Kvisvik: - Tror det ligger ny kontrakt under juletreet
Jeg tror det at kvisvik spiller feil kort. Hvorfor gå ut i media. Neppe smart
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
I den alderen og ikke minst formen som Kvisvik er i, så kan han ikke forvente en 3-års kontrakt! Hva har forresten Kvisvik gjort for å fortjene dette siden han kom til Fredrikstad?? Ja, han har spilt noen vilt gode kamper, og pasningsfoten, fotballforståelsen og teknikken hans er det ingen som betviler, men det holder ikke å vise fram dette i korte glimt (dvs. 5-10 min pe. kamp). At han derfor skal kreve en langtidskontrakt og høyere lønn blir derfor bare et latterlig utspill fra ham selv og hans griske agent. Hadde han vært 25 år, så hadde saken vært en helt annen.
Personlig så mener jeg at Kvisvik har maks ett år igjen på toppnivå - da blir det totalt feil av FFK å gi etter for hans urimelige krav.
Mannen har dårlig selvinnsikt. Send mannen på dør dersom han ikke føyer seg!
Pontus
trenger penger... Det er ikke FFK`s problem i såfall....
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Dersom dette er virkelig det Raymond tenker, mener og tror så håper jeg bare at FFK ikke bøyer unna.
Dersom han fortsatt furter, benk han.
Sutrekopper som forsøker å presse klubber på denne måten bidrar til å ødelegge norsk fotball. Sett støvelen ned.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Link
Synes faktisk det er nok "humor" i FFk-administasjonen allerede, om en ikke skal ansette en "klovn".
Kanskje FFK /Haugen tenker seg tilbake til tiden hvor kongene hadde "hoffnarrer".
Kviskvik har vært en bra fotballspiller, det er udiskutabelt, men kan ikke se for meg han i en rolle for en seriøs klubb.
Her må jeg "forsvare" Raymond. Jeg kan skjønne at han har lyst til å sikre fremtiden sin. Hvem ville vel ikke gjort det ?? Bare tenk med dere sjøl hvis dere spilte på et lag og så bort på benken eller tribunen at der satt det flere med dobbelt så mye i lønn som deg...!? Det er veldig mye FFK sin feil. Og jeg betviler ikke ett sekund at Raymond vil bli værende i Fredrikstad. Og si at Raymond ikke fortjener en plass på laget er jo helt bak mål ! Greit, han har hatt sine "dårlige" kamper. Men hvem har ikke hatt det da ??? Jeg syns FFK kan strekke seg såpåss og ha med Raymond videre. Og en ting til. Det var vel ikke Raymond som forlangte at PH skulle bygge huset hans ? (selv om det var en kjempe innsats av PH) Jeg sier det igjen, gi Raymond sjansen til å avslutte karrieren sin i FFK.
Two wrongs make one right? Så hvis FFK har gjort noe feil tidligere (gi høy lønn til spillere) skal FFK bøte på feilen ved å gi flere spillere høy lønn, mener du?
Hvor mange i FFK har dobbelt så høy lønn som Kvisvik?
Hvor mange av disse er like gode eller bedre enn Kvisvik?
Hvor gammel er Kvisvik i forhold til de andre med lik eller høyere lønn?
En ting er at han er passert lønnsmessig av enkelte nykommere og enkelte som har fått reforhandlet kontrakt. En annen ting er at klubben faktisk må se litt på hva Kvisvik kan tilby FFK i åra som kommer før FFK kaster seg på en ny kontrakt.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Jegærn
Her må jeg "forsvare" Raymond. Jeg kan skjønne at han har lyst til å sikre fremtiden sin. Hvem ville vel ikke gjort det ?? Bare tenk med dere sjøl hvis dere spilte på et lag og så bort på benken eller tribunen at der satt det flere med dobbelt så mye i lønn som deg...!? Det er veldig mye FFK sin feil. Og jeg betviler ikke ett sekund at Raymond vil bli værende i Fredrikstad. Og si at Raymond ikke fortjener en plass på laget er jo helt bak mål ! Greit, han har hatt sine "dårlige" kamper. Men hvem har ikke hatt det da ??? Jeg syns FFK kan strekke seg såpåss og ha med Raymond videre. Og en ting til. Det var vel ikke Raymond som forlangte at PH skulle bygge huset hans ? (selv om det var en kjempe innsats av PH) Jeg sier det igjen, gi Raymond sjansen til å avslutte karrieren sin i FFK.
Dobbelt så høy lønn ? Hvem av FFK-spillerene tjener 3 mill i året ? Desuten har FFK sagt at de vil ha han med videre, men de vil ikke diskutere forlengelse NÅ, men til sommeren. Kan ingen fatte det eller ?
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Ikke uenighet om at Raymond kan /bør / ha muligheten til å avslutte karrieren i FFK.
Spørsmålet er bare på hvilke. premisser.
Får si om (husker ikke hvem) har som fast motto " Ingen spiller er større en klubben"
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Opprinnelig postet av HBL
Enig med Jegærn, la Raymond avslutte karrieren i ffk. Håper de kommer til enighet.
Hm. Har du fått med deg at FFK vil ha med Raymond videre, men de vil ikke diskutere ny knotrakt nå men til sommeren.
Hva skal til for å få folk til å forstå dette ?
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914