Husk meg
Brukernavn
Passord

88 og 89 årgang i FFK ( Juniorer)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 18 nov 07, 21:24

Dt ser ut som FFK til neste år vil ha en stall med 9 mann som holder junior nivå nå i år, dette er Agim, Tarik;Lasse. Halvorsen, Thomasen, Trulsen, Elvestad, Kuadio, Fofana, og tar vi da også med Erik som er et år eldre så er det mye ungt her. Av disse så er det bare Trulsen som ikke har vert innom et Landslag av et eller annet slag.

Jeg har veldig stor sans for lokale tallenter, og bruk av ungutter. Men skal klubben i tillegg hente to svensker på 21 og 22 år så vil dette med en stall på ca 22 spillere bety at det vil vere bortimot halve stallen som vil holde u-21 alder.

Så ved videre diskusjoner om forsterkninger burde det kankje vert inne noen med litt mer rutine, ville sette stor pris på om disse guttene hadde tatt a lagsplasser, men da tror jeg kankje laget vil bli lovlig lett i eliten.......

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 18 nov 07, 22:52
uten at vi skal sammenligne oss alt for mye med det drittlaget som spiller fantastisk fotball om dagen, men hva med Arsenal?

for FFKs vedkomne blir det jo en salig blanding av rutinerte rever og unge spillere og talenter, en perfekt blanding

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 18 nov 07, 23:56
Tarik har i det minste mye rutine da.  Så lenge vi har noen som kan gå i forveien å vise vei så går nok dette helt fint. Vi har da En fin sentrallinje, hele den sentrale midtbanen forøvrig som ikke består av ungvalper. Det året hvor lyn tok sølv (Var det 2004?) så var gj.snittsalderen på laget deres ca 21 år. Er det noe jeg ikke bejymrer meg for så er det alderen på laget.  

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914