Abgar Barsom klar for FFK
Håper bare handling følger ord, har hørt mange gjennom tidene som har hatt det i kjeften og bare der. Ikke det at jeg tror dette om Barsom, men skal bli moro å se.
Hva gjelder FB`s nettredaksjon, består denne etter mitt syn av folk som mest av alt vil bli oppfattet som journalister fremfor å faktisk jobbe som det. Platte, dårlige intervjuer med elendig ordlyd og grammatikk. Torjusen spesielt er vel flinkest på agurknytt, og bør holde seg unna alt med noe faglig innehold av noen som helst art.
---------------------------
-Elsker alle-
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
-Elsker alle-
Kasey Wehrman har, hvis ikke jeg husker helt feil, drakt nummer 7. Hvis ikke er det ledig, for Ciaran Martyn hadde det når han spilte for oss.
Barsom får nok drakt nummer 17. 13 er jo også ledig nå, ettersom Tarik har overtatt Hoås sin drakt nummer 10.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Noen som overvar treningen i dag? rapport ?
Fred, frihet og alt gratis !
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
Wherman har 7, Gashi har 21.. FFKsupporter.ne var jo der.. noen som kan svare på hvilket nr barsom muligens får? :Pdet jeg tror er at han egentlii hville ha nr.7 men når det var tatt har han vel valgt nr. 77..17 har jo vidar Martinsen..Nr.77 hadde også Barsom i den forrige klubben sin
CUPVINNER 06
Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Draktnummer 27 er opptatt. Gardar Johansson har det nummeret.
Draktnummer 77 syns jeg er meingsløst og teit. Draktnummer 13, 18 og 24 er jo hvertfall ledige. 22 hvis Heavy forsvinner. SKal man bruke et høyt tall, bør det være 99 som Jone Samuelsen har. Det er jo et litt kult tall. 77 syns jeg blir merkelig..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Mye meningsfulle diskusjoner her om dagen gitt...99 er mye tøffere enn 77.... fjåseri...Jeg tror Trulsen har nr.18..han spilte ihvafal med nr.18 i tyskland
CUPVINNER 06
Hadde vært ille fint vi kunne holde oss til temaet: Agbar Barsom
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Oslo
Har han signert ennå??Nå er den i boks.ffktv.no/
der var du et minutt før meg.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
nummer 77 ja......
Say no more....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914