Terminlisten `08 slippes i dag!
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Blir det 16. mai på oss i år tro?
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
Nå er kl. over 15.00. Skjer det ikke noe snart Holters ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Når en NFF-ansatt sier at listen skal komme i dag, så forholder jeg meg til det. Noe stort annet kan jeg faktisk ikke gjøre. De var ikke helt ferdige i formiddag, så kanskje slippet av listen har blitt utsatt til senere i dag eller en annen dag. Det blir uansett bare spekulasjoner fra min side.
Du får smøre deg med tålmodighet.
Når en NFF-ansatt sier at listen skal komme i dag, så forholder jeg meg til det. Noe stort annet kan jeg faktisk ikke gjøre. De var ikke helt ferdige i formiddag, så kanskje slippet av listen har blitt utsatt til senere i dag eller en annen dag. Det blir uansett bare spekulasjoner fra min side.
Du får smøre deg med tålmodighet.
Står ingenting på NFF sin side når den skal komme ut. Ikke det jeg kan se i hvertfall.
Står ingenting på NFF sin side når den skal komme ut. Ikke det jeg kan se i hvertfall.
Nei, men Lars Stensby, som jobber i arrangementsseksjonen til NFF, sa til meg i formiddag at den skulle komme ut i dag, noe som resulterte i følgende sitat:
"- Listen er ikke helt klar enda, men vi håper å ha den ferdig i løpet av dagen, forteller Lars Stensby i NFF til ffksupporter.net."
Har du ikke noe bedre å gjøre enn å være konstant vanskelig her i forumet på ffksupporter.net? Til tider er du verre enn en femåring i trassalderen.
Nei, men Lars Stensby, som jobber i arrangementsseksjonen til NFF, sa til meg i formiddag at den skulle komme ut i dag, noe som resulterte i følgende sitat:
"- Listen er ikke helt klar enda, men vi håper å ha den ferdig i løpet av dagen, forteller Lars Stensby i NFF til ffksupporter.net."
Har du ikke noe bedre å gjøre enn å være konstant vanskelig her i forumet på ffksupporter.net? Til tider er du verre enn en femåring i trassalderen.
Jeg er heller forventningsfull vil jeg si.
Blir spennende, dette her. Drømmen er serieåpning, serieavslutning og 16. mai. :)
Mest håper jeg på serieåpningen. Allerede spent på neste sesong, og føler at tiden fram mot første serierunde kan bli lang! Og da er det morsommere å vente på FFK-VIF i serieåpninga enn Bodø/Glimt- FFK!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Ser litt sort ut i øyeblikket angående slipp av terminliste gett.... Kjedelig.
Håper aller, aller mest på hjemmekamp i siste serierunde. Det kan være "tungen på vektskålen" for å få både medaljer eller å unngå nedrykk. Rett og slett fordi hjemmefordelen er såpass stor som den er.
Ser litt sort ut i øyeblikket angående slipp av terminliste gett.... Kjedelig.
Greit å få i pose og sekk da Holters. Jeg ønsker meg det samme som Lemmy. Ser gjerne VIF i åpningskamp på Stadion.
Jepp, det beste er selvsagt å få åpningskampen, 16. mai og siste runde, men av de tre, så rangerer jeg siste runde høyest.
Da er vi i såfall enig. Siste runde er viktig. 16 mai er ikke så nøye.
Beklager å ha misledet forventningsfulle FFK-supportere!
Opprinnelig postet av ffkfmv
hørt noe idag da?
Det står ingen ting om at den skal settes opp i dag heller. Så vi må nok smøre oss med tålamod en stund til.
Opprinnelig postet av keiko99
Nååååååååååå kom det... supporter.net sover
Hjemme 16.mai og siste seriekamp!! Supert!!
Brann-FFK
FFK-Molde
Rosenborg-FFK
Ingen skal si vi fikk en enkel start på sesongen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914