Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan tror dere Fofana presterer i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 05 feb 08, 15:54

Hadde trening i Østfoldhallen etter A-laget i går, så jeg fikk sett slutten på deres trening. Thomassen og Elvestad hadde air-play og koste seg, mens Piiroja og Barsom hadde skuddtrening og litt lett teknisk balltrening.

Så også på noe av spillet. Desverre ser det ikke ut som om Fofana har funnet veien til nettmaskene ennå. Han viste ved et par anledninger at han har et tungt skudd, men ballen gikk så altfor ofte utenfor. Han fikk servert en ball på 8-10 meter, og klarte på en eller annen måte å skyte utenfor.

Nå så jeg bare et par avslutninger fra hans side, så det trenger ikke være sånn hele tiden. Håper ikke det! Da bør han kanskje få litt spesialtrening. Han skyter faktisk veldig bra, men jeg tror nok det sitter oppe i huet. Kanskje han trenger en mental trener?

Ellers så det bra ut på treninga(Selvom dette ikke har noe med denne tråden å gjøre). Trulsen har meget sikre avslutninger, Gashi terpa litt på skudd etter treninga og det var bra intensitet og tempo på treninga.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914