Bjørkøy bør miste kapteinsbindet??
Gud, hvor herlig det er ha rett, gang på gang.
Ja det var nok bare du som hadde regna med at Gerrbrant fikk prøve seg som kaptein nå..
Jonna har nok mista det for godt
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Det er ikke snakk om nå, det er snakk om for rundt 0,5 år siden.
Hvis til hvor du skrev det , please ?? Hvis ikke så er det bare skryt fra din side.
Uansett fant jeg ganske mange morsomme innlegg.. Der de fleste lo av meg fordi jeg ville selge Bjørkøy, nå er vel de fleste i Fredrikstad enige.
Og at du alene sa dette om Totte er jo ganske spesielt.... Lå jo ihvertfall ikke i kortene når han allerede var viseKaptein. Må være skikkelig spåmann får å forutse den ja!
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Naturlig at Patrick er og blir FFK sin neste kaptein.
Diskusjon rundt Kapteinsbindet foran 2007 sesongen, resulterte i at at Jonna fortsatte som Kaptein.
Patrick og Rami som visekapteiner. Hvem som først lanserte Patrick i dette skiktet var nok Grønhagen sjøl.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Patrick og Rami som visekapteiner. Hvem som først lanserte Patrick i dette skiktet var nok Grønhagen sjøl.
Godt poeng.. hehe
Derfor var det flere som lanserte Patrick som ny kaptein i høst.
Spesielt etter at Rami signaliserte exit ( han var flere sitt førstevalg) og Bjørkøy viste at han ikke klarte å holde "koken" etter Wehrman og Gashi sin inntreden på FFK.
Diskusjonen fikk påny sine topper etter at Bjørkøy " flørta" med RBK.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Jeg greier ikke å finne eldre innlegg fra meg enn starten av Januar?
Uansett fant jeg ganske mange morsomme innlegg.. Der de fleste lo av meg fordi jeg ville selge Bjørkøy, nå er vel de fleste i Fredrikstad enige.
Du vet vel sånn nogenlunde når du kom med den uttalelsen ?? Bare å bla bakover det. Står sikkert ett startinnlegg ang. neste kaptein der. Men det gidder du vel ikke. Samtlige innlegg du har hatt i det siste er bare viss vass. Ikke et konstruktivt innlegg kan jeg se du har hatt i det siste.
Dette er ikke en kar jeg vil ha som kaptein i FFK
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Håper Bjørkøy kommer voldsomt tilbake og tar en gnistrende hevn denne sesongen. Han har det i seg, om han bare får full orden på helsa og får samlet fokuset 110% om sine oppgaver på banen.
Har man sagt a,
har man sagt a.
- Jeg var ikke i posisjon til å bli skuffet. Jeg pratet aldri med Odense, så jeg fikk ikke tatt stilling til det, sier fjorårets FFK-kaptein til Dagbladet.no.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av dracula
Imponerende " PlatiniumCruiser", synes virkelig at du bør tilby FFK dine tjenester. Slik at de kan sparke alle andre, som ikke klarer å trekke så tidlige konklusjoner. Du må jo være unik, rene "guds gave til fotballen".
Problemet ang salg av Jonna, er ikke tidspunkt, men at FFK her som i flere tilfeller gir spillerne altfor gode lønnsbetigelser.
Takk. Det er nesten så jeg vil melde meg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914