Joacim Jonsson vender tilbake!
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Herlig Joacim!
GIFarna er samlet i FFK.
Velkommen tilbake til Plankebyen og håper og tror du får oppleve Fredrikstad stadion på en annen måte enn sist gang, da jeg så ditt ansikt i garderoben etter kampen mellom FFK og KVIK i 2. div.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Dette var overraskende og ikke minst hyggelige nyheter!
Jocke er en av mine absolutte FFK-favoritter fra årene i 2.div - en av de får profilene som virkelig presterte jevnt over bra. Håper hans herlige engasjement og ærlighet kan smitte over på flere av spillerne i troppen.
Dette var morsomt - velkommen tilbake Jocke!
Pontus
Hmmm. Skeptisk. Mannen eier jo ikke fotballfaglig forståelse:- Tror vi slår FFK!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Tror FFK kan ha godt av en slik analyserolle. En trener skal lede laget, være tilstede i kampens hete og ta avgjørelser underveis i kampene. Da kan det være godt å ha en analysetrener som snapper opp småting spillerne må forbedre osv. For det er ofte små feil som er forskjellen på suksess og nederlag.
Det er ikke analysebiten som er det nye ved denne ansettelsen. Per Morten Haugen har til nå hatt ansvaret for kampanalysene. Det som er det interessante og nye i Joacim Jonssons arbeidsoppgaver er at han også skal fungere som speider, spesielt ut mot det skandinaviske markedet. Det har ikke FFK hatt før. Jeg skulle riktignok ønsket at FFK ansetta en person som 100 % speider, men dette er i hvert fall bedre enn ingenting og en god begynnelse.
Etter å ha hørt Joacim Jonsson beskrive eget ansvarsområde, så synes jeg også tittelen "assistenttrener" kanskje er litt misvisende. Men han går jo inn i et større team. For meg så er det Tom Freddy Aune som først og fremst er assistenttreneren.
Håper Jonsson har så bra med kontakter og oversikt over det svenske og danske markedet som han hevder... Forhåpentligvis kan dette være med å redusere antall bomkjøp, og gjennom det føre til at antall utenlandskjøp samlet sett synker (fordi vi får en bedre kvalitetskontroll og slipper å hele tiden erstatte tidligere feilkjøp med nye utenlandske investeringer).
Jonsson fikk drømmejobben
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914