Johan Sjöberg forlater FFK
ffksupporter.net og fredrikstadfk.no
Takk for innsatsen, Johan! Og lykke til videre i karrieren.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Liker ikke at vi har mista så mange forsvarsspillere
Nå må vi vertfall ha en V,back en H,back og en midtstopper....
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Joda, men er han fit for fight da ? Tenker på kneskaden hans ? Uansett er vi veldig tynt befolket på venstre og høyre bekk. Syns det er merkelig... Men la oss håpe de har en av hver i siktet uten at vi har fått nyss om det...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Lykke til videre Johan.. Håper virkelig at FFK vet hva de driver med..
Dags dato så har vi ingen venstreback som er god nok for tippeligaspill enda.. Tror nok Halvorsen trenger litt mer tid.
Vi har bare en høyreback,og han begynner å dra på åra... Så det skal bli spennende å se hva de får til..!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Erikk
Virker spes og i tur og orden kvitte seg meg Berthelsen, Multe og nå Sjøberg. Sistnevnte har spilt bra som venstre back og er i tillegg en god stopper.
Synes ikke akkurat hverken Multe, eller Sjøberg har vært vedig gode som v.backer. Synes klubben gjør smart i å velge bort Sjøberg, og forhåpentlig hente inn en mer rendyrket v.back. Mer uenig i at vi kvitter oss med Multe, som har vist seg bedre og bedre som backup på mange forskjellige plasser.
Rød.... hvit... og patriot!
Inget Fredrikstad för Sjöberg
Det negativa beskedet från Norge fick Johan Sjöberg per telefon från Fredrikstads svenske tränare Anders Grönhagen.
– Det har varit lite rörigt. Ena stunden har klubben velat förlänga kontraktet. Nästa stund har det låtit tvärtom, berättar Sjöberg.
En förklaring till skilsmässan är prislappen. Fredikstad anser sig inte kunna acceptera den fixerade övergångssumma mellan klubbarna.
Parterna blev överens om tågordningen redan när Sjöberg lånades ut i våras. Om Fredrikstad ville köpa loss honom gällde X kronor.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Den eneste rene vensterbacken som er igjen nå er Chr. Halvorsen. Håper at de har forsterkninger klare når de sier fra seg Sjøberg. Hvis ikke spiller de russisk rulett.
Jeg har hørt rykter om at Halvorsen er på vei ut.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Topscorer
Den eneste rene vensterbacken som er igjen nå er Chr. Halvorsen. Håper at de har forsterkninger klare når de sier fra seg Sjøberg. Hvis ikke spiller de russisk rulett.Jeg har hørt rykter om at Halvorsen er på vei ut.
Halvorsen jobber seg fortsatt tilbake etter at han slo opp skaden, og har begynt å trene med ball igjen. Han håper å være fullstendig restituert til januar, og FFK har sagt at han skal få sjansen til å vise seg frem. Det gjenstår å se om Halvorsen klarer å holde seg skadefri, og om han holder det nivået FFK mener at han bør holde for å være god nok for en plass i A-stallen. Vedtaket om 14 "lokalt utviklede spillere" taler vel også til fordel for Halvorsen.
Jeg vil for øvrig tippe at Halvorsen har et stående tilbud fra Østsiden.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914