Husk meg
Brukernavn
Passord

U21-landskamp mot Estland: Lasse og Tarik starter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 nov 07, 12:08

For Norges U21-landslag mot Estland på Sør Arena klokken 18.00. Selvsagt starter Tarik også.

Hva tror dere om Lasse sin inntreden i målet?

Her er laget.

Norges lag (4-2-3-1): Lasse Staw (Fredrikstad) – Johan Lædre Bjørndal (Bodø/Glimt), Tore Reginiussen (Tromsø), Jørgen Horn (Vålerenga), Steffen Hagen (Odd Grenland) – Vadim Demidov (Hønefoss), Steinar Strømnes (Vålerenga) – Tarik Elyounoussi (Fredrikstad), Christer Kleiven (Start), Petter Bruer Hansen (Odd Grenland) – Tore Andreas Gundersen (Lillestrøm).

fotball.adressa.no/landslaget/article94918.ece

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 nov 07, 12:47
Har Lasse endelig utkonkurrert Andreas Lie eller er sistnevnte skadet?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til: 20 nov 07, 12:52
Går kampen på en eller annen TV-kanal?

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 nov 07, 13:25
Opprinnelig postet av Jaran Berg
ja på tv2 sport kl: 17.55 tror jeg det var, men sett på kl 17.00 så du er sikker, for jeg er sikker på tv2 sport

http://keiko99.net

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 20 nov 07, 13:30
Stemmer det, keiko99. Den går på TV2 Sport kl. 17.55. Kl. 16.00 viser de, av alle ting, Fredrikstad - Lyn fra Tippeligaen 2007.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 20 nov 07, 14:08

Opprinnelig postet av Per Egil
Stemmer det, keiko99. Den går på TV2 Sport kl. 17.55. Kl. 16.00 viser de, av alle ting, Fredrikstad - Lyn fra Tippeligaen 2007.

Åpningen Stadion, skal bli gøy å se den kampen igjen.

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06

Lagt til: 20 nov 07, 22:18

Norge vant 2-0. Noen som så kampen?

http://www.siste.no/fotball/article3138937.ece

Fredrikstads debutant Lasse Staw gjorde en god jobb i det norske målet. Han ryddet opp de gangene han ble satt på prøver.

Ære være Fredrikstad

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 nov 07, 22:29
Jeg så fra ca 20 min i 1 omg og ut. Syns Staw hadde ihverfall en klasseredning der han gikk ut å tok ballen i lufta fra en corner (tror det var corner, er ikke sikker), ellers var Tarik ganske usynlig i den kampen... Selv Morten Langli kommentere det.

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 nov 07, 22:30
gutten er sikkert sliten.. godt det er pause for dem nå

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 nov 07, 23:15

Opprinnelig postet av keiko99
gutten er sikkert sliten.. godt det er pause for dem nå

Enig. Tarik har jo spilt mye mer enn de 25 tippeligakampene..

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 nov 07, 23:47
Jeg synes egentlig det er rart at Staw blir trukket så mye frem etter denne kampen. Han var langt fra sikkerheten selv og gjorde ikke et så solid inntrykk som man skulle ønske med tanke på at FFK kanskje satser på ham som førstekeeper til året. Et skudd endret retning og snekk seg nesten inn i hjørnet. Slike ting er vanskelig å gardere seg mot, men da hadde ikke Staw kontroll. Like etter var han på hjørnet (innsiden) av sekstenmeteren for å plukke opp ballen med hendene, men klarte å la den sprette på merkelig vis via foten, fikk panikk og hamret ballen i stedet utover sidelinjen. Bortsett fra disse to hendelsene, så tok Staw det meste av det andre som kom, og strengt talt var ikke dette en kamp hvor Staw ble satt på de helt store prøvelsene.

Når det gjelder Tarik, så virket han som flere har nevnt rett og slett sliten. Han var veldig tam i denne kampen. Likevel synes jeg vi ser tendenser til at han sliter med det samme på U21-landslaget som i FFK. Han mangler rett og slett den råskapen som skal til for å tore å utfordre på kanten gang på gang. Initiativene blir for få, bevegelsene for statiske og når han først får ballen, så mangler han både litt på fart og vilje til å forsere rundt backene for å komme til innlegg fra døralinja. Ingen god kamp av Tarik.

Christer Kleiven derimot hadde en strålende kamp, meget god driv med ballen i beina, slik vi så Tarik kunne med selvtilliten på plass mot Rosenborg. Det samme hadde Demidov, som var langt bedre enn jeg trodde, med sine strålende pasninger, plasseringsevne, evne til å snappe andreballer, initiativ fremover og duellstyrke. Imponerende at Sandefjord slapp ham gratis til Hønefoss. Reginiussen viste også at han holder et nivå over de andre stoppertalentene i sin aldersklasse. 18-åringen fra Start, Khahili (?), virket også som en lovende spiss.

Har du lest forumets retningslinjer?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 22 nov 07, 17:01
U-21 landslaget får mye skryt og har helt klart mange meget lovende spillere for framtida, mange er allerede godt innspilte i TL, men det jeg synes er morsomt er at det er G18landslaget som virkelig har potensialet og spås en stor framtid. Startspissen du trekker frem spilte på dette prisbelønnede G18-laget. Martin Elvestad og Fellah er andre kjenninger.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 20 nov 07, 13:28

Opprinnelig postet av Jaran Berg

Går på Sumo.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 20 nov 07, 13:05
Andreas Lie har blitt skadet under landslagssamlingen

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914