Abgar Barsom (30) på besøk i Fredrikstad
Hadde vært bra med Barsom. Trenger en skikkelig kantspiller.. Er han høyre eller venstrebeint? Vil ikke ha en venstrebeint på høyrekant.. Rart at han spiller venstre og sentralt i Sverige og at vi ønsker han på høyre..
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ikke dumt med Barsom, som rutinert ving. Men skjer dettte er vel Jonna fullstendig avskrevet? først pusha ut fra sentral midt av Gashi og nå sannsynigvis utkonka på høyreving av Barsom.
Da får Jonna kjempe med PAC om h.back da. Eller kanskje satse på v.back ( siste plass før benken ) ??
Vil helst se litt mer av spilleren enn hva jeg har gjort til nå før jeg er sikker på om spilleren er kvalitet. Er han virkelig god nok, eller er han nok et eksempel på at Fredrikstad er verdens beste supportere til å hausse opp spillere?
At han er tobent kant, gjør at han er en spiller vi trenger absolutt! Spillertypen virker perfekt, men jeg er fortsatt usikker på om han har kvaliteten som skal til. Uansett om det blir kjøp eller ikke; jeg er glad over overgangspolitikken FFK fører om dagen. Før de evt. kvitter seg med Jonna eller Raymond, er jeg ganske sikker på at de vil ha en erstatter klar. Og at de velger å hente en som kan spille på begge kantene(etter hva det blir sagt her inne), tyder på at de har skjerpet seg betraktelig det siste året.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Ja, forhåpentligvis vet han hva Barsom er god for. Men det skulle ikke forundre meg om dette er hausset opp i skyene av media, for det har skjedd utallige ganger tidligere.
Og selvom Grönhagen ser noe i Barsom, er det ikke sikkert han vil passe inn i norsk spillestil og FFK. Det er en del som skal til for at en spiller blir suksess i en klubb. Og det at han har spilt i gresk 2.divisjon(riktig?), gjør meg bare mer usikker.
Men for all del, jeg har tro på at de i FFK vet hva de driver med. Jeg prøver bare å se saken fra flere vinkler, og prøve å ikke være så naiv.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
-Nå har vi sikret oss en god back, med et følsomt venstreben. Anders har ti års erfaring fra Örgryte og mange år på toppnivå i Sverige. Vi er sikre på at Anders vil være en god bidragsyter for oss fremover. (Grönhagen til FFKs hjemmesider i februar i år.)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Barsom: "Har inte fått något förslag från ÖSK"
Abgar Barsom, 30, har redan tackat nej till tre anbud.
Dock inte till Fredrikstad FK, som han besökt de senaste dagarna.
Må være vanvittig forskjell mellom svensk og norsk fotball mtp lønn.
Når en spiller som Thomas Holm velger Molde framfor oss fordi lønna ikke var bra nok og Barsom virker sjokkert over hvor bra tilbud han har fått.
Hmmmm ...
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Opprinnelig postet av bjorn
Må være vanvittig forskjell mellom svensk og norsk fotball mtp lønn.
Det burde ikke komme som noen overraskelse at det faktisk ER stor forskjell?
I tillegg er det ikke sikkert at alt han har blitt presentert for - og som blir omtalt som "hva de har å tilby" (- Jeg er imponert over hva de har å tilby, og har fått en kontraktsforslag, sier Barsom til na.se.) - er relatert til penger. Det kan være byen, stadion`et, det lokale engasjementet, slottet til Høili, pene norske damer, osv.
Vi må passe oss for å se oss helt sveiseblinde på penger, selv om det selvsagt er en viktig del av bildet.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Erikk
Tror dere han er bedre enn f.eks Multi?
Det håper jeg da virkelig han er! han bør også bekle høyrekant langt bedre enn jonna. Derimot har jeg sterke tvil om han besitter Multas herlige holdninger og innsats. Hvordan i alle dager fant FFK på å kvitte seg med en så glimrende potet? Savner Multe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914