1.desember starter ferien
For spillerne og treningen starter igjen 2. januar.
Første helgen i januar drar de til Tyskland for å spille innendørsturnering.
Huff, nå blir det vel en tid med lite FFK-stoff, hva skal vi gjøre som er avhening slikt stoff, hi,hi?
Opprinnelig postet av Patrioten
Hiv deg på til La Manga. Kunne ikke klare meg en dag i vinter uten den treningsleieren der. Hele gjengen er virkelig avslappa og pratsomme. Ja, der er det veldig ok. Og billig er det også.For spillerne og treningen starter igjen 2. januar.
Første helgen i januar drar de til Tyskland for å spille innendørsturnering.
Huff, nå blir det vel en tid med lite FFK-stoff, hva skal vi gjøre som er avhening slikt stoff, hi,hi?
Eller så kan man alltids ta turen til Stjernehallen .
(Jada, jeg vet det er feil...øhm...delforum(?)...så feel free til å slette innlegget. Jeg kunne bare ikke dy meg, hehe)
---------------------------
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Opprinnelig postet av MadMax
Eller så kan man alltids ta turen til Stjernehallen .
(Jada, jeg vet det er feil...øhm...delforum(?)...så feel free til å slette innlegget. Jeg kunne bare ikke dy meg, hehe)
Vet den der var til meg, men syns da at humoristiske innlegg passer stort sett over alt. Har forresten tenkt tanken selv. Savner stemninga og synginga sammen med PH. (eller kanskje jeg heller burde melde meg inn i et kor ? foresten da må man jo kunne synge )
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av MadMax
--------------------------
Da kan jeg fortsette å ikke dy meg da Mad Max. I hvilken tidsregning skal Beavers dra sammen 100 stk for å synge ut PH? I sparta amfi sist var dere vel knapt 25 og det altså på et lokaloppgjør, og det hørtes ikke ut som om mer enn 10 av dere sang:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914