang
Blir vel veldig vanskelig med tanke på jobb og skole.
Opprinnelig postet av chrjos
Blir vel veldig vanskelig med tanke på jobb og skole.
Samme her. Er det noen som vet hvilken pub som viser Brann-FFK i Oslo? Vet at den går på tv, men kunne tenkt meg å se den på en pub med andre supportere som bor i hovedstaden.
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Samme her. Er det noen som vet hvilken pub som viser Brann-FFK i Oslo? Vet at den går på tv, men kunne tenkt meg å se den på en pub med andre supportere som bor i hovedstaden.
Highbury er nevnt i en tråd lengre nede her i hvert fall.
Opprinnelig postet av RuneT
Highbury er nevnt i en tråd lengre nede her i hvert fall.
De sender kampen bare hvis den ikke kræsjer med Premier League. Sånn var det sist jeg dro dit etter å ha ringt de og spurt om de sendte FFK. Den gangen fikk jeg bare med meg andre halvdel av kampen..
Men takk for tipset!
FFK for alltid!
Gashi & Co, vennligst tren på halvslappe skudd som dumper litt i bakken. Så har vi Tarik som hissig veps foran målet for å snappe opp "returen" til Opdal.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Ganske utrolig av kommentatorene å henge ut Tore Reginiussen for å oppheve offsiden når det er Opdal som på settes i gapestokken. Flaut av kommentatorene...
.
Reagerte sterkt på det samme.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
I dag er været grått, trist, og det snør sidelengs...
Ikke verdens beste vær med tanke på matta til søndag.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ganske utrolig av kommentatorene å henge ut Tore Reginiussen for å oppheve offsiden når det er Opdal som på settes i gapestokken. Flaut av kommentatorene...
.
Reagerte sterkt på det samme.
Er ikke helt enig i det. Opdal blir usikker med det tafatte forsvaret som er bak i der. Er det noen som har hørt om markering av kæll ?? Sjansene til Montenegro skulle ikke oppstått i det hele tatt hvis spillerne gjorde jobben sin, så Opdal skal neigu ikke ha all skyld alene. Jeg legger heller ikke ut skylda bare på TR heller, hvor er Riise, Hangeland blant annet ?? De spilte ikke godt de heller, mildt sagt.
Begynner å føle at seriestarten nærmer seg nå
.....men vi bør vel være godt forberedt på en blåmandag
Brann hadde 11 - 2 - 0 på hjemmebane i 2007. Selv om FFK klarte 2-2 i fjor, så kan vi vel ikke forvente poeng i denne kampen?
Jeg forventet faktisk en lavere odds på Brann enn bookmakerene har?
Odds from selected Bookies
Bookmaker | Home | Draw | Away | Payout | ACU | Odds Updated | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
bwin | 1,45 | 4,25 | 6,25 | 92 % | 1 | 09 Mar 2008 09:55:18 | |
NordicBet.com | 1,50 | 4,00 | 6,75 | 94 % | 1 | 25 Mar 2008 09:36:19 | |
Average | 1,48 | 4,13 | 6,50 | 93 % | |||
Lowest | 1,45 | 4,00 | 6,25 | 92 % | |||
Highest | 1,50 | 4,25 | 6,75 | 94 % | |||
Probability | 63 % | 23 % | 14 % |
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?
En av mine kollegaer er selvfølgelig bergenser (dem er overalt..). Han er rimelig sikker på Brann-seier søndag. Går og lurer på noe hyss mot han hvis FFK vinner. Gidder ikke hvis Brann vinner, da blir jeg bare en dårlig taper. Vil heller være en dårlig vinner. Noen som har noen tips til hva jeg kan finne på, FFK-sang på stereo`n er vel et must? Skal bare sette han på plass på en hyggelig måte.
Men alt dette er vel å tro på julenissen. Er fornøyd med uavgjort jeg.........
Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?
Jeg synes faktisk det er ganske bra. Husk at kampen går kl 20 en søndag kveld og siden det ikke går fly som man rekker hjem samme kveld, så blir det tilnærmet umulig for alle som går på skole eller har jobb.
Hvordan er dette i forhold til tidligere års FFK-support i Bergen?
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?Jeg står for ni av billettene!
Du regna vel ikke med at det reiste over 800 ?? Det var vel ca. 500 i fjor, så 450 er sånn i nærheten. Jeg hadde gjerne sett at det hadde vært flere 1000 FFK-supportere jeg selvfølgelig, men sånn er det nå en gang bare.
Du regna vel ikke med at det reiste over 800 ?? Det var vel ca. 500 i fjor, så 450 er sånn i nærheten. Jeg hadde gjerne sett at det hadde vært flere 1000 FFK-supportere jeg selvfølgelig, men sånn er det nå en gang bare.
Har ikke Plankehaugen 4000 medlemer, da kunne man vel håpe på 800 tok turen til Bergen.
Har ikke Plankehaugen 4000 medlemer, da kunne man vel håpe på 800 tok turen til Bergen.
Hvor mange av de 4000 tror du reiser på tur vanligvis ?? Er du med noen gang ?? Kan ikke huske å ha sett deg ofte.
Hvor mange av de 4000 tror du reiser på tur vanligvis ?? Er du med noen gang ?? Kan ikke huske å ha sett deg ofte.
Er kanskje 10-20%? Og jeg er en av de medlemene som svikter. Må, legge meg flat der.
Er kanskje 10-20%? Og jeg er en av de medlemene som svikter. Må, legge meg flat der.
10% er nok mer riktig. Du har i hvertfall en god unnskyldning til å ikke dra på tur i hvertfall.
Mod: Redigerte de tre siste innleggene grunnet siteringsonani fra enkelte.
hadde det vært en lørdags kamp, så hadde vi nok brukt kvota vår. men det er ikke alle som vil ta seg fri hver gang ffk spiller borte mot de lagene som ligger mer enn 6 timers kjøretur unna.
skulle gjerne vært der selv. men jeg var i england i påska å brukte opp alle pengene mine der.
10% er nok mer riktig. Du har i hvertfall en god unnskyldning til å ikke dra på tur i hvertfall.
Mod: Redigerte de tre siste innleggene grunnet siteringsonani fra enkelte.
Det går bra
FFK-treneren tror på Brann
Hva skiller årets FFK fra laget du ledet til seriestart for et drøyt år siden?
Håper på dette laget mot Brann:
Staw
Ophaug-Gerrbrand-Piiroja-Wallace
Kvisvik-Gashi-Wehrman-Barsom
Tarik-Gardar
Raio sto over Landskampen for Estland pga skade. Får håpe han blir klar til søndag.. Virker sånn ifølge f-b hvertfall. =)
http://www.f-b.no/article/20080328/FFK/699866219/1009/AKTUELT
Grönhagen stengte dagens trening. F-b spekulerer i om det kan være for å få mest mulig ro rundt spillerne, ettersom det er lansering av drakter og kick-off show i kveld. Tror dette kan stemme.
Men, taktiker som Grönhagen er, er det kanskje for å skape litt spenning. Kanskje han klarer å "lure" oss til å tro at det foregår noe helt spesielt taktisk? Personlig tror jeg de kommer til å gjennomføre en helt vanlig trening. :)
Ellers..I følge Dagbladet Er Armann Björnsson ryggoperert, Tijan Jaiteh lyskeskadet, Erik Huseklepp har et brudd i foten og Njogu Demba-Nyrèn soner karantene. Ingen av disse spiller mot Fredrikstad i serieåpningen. I tillegg er Hassan El-Fakiri i trening igjen, men noe usikker til kampen. Fredrikstad har alle spillere klare, untatt Andreas Tegström som soner karantene. Tilsvarende oppgjør i fjor ble 2-2. Dommer er Tommy Skjerven, Kaupanger.
Tror faktisk vi har sjanse til å vinne! Vet at vi vanligvis er elendige i serieåpninga, men har en god følelse. :) Det er skyhøye forventinger til regjerende seriemestre Brann, mens det samtidig blir artig å se om de klarer seg like godt uten Martin Andresen. Mens vi, FFK, som er tippet av de fleste på 8. plass har lite press på oss. :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Gleder meg som en unge til kampen, har en følelse på at det blir seier.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Dette er sannsynligvis laget til Brann.fotball.aftenposten.no/eliteserien/article103667.ece
Bare en plass der er spørsmål om.
WEB-TV: Greit å starte tøft
Lasse Staw - Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Fernando Pereira Wallace - Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Abgar Barsom - Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson.
Ramberg for faen? Er Kvisvik fortsatt syk?
Når det er sagt, så blir jeg heller ikke overrasket dersom det skulle vise seg at Kvisvik faktisk er blant de elleve utvalgte på søndag.
Lukket Grönhagen treninga i dag for å stå med en valgt førstekeeper i mål?
Ramberg spilte bra mot Moss, tror ikke det er så verst å ha ham med. Dessuten har vi jo Kouadio og Thomassen som kan komme inn, kanskje Kvisvik spiller som joker. Enten fordi han er best som det, eller fordi Ramberg har spilt bra i det siste, eller fordi han ikke er helt frisk.
-Bill Shankley-
Ellers kan man jo bare spekulere i om Bråthen spilte seg ut av kampen med prestasjonen mot Moss, eller om det allerede var avgjort at Lasse Staw skulle spille. Jeg synes det er et greit valg, basert på at Lasse Staw tidligere har vist at han takler det mentale ved å spille bortekamper mot toppklubber i Tippeligaen. Bråthen har bare 45 minutter mot Aalesund.
Det som er interessant nå er å se om FFK faktisk har tatt et valg på at Lasse Staw er førstevalget og lar han få tid til å spille seg skikkelig varm i trøya.
Tror dette har vert bestemt i trenerteamet en stund at Lasse skal starte, Det ble vel sagt at førstevalget skulle ha de to siste treningskampene,noe som ble vanskelig da Lasse havnet på U-21 rett før seriestart. Det at Erik hadde et par uheldige utrusninger bare gjorde trenerene sikkrere .
Men som det blir skrevet her så har Lasse vist han tåler presset. Men håper som costanza at de tør la han bli varm, da er jeg ganske sikker på at Lasse vil overaske en de log levere varene.
Har hatt en følelse av at Staw ble førstevalget hele tiden av en eller annen grunn.
Det lukter ikke akkurat bredde på kantene og innlegg fra dødlinjen med Ramberg
Ramberg var den eneste som klarte å holde kanten mot Moss. Uten at det skal være nok til å få en plass, men han var den eneste (i tillegg til West i ti minutter) som viste noe vilje til å få til noe...
Opprinnelig postet av denialsander
Ramberg var den eneste som klarte å holde kanten mot Moss. Uten at det skal være nok til å få en plass, men han var den eneste (i tillegg til West i ti minutter) som viste noe vilje til å få til noe...
Da blir det spennende å se hva han klarer mot Brann. Tror jeg knapt har sett Ramberg nede ved dødlinjen som kant før i hvert fall. Ikke det at Kvisvik er så flink til dette heller, blir som regel å slå inn mye tidligere i lengderetningen.
Med en superoffensiv venstrekant i Barsom og Perreira Wallace, kan det kanskje være greit med en litt mer defensiv høyrekant. Grönhagen har tidligere uttalt at vi skal spille litt mer kynisk på bortebane, ikke "rushe" i angrep hver eneste gang og miste hodet.
Tror FFK velger å spille litt klokere denne kampen, bruke tid på dødball for å bryte opp Branns mest sannsynlig høye tempo og angrepsrytme, rulle ballen litt i forsvar og satse på å sette de sjansene de får. Det er et godt trent FFK-lag, som med høy konsentrasjon kan gjøre livet surt for et offensivt Brann-lag på deres egen hjemmebane. Klarer vi det, vil fansen bue og Brann kan fort kjøre litt vel offensivt. Da bør vi feks. bytte innpå West eller Kouadio, som er to angrepsvåpen i seg selv. Kjører vi raske kontringer, kan vi få mål.
Så drømmen er kynisme, holde nullen i 60 minutter, men ikke virke tannløse. Yppe oss et par ganger. La Brann trykke på, for så å prøve å skape brudd og kontringer og kanskje score.
Noe nokså uvesentlig er at jeg håper at en FFK-er, helst kaptein Wehrman spiller ballen tilbake til Lasse Staw ved avspark(hvis FFK starter med ballen, hvis ikke, så fort vi vinner den). Det vil gi tillit til Staw, og han bør få kjenne litt på ballen. I tillegg er jeg passe sikker på at Gashi kommer til å pådra seg gult kort. :) Høyt tenningsnivå, han spiller mot klubben som ikke satset på ham i serieåpninga, kan fort bli et gult kort. Håper FFK-ledelsen evt. klarer å roe ned enkelte spillere hvis tenningsnivået blir litt for høyt, det er meget ugunstig å pådra seg et gult kort tidlig i kampen!
-Bill Shankley-
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Opprinnelig postet av Lemmy
Lukket Grönhagen treninga i dag for å stå med en valgt førstekeeper i mål?
Ramberg spilte bra mot Moss, tror ikke det er så verst å ha ham med. Dessuten har vi jo Kouadio og Thomassen som kan komme inn, kanskje Kvisvik spiller som joker. Enten fordi han er best som det, eller fordi Ramberg har spilt bra i det siste, eller fordi han ikke er helt frisk.
Syns faktisk Ramberg har gjort det bra i de trenigskampen jeg har sett i vinter. Kan hende han er i ferd med å finne formen igjen. Og etter kampen mot Moss, så setter jeg en tier på at han har drevet med mye skudd-trening i vinter....
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av MegSelv
Brann spiller med dispansasjon, grunnet mangel på undervarme.. De skal få undervarme neste sesong...
Regnet nesten med det. Desuten tror jeg aldri NøFF ville ha trøkka Brann ned en divisjon bare pga noen bagateller sånt som mangler ved stadion dems...
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Bob Page
Og etter kampen mot Moss, så setter jeg en tier på at han har drevet med mye skudd-trening i vinter....
Hehehe, det er sant. Han holdt jo faktisk på å sette et langskudd!
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Errrrrr....
Hvor er det blitt av tippekonkurransen for i år?
Klarer ikke finne den....
Svikere henrettes, so justice for all...
*Ultras Liberi*
Svikere henrettes, so justice for all...
*Ultras Liberi*
PAC har vært småskada og starter derfor ikke.. Synd Kvisvik ikke er med til Bergen. Og ville heller sett Kouadio, men vi får gi Ramberg sjansen og håpe han tar vare på den..
Vålerenga leder 1 - 0 over Ålesund nå..
Tror ikke vi har sjangs mot Brann imorgen, men FFK har overrasket.. Tipper en knapp 2 - 1 seier til Brann
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Vålerenga leder 1 - 0 over Ålesund nå..
Tror ikke vi har sjangs mot Brann imorgen, men FFK har overrasket.. Tipper en knapp 2 - 1 seier til Brann
Blir nok omvendt! 2-1 til FFK! En av Barsom og en av Tarik
Sitter med en god følelse, 23 timer før kampstart. :)
Tror FFK med Jan Tore Ophaug og Abgar Barsom har fått et litt mer kynisk lag, et lag som er mer tålmodig. For om vi kaster oss ut i det og jager 1-0 fra første minutt, ja da taper vi. Går vi hodeløse i angrep med alle mann, får vi kontringer mot oss og mest sannsynlig et mål etterhvert.
Jeg mener vi bør være fornøyd med 0-0 så langt det er tilstrekkelig. Det er gunstig om Brann er det laget som må angripe, og vi kan kjøre kontringene. Er vi kloke defensivt, nøyaktige, disiplinerte og tålmodige vil sjansene åpne seg offensivt etterhvert. Det klarte vi ikke i fjor!
Å slå Brann på Brann Stadion, eller et annet godt lag på hjemmebane, handler ikke alltid om å være det beste laget. Det handler om å være best taktisk, og ha litt flaks. Klarer vi det, tror jeg fort det kan bli en morsom tur hjem for Plankehaugen- og en desidert katastrofe/blåmandag i Bergen. :)
-Bill Shankley-
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg er desverre ikke så positiv som mange her inne. Piiroja, Gerrbrandt og Ophaug har slitt med skader i oppkjøringen. Ophaug og Wallace er nye i forsvaret. Er redd forsvaret er for lite drillet sammen + at de er litt rustne etter skader.
...men håper så inderlig jeg tar feil
Opprinnelig postet av GurrBass
FFK har jo ikke akkurat verdens dårligste statistikk på Brann stadion... Har tro på poeng her!!
Eh? Nei vel? Vi må tilbake til 1972 for å finne en knapp 1-0-seier...
Noen timer før jeg setter meg på bussen til Bergen har jeg en god følelse. Tror vi har gode muligheter på poeng, og jeg håper på en morsom tur hjem (1 eller 3 poeng). Det blir i hvertfall ulidelig spennende!!
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1427
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av ffkmufc
PAC har vært småskada og starter derfor ikke.. Synd Kvisvik ikke er med til Bergen. Og ville heller sett Kouadio, men vi får gi Ramberg sjansen og håpe han tar vare på den..
Kvisvik er med til Bergen.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av GurrBass
FFK har jo ikke akkurat verdens dårligste statistikk på Brann stadion... Har tro på poeng her!!
Eh? Nei vel? Vi må tilbake til 1972 for å finne en knapp 1-0-seier...
Det var Robert Nilsson som scorte det målet. Vi vant serieåpninga mot Brann hjemme den sesongen også med 1-0, scoring av Jan Fuglset.
Mitt, muligens pessimistiske, tips: Vi blir fista, 3-0
Det positive, sånn på forhånd, er at vi har alt å vinne her. Ingen skandale om vi taper borte mot Brann
Ja, da var dagen kommet...
Kjenner kaldsvetten siler nedover panna... får ei sove...
14 timer igjen...
trur dette blir en tung å vanskelig kamp for oss. både wallace å ophaug får kjørt seg så det holder. de slet jo begge mot moss. så det blir nok ikke noe lettere for dem mot brann.
men vi får jo leve i håpet. hadde vært veldig morro å vinne den første bortekampen.
personlig ville jeg bytta ut ramberg med thomassen. men de sier at ramberg har trent bra i vinter. så vi får stole på grønis.
Dette blir spennende!!! Bare snakk om timer nå....
Brann er helt klart favoritt! Men det betyr ikke at vi ikke har sjans, jeg har trua på poengdeling. Wallace og Opphaug kommer til klare seg bra, det er jeg sikker på. Er mer bekymra ang. Hansi.... Men det får stå sin prøve, jeg tror på uavgjort og vil være fornøyd med det...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?
*22.05.08*
Jeg er ikke sikker på noen ting idag. Det er mange spørsmålstegn i detta FFK laget.
-Vi har hatt en del skader og sykdom, spesiellt i forsvarsleddet.
-Mange nye spiller, så det er et lite samkjørt lag.
-Ung og urutinert keeper.
-Ramberg på uvant plass.
Men det jeg kan også bli positivt overraska og det er et spennende lag vi stiller med. Håper Wallace har dagen og får til noen solide dødballer. Barsom blir det også spennende å følge.
Men jeg er langt fra rolig før kveldens kamp, selv om vi ikke har noe å tape
Godt å komme igang igjen.
Brann er klare favoritter, men kampen skal spilles før poenga deles ut..
Normalt hadde jeg tippa 3-1 til Brann, men tror ikke dette blir normalt.
Brann har ett nesten "hysterisk" press på seg fra normalt "halvgale" Brannfaaans, men i dag ekstra stort. De forventer jo at Brann skal fortsette gullmarsjen. Det tror jeg kan bli Brann sin bane, de er ofte ikke så flinke til å takle det enorme presset. Ser bare tilbake på hjemmekamper på høsten de siste to år, når også presset fra Brannfaaansen er blitt hysterisk.
Derfor håper og tror jeg at FFK kan ta med seg ett poeng hjem, gjerne alle tre.
Like vel Brann er favoritt, men alt kan skje.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
ER Kvisvik syk eller ikke? Intervjuet hos Brann sa jo at han var i Bergen. hva skjer? www.vg.no/pub/vgart.hbs Her står det at han ikke er med. Hva stemmer?
Opprinnelig postet av Dokka
ER Kvisvik syk eller ikke? Intervjuet hos Brann sa jo at han var i Bergen. hva skjer? www.vg.no/pub/vgart.hbs Her står det at han ikke er med. Hva stemmer?
Siden Brann-TV har intervjuet han i Bergen på lørdag mens resten av laget gjennomfører siste trening før kampen i bakgrunn, så kan vi nok trygt si at Kvisvik er på plass i Bergen :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Han har aboslutt ingen forutsetninger for å kunne klare seg der ute, også mot Brann av alle lag.. Nei og nei!
I underkant av fire timer igjen, er utrolig spent nå! Lader opp med Liverpool mot Everton, før det hele braker løs i Bergen. Kommer mest sannsynlig til å bli en fantastisk kamp, og jeg tror vi får se en del mål- forhåpentligvis flest til FFK. :)
Aller mest spent på å se på venstrekanten vår, om den slår til umiddelbart eller trenger litt tid til å få kjenne på nivået. Er fornøyd om vi klarer å gjennomføre en kamp vi er fornøyde av, så får vi se om det holder til poeng eller ikke. For på en god dag, er faktisk Brann det beste laget i Norge. Det fikk vi bevis på i fjor.
Vil gjerne unngå serieåpning som i fjor, vil ikke ha en kjedelig start på det som kan bli et fantastisk fotballår sett med rød-hvite øyne!
-Bill Shankley-
staw?Braathen?
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Leser på VGD at Brannfansen syns Gashi er ei hore. Noen som har en fjerneste peiling på hvorfor det ? Det var jo da han var i Enga han tok den såkalte "judas-overgangen"...
De har vel like "skærpe" supportere som enkelte av våre? Vi skriker og hyler om horer vi óg - nær sagt uansett overganger og antall millioner som har fosset inn i kassa.
foresten bra trøkk i kanarifansen idag! bodø-leder over kamma:)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
lagde egen tråd jeg, hvor vi følger Tippeligaen
tenkte akkuratt på det.. kan jo ikke ødelegge denne tråden med alle de andre møkka lagene;)
FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.
Hører at Rekdal nevner Gardarsson fra FFK mange ganger som outsider til toppscorer tittel..Men hvem er egentlig Gardarsson??
Huff.. Nå har sommerfuglene forvandlet seg tilmåker i magan min...
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Sa Gardarsson igjen? Syns han sa navnet riktig nå, reagerte i hvert fall ikke på navnet da jeg hørte halvveis etter.
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Han sa Gardarsson i studio i stad da han ble spørt om hvem som ble toppscorer i TL.. Han nevnte Gardar som en outsider!
Opprinnelig postet av bateman
hvor er fo-fofana??!!må være skadet ellers utrolig spesielt at han ikke er med i troppen...
Fofana trena med Juniorlaget på lørdag, så han er hvertfall ikke skadet..
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av paco
Hva skjer? Kouadio og Kvisvik på benken!!! Ramberg fra start som ving??? Fofana ikke engang på benken??? hva skjer
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Opprinnelig postet av bateman
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Ramberg har helt klart mer å bidra med defensivt enn Kouadio og vi får satse på massivt offensivt spill på hjemmebane og heller være litt mer nyktre og forsiktige på bortebane. Det jeg så av Thomassen i sesongoppkjøringa var skuffende.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914