Husk meg
Brukernavn
Passord

Staw vs Braathen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 mar 08, 18:08

Har full forståelse for både Anne og Benkesliter´n .

Vært inne på mange desamme tankene sjøl, men..... og det er ett men.

Dersom den ene taper i duellen (f.eks knepent), tro rjeg ikke at han blir kjøpt opp en et annet TL som 1.keeper.

Han har da tre valg, slik jeg ser det.

1: Kjempe for å bli 1.keeper i FFK og u-landslag.

2: Spille i 2 div. for ett annet TL lag og kjempe der om 1.plassen.

3: Gå til ett Adecco-lag og der forsøke å overbevise.

Tror faktisk at alt .1 er den mest positive for han selv dersom han fortsatt har ambisjoner om TL og landslagsplass.

Men som sagt, dette er min vurdering og forstår veldig godt de som sier det samme som f.eks Anne.

PS. Dersom han taper plassen på FFK klart, så er valget enkelt,  Adecco eller 2 divisjon.

(Sparta, Moss, Østsiden evt Lisleby f.eks eller FFK2)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 01 mar 08, 20:35
Opprinnelig postet av dracula

Har full forståelse for både Anne og Benkesliter´n .

Vært inne på mange desamme tankene sjøl, men..... og det er ett men.

Dersom den ene taper i duellen (f.eks knepent), tro rjeg ikke at han blir kjøpt opp en et annet TL som 1.keeper.

Han har da tre valg, slik jeg ser det.

1: Kjempe for å bli 1.keeper i FFK og u-landslag.

2: Spille i 2 div. for ett annet TL lag og kjempe der om 1.plassen.

3: Gå til ett Adecco-lag og der forsøke å overbevise.

Tror faktisk at alt .1 er den mest positive for han selv dersom han fortsatt har ambisjoner om TL og landslagsplass.

Men som sagt, dette er min vurdering og forstår veldig godt de som sier det samme som f.eks Anne.

PS. Dersom han taper plassen på FFK klart, så er valget enkelt,  Adecco eller 2 divisjon.

(Sparta, Moss, Østsiden evt Lisleby f.eks eller FFK2)

jo her er er det mye, men tror en av de bør tiladeco for å vokse, men som en opplysning det er mange svenske og danske klubber som er inntreserte. det er også klubber utenfor scandinavia som vil utvikle de.. Men poenge mit er at begge aldri skulle vert i FFk, men i ver sin klubb og utviklet seg der.... Uavhengig av hva de forskjellige her mener hvem som er best, for norsk fotball og guttenes skyld så hadde det vert best........ De som sier de skal slåss i samme klubb kan ikke utvikling, men tenker kun klubb..... Tror de går i baret her også........

Anne

A-lagspiller

Lagt til: 01 mar 08, 20:39

og for de som tror jeg setter den ene før den andre så er det feil, jeg sier hva jeg mener og den som er best spiller......i motsettning til en del andre her, som knapt har sett noen ev de:) Jeg har fulgt begge fra de var 14 og kjenner de.........

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 02 mar 08, 21:21
Hvem vinner keeperduellen?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 mar 08, 22:36
Syns kanskje vi bør satse på å kjøpe en ny førstekeeper av klasse. Kanskje denne Jaaskelainen er noe å statse på?

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 02 mar 08, 22:48
Jussi ville vært tidenes keeper i TL. Topp 10 i PL.

Anne

A-lagspiller

Lagt til: 08 mar 08, 22:27

Lasse tatt ut på U-21 Erik ikke, så da har Lasse første stikket på lanslags nivå, Så da blir det spennede og se om en av de havner på landslaget nå, og den andre tar plassen.. I hvertfall om en del her får det de vil  med erik som første valg.. Men mulig landslaget ser og har sett andre ting en det en del her gjør, men vi vet i løpet av uka..

Kamper de har spilt i år og innslupne mål

Erik:  konsvinger  0, sparta 1, østerike 3, Tromsø 2, lyn 0   Totalt 5 kamper og 6 mål bakover

Lasse : konsvinger 0, finland 0, godset 1, Vif 3, tromsø 0 Totalt 5 kamper og 4 mål bakover

Dette er bare statestikk, men etter vinterens treningskamper har Lasse en bedre statestikk en erik, kankje ingen betydning. Men det er målene som teller...

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08

Lagt til: 08 mar 08, 23:15
Synes Lasse virket ganske trygg og sikker i kampen mot tromsø. Han hadde jo ikke så veldig mye å gjøre, men han ble satt på noen prøvelser. I mine øyne synes jeg det er veldig vanskelig å se hvem som bør starte mot Brann.. Tror begge keeperne våre kommer til å utvikle seg mye denne sesongen med tanke på at de er såpass gjevngode... I tillegg så spiller de jo om en plass på U-21 landslaget også. Gjevn konkurranse på a-laget til ffk og U-21, så det er mye som står på spill for disse 2 gutta!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 10 mar 08, 08:58
Opprinnelig postet av Anne

Lasse tatt ut på U-21 Erik ikke, så da har Lasse første stikket på lanslags nivå

Kan vel hende at det har noe med kampen mot Moss 24. mars å gjøre...at FFK har lagt føringer til uttaket og at det er tenkt at Erik står denne kampen?

Landskampen er jo 26. mars, og regner med at de samles ihvertfall et par dager før dette?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 mar 08, 09:30
Opprinnelig postet av Oslo

Lasse tatt ut på U-21 Erik ikke, så da har Lasse første stikket på lanslags nivå

Kan vel hende at det har noe med kampen mot Moss 24. mars å gjøre...at FFK har lagt føringer til uttaket og at det er tenkt at Erik står denne kampen?

Landskampen er jo 26. mars, og regner med at de samles ihvertfall et par dager før dette?

Det tviler jeg på..

Anne

A-lagspiller

Lagt til: 10 mar 08, 12:47
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Oslo

Det tviler jeg på..

Erik står nok denne kampen uansett da samlingen er fra 24, men landslagsledelsen tar ut den anntatt beste uavhengig av klubb. ( Tarik er vel også viktig, kunne jo tatt en annen der også) Spesielt så lenge dette er innternasjonale kampdager. Du har det samme på A landslagsnivå.. Men ikke dermed sikkert at Lasse er den som starter mot Brann. Tror leget kan sees mot Elfsborg fredag, der vil mest sannsynelig den som stiller mot Brann stå, sammen emd en sammlet 11 ellers

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914