Misnøye med Grønhagen???
Leser i en kommentar under en FBartikkel (vet ikke om det akkurat er noe å stole på da men) at Ramberg,Kvisvik og Bjørkøy er misfornøyd med Grønhagen og at det er en slags konflikt ? Noen som vet noe? Jeg har jo ikke peiling, men det første som slår meg er imidlertid at disse karene ikke liker at det blir stilt krav.. Er dette primadonnaer som ikke orker å ta i på trening, eller er Grønis en sjitsekk? hehe...
Kan vår elendige bortestatistikk ha noe med dårlige holdninger hos de overnevnte å gjøre?
---------------------------
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Kommentarene under FBartiklene er og har alltid vært helt håpløse.
Det er vel noe av det mest useriøse man kan finne.
Men om man skal diskutere om de tre nevnte spillerne er misfornøyde med Grønhagen så er vel svaret at det ikke er usansynlig.
Ramberg har blitt degradert til benksliter etter at Grønhagen kom på grunn av nye innkjøp på midtbanen.
Kvisvik har med alle sine utspill signalisert at han vil tjene mest mulig penger på sine gamle dager, og er vel da muligens misfornøyd med at den sportslige ledelsen sier at han må prestere for å få ny kontrakt.
Bjørkøy på sin side har vel også signalisert at han kan tenke seg å spille sentralt på midtbanen, og er vel også muligens misfornøyd med at Grønhagen har forsterket laget med sentrale midtbanespillere.
Jeg understreker at det jeg skriver her kun er spekulasjoner.
Men om de nevnte spillerne er misfornøyd med Grønhagen og den sportslige ledelsen på grunnlag av det jeg spekulerer i her, så ser jeg ikke noe oppsiktsvekkende i dette.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
1) Det blir alltid noen omveltninger når en ny trener kommer til, noen blir mer fornøyd enn tidligere, andre mindre fornøyd.
2) Alle de tre nevnte spillerne har fått svekket sin posisjon i FFK under Grönhagen relativt sett i forhold til perioden under Eggen.
- Ramberg er langt bak i køen, men han har strengt talt hele tiden mottatt mye kritikk selv blant supportere grunnet sine svakheter.
- Kvisvik møter uvante treningskrav, fysikken skranter, og han er ikke lenger ansett som en nøkkelspiller. Furter nok ekstra fordi han ikke får oppfylt sitt hinsidige krav om en smellfeit treårskontrakt.
- Bjørkøy får ikke spille på sin vante plass på midtbanen, og det liker han selvsagt dårlig, selv om han får mye spilletid på høyrekanten. Mener nok selv han er best sentralt.
3) Ryktet i seg selv virker ikke ulogisk, og det kan være mye sant i det, men ryktet kan like fullt være et resultat av en kreativ tankegang og resoneringsevne hos en eller annen person der ute som liker å spre slike rykter.
Edit: Ser at JJunior var langt foran meg i køen gett. :)
Har du lest forumets retningslinjer?
Har hørt følgende rykte:
Da Bjørkøy kom tilbake etter landslagssamling før sesongstart følte han seg sliten og ville ikke trene for fullt. Grønhagen skal ha vært ganske tydelig på at som lagets kaptein skulle han gå foran med et godt eksempel, og det var uansett ikke akseptabelt med noen primadonnanykker fra landslagsspillere. Dette medførte at Grønhagen offentlig stilte spørsmålstegn ved Bjørkøys kandidatur til kapteinsrollen før sesongen.
At dette, sammen med at det kom to nye midtbanespillere i sommer, kan føre til at Bjørkøy ikke føler at han har den tilliten han hadde i fjor er vel ikke så rart.
Ramberg har, etter min mening, en fullstendig urealistisk oppfatning av hva som kreves av tæl av en TL spiller, og hvor god/viktig han er for laget. Med den instillingen er det ikke rart om han er misfornøyd med treneren.
Det er også tydelig at Grønhagen forventer at TL spillere skal være toppidrettsutøvere. Det er jo ikke Kvisvik.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ryktet jeg har hørt er eldre og da går det på at Bjørkøy ikke var fornøyd med Eggen fordi han endret på alt mulig hele tiden, fikk også høre at han var fornøyd med Olsen den tiden han var hovedtrener. Forstår på mange måter at Bjørkøy som hadde en stor stjerne i laget er missfornøyd med å miste den til Gashi. Før Gashi kom så vi for oss at han skulle spille sentral midtbane sammen med Wehman og jeg regner med at han ikke er fornøyd med å spille kant.
Ramberg fikk mye spilletid av Eggen. Forstår at han er missfornøyd med at det er slutt.
Kvisvik har jo blitt benket flere ganger og fått høre at han er overvektig av Grønhagen på TV, noe jeg tipper gjør han missfornøyd sammen med at han forhåpetnligvis ikke får oppfylt de venvittige kontraktskravene sine. En mulig årsak til Kvisviks problemer ble omtalt her i går men de innleggene som omhandlet dette ble sensurert.
Og her er det aktuelle innlegget i sin helhet
"
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914