Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Halvorsen (19) signerer ettårskontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 jan 08, 16:55
Da har endelig FFK en rendyrket venstreback på plass før neste sesong:

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 01 jan 08, 16:58
Flott nyhet dette. Halvorsen er en spillertype jeg har sansen for. Liten og kjapp. Minner om Bertelsen. Flott at vi endelig har en venstreback på plass, selv om vi så absolutt bør ha en til. Tror ikke vi kan vente at Halvorsen skal spille seg til fast plass allerede denne sesongen.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 01 jan 08, 19:30

Kanskje det blir aktuelt å ha Halvorsen som back med Agim som reserve?

Men jeg håper FFK henter seg en back av samme type som Halvorsen. Halvorsen er en backtype jeg liker. Liker ikke sånne treige med god pasningsfot som feks. Tamas Szekeres var..

Gjerne en rutinert back som kan lære Halvorsen opp litt, og som forsvinner om et år eller to. Halvorsen er en mann for framtiden!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jan 08, 21:09
Opprinnelig postet av Lemmy

Det håper jeg virkelig ikke. Halvorsen er spennende, men bør være i utfordrerposisjon. Shabani håper jeg får slippe å spille back fremover. Man ser jo at det er feil plass for han (selv om han har gjort det OK).

Spørsmålet er hvor enkelt det blir å finne en etablert og god nok venstreback som helst bør være norsk, i og med at vi i skrivende stund (om/når Barsom skriver under) har fylt opp kvoten av "frie spillere". Vi får nesten håpe at Shaaban selges (og gjerne Vuorinen) slik at vi frigjør i hvert fall en plass for utenlandsk forsterknig. For jeg er stygt redd vi må se til utlandet for å finne vår neste venstreback.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 01 jan 08, 22:57
Opprinnelig postet av Costanza

Det håper jeg virkelig ikke. Halvorsen er spennende, men bør være i utfordrerposisjon. Shabani håper jeg får slippe å spille back fremover. Man ser jo at det er feil plass for han (selv om han har gjort det OK).

Spørsmålet er hvor enkelt det blir å finne en etablert og god nok venstreback som helst bør være norsk, i og med at vi i skrivende stund (om/når Barsom skriver under) har fylt opp kvoten av "frie spillere". Vi får nesten håpe at Shaaban selges (og gjerne Vuorinen) slik at vi frigjør i hvert fall en plass for utenlandsk forsterknig. For jeg er stygt redd vi må se til utlandet for å finne vår neste venstreback.

Skal nok se at det ordner seg med T. Pereira eller Basma eller en annen gammel sliter  

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jan 08, 23:19

Basma som venstreback, benksliter`n? Var ironi, håper jeg? :)

Selvfølgelig er det ikke gunstig med Agim som venstreback, men han trenger erfaring. Og den får han kun ved skade på Piiroja eller Gerrbrand. Nei, forresten, med Vidar Martinsen frisk kan han bli en utfordrer også.

Men noe jeg ikke fikk påpekt, som du så fint påpeker for meg, er at spilleren bør være norsk. De som kan nevne norske, gode sidebacker til en billig penge, ring FFK! Før det bør FFK se seg til utlandet etter en venstreback. Nå regner jeg jo med at Shaaban blir solgt, men man vet aldri.

Skulle vi ikke få solgt noen av våre utenlandske spillere, kunne det vært interresant å gi venstrebackansvaret til Halvorsen og Agim. Spesielt hvis det blir vedtatt at ingen lag skal rykke ned. Da kan vi ta et hvileår, hvor vi lar de unge gutta slippe til!

-Bill Shankley-

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 02 jan 08, 00:00

Skulle vi ikke få solgt noen av våre utenlandske spillere, kunne det vært interresant å gi venstrebackansvaret til Halvorsen og Agim. Spesielt hvis det blir vedtatt at ingen lag skal rykke ned. Da kan vi ta et hvileår, hvor vi lar de unge gutta slippe til!

Hør hør! 100% enig. Også andre unge selvfølgelig.........

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 02 jan 08, 00:22
skriver under på innlegget over meg!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 jan 08, 03:56
Syns at FFK gambler litt ved å bare gi ham en ettårskontrakt. Hva om han virkelig slår til og større klubber kommer med fetere kontrakter enn det FFK kan tilby ? Da forsvinner han ettter sesongslutt uten at FFK får en krone i overgangssum...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 02 jan 08, 08:28
Bra han endelig har signert! Regner med at det kommer en utenlandsk back som blir førstevalget men moro at vi endleig har fått han med på laget! Kan væra en kommende stjerne detta, minner veldig om Bertelsen..

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jan 08, 13:30

Opprinnelig postet av Bob Page
Syns at FFK gambler litt ved å bare gi ham en ettårskontrakt. Hva om han virkelig slår til og større klubber kommer med fetere kontrakter enn det FFK kan tilby ? Da forsvinner han ettter sesongslutt uten at FFK får en krone i overgangssum...

Skulle forundre meg mye om han slår til veldig denne sesongen. FFk kommer nok uansett til å hente inn en venstreback, og Halvorsen må prestere bra for i det hele tatt å komme med i troppen til kampene.

Og hvilke grunner skulle han ha til å forlate FFK? Med mindre Halvorsen er veldig dum, og det virker det ikke som, blir han nok i Fredrikstad. Han er 19 år(20 neste år) og har en lang karriere foran seg. Han har vært langtidsskada, og bør bygge seg opp igjen her i Fredrikstad. Etterhvert kommer han kanskje til å prestere såpass bra at han får fast plass i førsteelleveren, og da kan han begynne å se seg rundt etter andre klubber.

Tror Halvorsen selv skjønner at han bør bli i Fredrikstad minst to-tre år. Og jeg tror også FFK er flinke nok til å gi ham tilbakemeldinger på at han ikke bør rushe med ting.

-Bill Shankley-

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 02 jan 08, 13:56
Syns det er helt riktig av FFK å gi han en ettårskontrakt til å begynne med. Han har tross alt vært skadet i ganske lang tid nå, så det er vel litt usikkert hvilket nivå han faktisk holder? Regner med det er derfor han kun har fått en ettårig kontrakt til å begynne med.

Uansett så vil han ikke forsvinne gratis til en annen klubb neste år slik du frykter Bob Page. Så lenge FFK tilbyr en tilsvarende eller bedre kontrakt til han så har FFK krav på utdanningskompensasjon uavhengig av om han skriver under eller ikke (Husker ikke hvor mye Odd krevde for Martin Wiig, men det var over en mill. Heldigvis dret de seg ut med kontrakten de ga til Wiig slik at han gikk gratis likevel)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 02 jan 08, 16:52

er bra at de begynner å bli fornuftige der borte. syns flere burde hatt 1 års kontrakt. blant annet når vi kjøpte prytz. men han ble de kvitt ganske enkelt. men det var bare fordi han ville hjem. ville han vært her så hadde vi ikke blitt kvitt han heller.

er riktig å gi han en 1 års kontrakt til å begynne med. så får vi se åssen han er. hvor lang kontrakt får trulsen egentlig? syns han burde fått en 1 års kontrakt også.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 02 jan 08, 16:53
Opprinnelig postet av scheien
hvor lang kontrakt får trulsen egentlig? syns han burde fått en 1 års kontrakt også.

Michael Trulsen, kontrakt ut 2010

www.ffksupporter.net/forum/emne.php

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jan 08, 18:44
Da er det bekreftet fra offisielt hold:
www.fredrikstadfk.no/content/view/695/1/

Halvorsen får for øvrig drakt nummer 28.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914