Hermanni Vuorinen tilbake i byen...
... og det betyr bare en ting... Penger rett i dass i form av lønn.
---------------------------
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Gratulerer med din fullkomne evne til å støtte FFKs fotballspillere.
Håper mod gir deg et spark i ræva.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Han har jo trent med troppen siden oppstarten etter nyttår.
Den treningen jeg var og så på virket han utrolig daff og umotivert. Kanskje ikke så rart med tanke på at han ikke vil bli satset på.
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Han har jo trent med troppen siden oppstarten etter nyttår.
Den treningen jeg var og så på virket han utrolig daff og umotivert. Kanskje ikke så rart med tanke på at han ikke vil bli satset på.
Fatter ikke hva han gjør her da. Jeg håper på å bli positivt overrasket, men tviler jo.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av 1947modell
Han blir en hit i FFK. Mye bedre oppspillere bak seg og det vil gjøre det bedre for han. Han danker nok ut både West og Andreas på topp.
Oi...en med positiv forvenning til Vourinen? Det var sjelden kost Men håper du kan få rett. Intet er mer morsomt enn når undervurderte spillere slår til og blir en suksess
Personlig er jeg litt overrasket over hvor få muligheter Heavy har fått egentlig. Han kan da umulig ha vært så dårlig på treningene??
Han hadde et FANTASTISK innhopp mot Start i semifinalen (tror det var den kampen ihvertfall) høsten `06, men etter det har han dessverre vært totalt fraværende og kun fått sporadiske innhopp.
Hadde ikke skadet å gitt han noen flere muligheter så lenge han er under kontrakt. Kan meget godt hende at det handler om å komme i den riktige "flytsonen" og spille på seg selvtillit. Gardar hadde jo bl.a. en god periode i fjor hvor alt gikk på skinner. Skjønner ikke at Heavy spillemessig skal stå så mye tilbake for eksempelvis Garder?
Pontus
Opprinnelig postet av aavdst
Han ER en god spiller. Det som mangler er tillitt fra de rundt laget. Husker selv kampen du nevner hvor han gjprde en meget god jobb. Men så var det slutt. Det er ikke inspirende ¨komme fra finsk toppfotball til norsk 3. div. Det er vanskelig å omstille seg med den skuffelsen det medfører. Også er språket jævlig fra første stund. Vi ønsker han lykke til og personlig gleder jeg meg til å se han på La Manga.Opprinnelig postet av 1947modell
Han blir en hit i FFK. Mye bedre oppspillere bak seg og det vil gjøre det bedre for han. Han danker nok ut både West og Andreas på topp.Oi...en med positiv forvenning til Vourinen? Det var sjelden kost Men håper du kan få rett. Intet er mer morsomt enn når undervurderte spillere slår til og blir en suksess
Synes også denne saken er utrolig rar. Først kjøper man en av de dyreste spillerne i klubbens historie, så får han knapt en sjangs til å vise seg fram. Kan ikke forstå hvordan dette er mulig. Er enig med de som sier han gjorde et bra innhopp i cup-en mot Start.
Vel, etter det jeg har hørt så gjorde han det dårlig på 2. laget i fjor, før han ble leid ut, og da får man heller ikke sjangsen på 1. laget...
Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914