Husk meg
Brukernavn
Passord

Tøff start med treningskampene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 08, 18:32

FFK spiller sin første treningskamp mot Kongsvinger 1.februar som blir den første av i alt seks kamper i februar.

Tror dere spillerne tar treningskampene alvorlig?

01.02: FFK - Kongsvinger (Østfoldhallen)
08.02: FFK - Sparta (Østfoldhallen)
15.02: FFK - Strømsgodset (Østfoldhallen)
21.02: Rubin Kazan - FFK (La Manga)
24.02: Kalmar/VIF - FFK (La Manga)
28./29.02: FFK - ? (La Manga)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jan 08, 18:40
klart dem tar dem tar det alvorlig. Tror treneren flyr i taket om ha ser slett innsats blant gutta. Seier betyr selvtilit så dem burde ta det alvorlig

---------------------------

http://keiko99.net

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 08, 21:00

Det jeg mente med om de tar det alvorlig eller ikke, alle er vel ikke like motiverte for det, eller redd for å bli skadet på underlaget i Østfoldhallen.

Rami, John Anders, Raymond, har vel tankene sine helt andre steder, mens Brian og Vidar tør vel ikke gå til for fult siden de kan slå opp skadene sidene igjen.

Så de som går til for fult er nok den yngre garden som ønsker å vise seg fram og vil kjempe om en plass på laget.

Mens, de etablerte forsvars spillerne kan vel nesten gjøre som de vil, de har jo klippekort samme hvordan de gjør på trening, eller i kamper. Siden vi ikke har noen konkurranse på disse plassene.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 15 jan 08, 23:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Mens, de etablerte forsvars spillerne kan vel nesten gjøre som de vil, de har jo klippekort samme hvordan de gjør på trening, eller i kamper. Siden vi ikke har noen konkurranse på disse plassene.

Hvem tenker du på her? Raio og Gerrbrand? De pustes i nakken av Agim Shabani og en forhåpentligvis skadefri Vidar Martinsen. Pål André? Shabani viste i fjor at han også behersker å spille høyreback.

Det klippekortet (idiotisk ord for øvrig) du snakker om ser jeg ikke helt skulle gjelde for forsvarsgutta.

Det sagt, så håper jeg Piiroja, Gerrbrand og Czwartek fortsetter storspillet fra i fjor. Tidvis fungerte forsvarsfireren meget bra.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 16 jan 08, 00:45
Opprinnelig postet av Patrioten

Rami, John Anders, Raymond, har vel tankene sine helt andre steder, mens Brian og Vidar tør vel ikke gå til for fult siden de kan slå opp skadene sidene igjen.

Har du lest denne saken ?

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 16 jan 08, 15:45
Opprinnelig postet av keiko99
klart dem tar dem tar det alvorlig. Tror treneren flyr i taket om ha ser slett innsats blant gutta. Seier betyr selvtilit så dem burde ta det alvorlig
Enig med deg Keiko. Selvsagt er det alvor  fra første stund. Alt annet er bare tull. Hvem vil ikke ha en god start på sesongen.Grønhagen kan blåse " storm " hvis det er nødvendig. Det har jeg selv sett og hørt. Fy f.... for et vokabulær den mannen har, også på svensk da gett !! Jeg ser fram til første spark på ballen. Foresten; ingen var heitere enn Vidar på sin første trening på LM ifjor. Det lyste innsats rundt hele gutten og det smittet over på de andre.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914