Christian Halvorsen (19) aktuell for A-laget
Det betyr at Fabian Andersen, Balal Arezu, Thomas Jørgensen og Lasse Syvertsen må finne seg en ny klubb.
Det mest overraskende navnet for mange er kanskje Balal Arezu, som regelrett har bøttet inn mål for juniorlaget i høst og blitt beskrevet av flere som den mest spennende spilleren i juniorstallen.
Jeg har tatt en prat med Halvorsen og gjennomført et lengre intervju. Anbefaler dere å lese dette for å bli bedre kjent med unggutten: Halvorsen frykter Plankehaugens vrede
Andre relaterte saker er:
- Kun Halvorsen aktuell for A-stallen
- 9 kjappe spørsmål til Christian Halvorsen
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Shadar
Et fint intervju. At ikke Balal blir med videre, etter alt jeg har lest om ham, overrasker meg også. Han ender vel ganske fort opp i Moss eller Sarpsborg Fotball Club.
Eller feks SFK Sparta...
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Shadar
Et fint intervju. At ikke Balal blir med videre, etter alt jeg har lest om ham, overrasker meg også. Han ender vel ganske fort opp i Moss eller Sarpsborg Fotball Club.Eller feks SFK Sparta...
Husket ikke helt hva de bestemte seg for å hete jeg gitt.. Sorgens fotballklubb Sparta da altså
Opprinnelig postet av Holters
Da har klubben bekreftet at Christian Halvorsen er den eneste juniorspilleren som er aktuell for å få en kontrakt med A-laget. Fra tidligere har Michael Trulsen blitt tatt opp.
Det betyr at Fabian Andersen, Balal Arezu, Thomas Jørgensen og Lasse Syvertsen må finne seg en ny klubb.
Det mest overraskende navnet for mange er kanskje Balal Arezu, som regelrett har bøttet inn mål for juniorlaget i høst og blitt beskrevet av flere som den mest spennende spilleren i juniorstallen.
Jeg har tatt en prat med Halvorsen og gjennomført et lengre intervju. Anbefaler dere å lese dette for å bli bedre kjent med unggutten: Halvorsen frykter Plankehaugens vrede
Andre relaterte saker er:
- Kun Halvorsen aktuell for A-stallen
- 9 kjappe spørsmål til Christian Halvorsen
meget synd at Balal ikke nådde opp denne gngen, Av Trulsen som allerede er oppe og balal tror jeg på sikt faktisk Balal vil nå lengst over tid...... Dette er en spiller jeg syntes de skulle sikkret seg for så å leid han ut et år eller to..... Dette er ikke noe kritikk til de spillerne som har kommet opp, da dette også er meget spennede spillere.....
Ære være Fredrikstad
Bra intervju med Halvorsen, men jeg må jo undre meg lite grann.
På spørsmål om svakheter, synes jeg det er merkelig at en spiller på 164 ikke nevner høyden, men at han eventuellt forsøker å kompensere for dette med .............
Ellers ønsker jeg han lykke til, og lover å være tålmodig.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Syns vel heller det er rart at Fabian Andersen ikke ble tatt opp. Personlig mener jeg han har et større talent enn Balal, selvom jeg tror Balal også har mye å gjøre på en fotballbane.
Syns Halvorsen minner litt om Tarik, veldig ydmyk og hyggelig med beina plantet godt på jorden. Høyden er jo selvsagt et minus, men ikke et veldig stort for en sideback. Som han nevner selv, han har litt å jobbe med når det gjelder pasningsspillet. Ellers tror jeg han kan bli nyttig for FFK i årene som kommer fremover.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av dracula
På spørsmål om svakheter, synes jeg det er merkelig at en spiller på 164 ikke nevner høyden, men at han eventuellt forsøker å kompensere for dette med .............
Er jo vanskelig å få gjort noe med høyden, derfor kan det hende at han tenker på svakheter som han KAN få gjort noe med..
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av Erlend20
Er jo vanskelig å få gjort noe med høyden, derfor kan det hende at han tenker på svakheter som han KAN få gjort noe med..
Du har tydeligvis ikke hørt om de nye buffalo-fotballskoa som har kommet på markedet, skal visst være heelt supre, men de krever en viss tilvenning..
Opprinnelig postet av Lemmy
Syns vel heller det er rart at Fabian Andersen ikke ble tatt opp. Personlig mener jeg han har et større talent enn Balal, selvom jeg tror Balal også har mye å gjøre på en fotballbane.
Nå får vi se om Fabian Andersen imponerer for Øssia til året da, hvis han gjør det kan det nok hende at FFK kommer på banen igjen. Det samme gjelder vel også for Thomas Jørgensen som skal spille for Øssia. Balal Arezu skal trene med de helhvite nå, så kan jo hende alle tre blir hit`er i 2.divisjon, og at de derfor igjen blir aktuelle for FFK.
Det samme gjelder vel også Biffen, eller kanskje det toget har gått?
Bra intervju med Halvorsen, men jeg må jo undre meg lite grann.
Ellers ønsker jeg han lykke til, og lover å være tålmodig.
Jeg tror ikke Messi opplever å ha noen fysiske begrensniger som fortballspiller.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
håper på at halvorsen får spilletid til året. vet ikke noe spes om han men syns det er morro når juniorspillere får plass i a troppen. kan heller ikke ta opp 2-3 spillere hvert år. må ta de beste. har tross alt noen som kom opp i fjor som ikke har fått bra med spilletid. enten må de spille seg inn på laget. eller så må vi kvitte oss med de før vi får opp flere.
kan jo være positivt for de to som har gått til østsiden.. hvis de imponerer der så er det jo mulig å hente de tilbake for en ikke alt for stor sum. så blir det noe penger i kassa til østsiden også. jobber sammen med både ronny svendsen å lars petter, så jeg blir nok nødt til å ta meg en tur på østsiden stadion i ny å ne til året.
Ang . Messi tror virkelig at han er bevisst over hvordan han kan kompensere de manglende cm.
Cm er også relativt utifra fysiske utfordringer.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Det synes ikke jeg. Spørsmålet dreide seg om hans svakheter og styrker som fotballspiller. Høyden er noe han over hodet ikke han kan jobbe med for å forbedre, og det var i alle fall ikke fysiske begrensninger i form av høyde jeg var ute etter da jeg stilte spørsmålet, men snarere fotballferdigheter.
Han er for øvrig 167 cm. :)
Bertelsen er 171 og Messi 169 cm, så Halvorsen får strekke seg et par cm til.
Har du lest forumets retningslinjer?
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Husgutt
Angående Messi, var høyden et problem.. Han er kanskje lav nå, men har gått til uttallige behandlinger for i hele tatt vokse til dagens størrelse. Alt betalt av Barcelona om jeg ikke husker feil. Blir uansett feil å si at han ikke hadde problemer med høyden
Dette har du selvfølgelig helt rett i.
Jeg mente at han pr i dag ikke har noen tilsynelatende begrensninger på grunn av at han er så liten som han nå er.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Lemmy
Nå får vi se om Fabian Andersen imponerer for Øssia til året da, hvis han gjør det kan det nok hende at FFK kommer på banen igjen. Det samme gjelder vel også for Thomas Jørgensen som skal spille for Øssia. Balal Arezu skal trene med de helhvite nå, så kan jo hende alle tre blir hit`er i 2.divisjon, og at de derfor igjen blir aktuelle for FFK.
Det samme gjelder vel også Biffen, eller kanskje det toget har gått?
Hadde det vaert mulig med en opsjon av noe slag naar disse gutta blir sluppet til andre lokale klubber?
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914