Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagfinn Enerly kåret til årets forbilde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 jan 08, 21:31
Endret: 05 jan 08, 22:53
I dag ble han kåret som forbilde. Det er bare og bøye seg og gratulere Vår Dagfinn

---------------------------

http://keiko99.net

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 05 jan 08, 21:49

Opprinnelig postet av keiko99
I dag ble han kåret som forbilde. Det er bare og bøye seg og gratulere Vår Dagfinn

Enig Keiko

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 jan 08, 21:58

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 06 jan 08, 07:42

Å så grusomt lei jeg er av at han får mediaoppmerksomhet.

Riktignok, det er grusomt det han opplevde osv.....men er det noe verre enn andre?  Er det noe som brått er mer seriøst enn hva andre kan oppleve? Har full respekt for at det er vondt det han har opplevd, men det er nok nå. Det er grenser for hvor mye du skal melke pengekua, Dagfinn....

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 06 jan 08, 09:12
Opprinnelig postet av MadMax

Riktignok, det er grusomt det han opplevde osv.....men er det noe verre enn andre?  Er det noe som brått er mer seriøst enn hva andre kan oppleve? Har full respekt for at det er vondt det han har opplevd, men det er nok nå. Det er grenser for hvor mye du skal melke pengekua, Dagfinn....

Greit nok at han har fått mye medieoppmerksomhet, men når han blir kåret til årets forbilde på Idrettsgallaen er det vel helt naturlig at han får et par spaltemeter.

Og nei, det han har opplevd er nok ikke noe verre enn det andre har opplevd. Men det er sjelden det skjer med profilerte personer i prime time sending på TV... Selvsagt bidrar de to faktorene til at det får økt oppmerksomhet. Når Dagfinn i tillegg ser muligheten for, som offentlig person som lett skaffer medieoppmerksomhet, å kritisere kvaliteten på behandlingsinstitusjonen er det også naturlig at det blir noen spaltemeter omtale.

Slik du vinkler kritikken ser det jo ut som at Dagfinn selv har bedt om oppmerksomheten hele tiden... Og det er det jo ikke. Men at Dagfinn selvsagt bruker media for å få positiv oppmerksomhet - det er det ingen tvil om.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 jan 08, 09:27

Glade gutters kveld

Å møte Dagfinn Enerly er noe av det som har satt ting i perspektiv for Aksel Lund Svindal den siste måneden. I går vant de tre av prisene på Idrettsgallaen.

www.rb.no/lokal_sport/article3261098.ece

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 jan 08, 11:03

Er generelt enig med deg, men den prisen har han da fortjent. Desuten syns jeg det er litt dårlig gjort å klage hver eneste gang han er i media. Er ganske lenge siden sist nå da, desuten som jeg skrev, er det en prisutdeling og ikke en innsamlingsaksjon til Dagfinn...

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 07 jan 08, 13:30

Er vel enig i at det i blant kan bli litt mye fokus på nettopp Dagfinn Enerly. Men på den annen side er det rent generelt ikke for mye fokus på folk som har fysiske handikap og deres problemer i hverdagen. Heller tvert i mot. Derfor er det bare bra at i alle fall enkelte får litt oppmerksomhet i blant.

Og Dagfinn Enerly er en type som tar vare på den oppmerksomheten på en veldig fin måte. Han fremstår som et godt forbilde for alle som møter tung motgang her i livet. Selv om ikke alle får like mye støtte som Enerly får så tror jeg ikke han stjeler oppmerksomhet fra andre i vanskelige situasjoner. Snarere gir han mer oppmerksomhet til en grupp som får for lite.  

Har man sagt a,
har man sagt a.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 07 jan 08, 15:22

Glemmer aldri Dagfinn !

Gratulerer med prisen, som fortjent.....

Fred, frihet og alt gratis !

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 07 jan 08, 16:21

Holde deg til hockyen du gutt!! Er det Stjernen sine feilskjær du prøver å rette opp. Klapp igjen hvis du ikke har noe annet å skrive om. Selg Stjernen sammen med FFK kapteinen. Da det blir det sus i byen.

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 07 jan 08, 22:19
Endret: 07 jan 08, 22:19

Har jeg nevnt noe om Stjernen i denne tråden?? Vennligst vis meg det...

At du er uenig med meg er helt greit, men da får du respektere mine meninger også.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 08 jan 08, 00:56

Sier meg enig med Madmax i en ting, han har sugd litt vel lenge på denne media karamellen. Melket det litt mye, folk begynner å bli metta.

Jeg sier ikke det for at han ikke har vært igjennom noe tøfft, og absolutt fortjener oppmerksomhet, men det kan bli for mye av det gode også da. Boka var vel liksom avsluttningen følte jeg, det toppet deg kanskje litt. Når det er sagt fikk jeg boka han`s til Jul, og det var en sann fornøyelse å lese, helt klart en bok jeg anbefaler til alle.

Når det gjelder denne prisen er den uansett vel fortjent! Og det har absolutt ingen ting å gjøre med at han selv har bedt om å få oppmerksomhet rundt det. Han ble valgt til å få prisen, og da er det fortjent!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 08 jan 08, 00:59

Skal være enig i at han fortjener denne prisen, helt klart. Det skal han ha. Og kanskje jeg kom med min kommentar i feil tråd, men jeg står likevel for det jeg har sagt.

Og folk skal selvsagt få være uenige med meg om de vil...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 08 jan 08, 09:33

Moro! Og veldig fortjent! Gratulerer Dagfinn! Og stå på videre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914