Bråthen tok plassen på U-21 landslaget
www.fotball.no/t1.aspx
---------------------------
Svaberget for alltid!
I dag vant Norges U21 1-0 mot Finlands U21 etter mål fra Tarik:)
"Takk til matchvinnerene (Tarik og Staw) i hver sin ende(av banen) som begge er fra Fredrikstad" var U21 trenerens kommentar etter kampen... Morro:)
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av TurnipZ
I dag vant Norges U21 1-0 mot Finlands U21 etter mål fra Tarik:)
"Takk til matchvinnerene (Tarik og Staw) i hver sin ende(av banen) som begge er fra Fredrikstad" var U21 trenerens kommentar etter kampen... Morro:)
.... og Staw reddet straffespark! Han sto ellers kampen på en god og trygg måte og hadde flere kvalifiserte redninger utenom straffesparket.
Bråthen var forresten oppsatt på benken, i følge TV2. Jeg trodde han hadde reist hjem?
Svaberget for alltid!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
spennende og se hvordan grönhagen løser konkurransen om keeperplassen, gitt at rami forsvinner.
vil han velge seg et førstevalg før første seriekamp og gå for han, eller vil han legge mer vekt på en konstant konkurranse hvor form, resultater i kamp og trening hele tiden være avgjørende for hvem som skal stå?
med ffk til champions league!
Nå kjenner jeg ikke erik eller lasse noe særlig, så jeg vet ikke om det er noe den ene er bedre enn den andre til jeg....
Men jeg har en liten følelse på at Lasse blir første keeper
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914