Thomas Holm (26) til Fredrikstad?
Opprinnelig postet av denialsander
Skulle vi tilby mye mer lønn til Holm enn Molde, mener du? Det håper jeg virkelig ikke vi gjør. Rent av prinsipp bør laga i eliten forsøke å holde lønningene på et akseptabelt nivå - iallefall kontrollerbart. En budkrig om lønn for å hente spillere er definitivt feil vei å gå - langsiktig sett.
Har ikke gitt uttrykk for hva jeg mener ovehodet jeg. Men jeg er inneforstått med at ikke alle spillere tjener like mye samt at lønnsnivået varierer fra klubb til klubb. Så det er innlysende at lønn er et av virkemidlene klubbene har til rådighet for å tiltrekke seg de beste spillerene eller de spillerene som er best for laget.
---------------------------
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Holm snart MFK-klar
MFK og Vålerenga er enige om en overgangssum, og Thomas Holm skal ha bestemt seg for å skrive under for MFK. Men ennå er ingenting signert.
- Enige med VIF
Administrerende direktør i Molde Fotball, Tarje Nordstrand Jacobsen, vil ikke bekrefte at Holm er så godt som klar for klubben.
- Vi håper at ting er avgjort til uka. Vi er så og si enige med Vålerenga, men ingenting er signert, sier han til RBnett.
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.
Der fikk du sagt det!
Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.
Synes det er greit at han går til Molde. Han styrker ikke FFK nevneverdig. Kunne vært fint å hatt han som reserve for Kasey, men han ønsket vel å spille mest mulig.
Fredd
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Når Holm velger Molde. Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK?Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.Der fikk du sagt det!
Opprinnelig postet av eliot
Når Holm velger Molde. Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK
At han får spille mest mulig i den posisjonen spilleren selv ønsker.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
At han får spille mest mulig i den posisjonen spilleren selv ønsker.
Noen ganger må klubber hente gode spillere til benken. Tenk på den benken Brann rådde over i høst : Fakiri, Bakke, Karadas, Huseklepp, Winters, osv. Dette er spillere som omtrent alle hadde tatt fast plass i alle andre tippeligaklubber...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Fredd
Opprinnelig postet av denialsander
Noen ganger må klubber hente gode spillere til benken. Tenk på den benken Brann rådde over i høst : Fakiri, Bakke, Karadas, Huseklepp, Winters, osv. Dette er spillere som omtrent alle hadde tatt fast plass i alle andre tippeligaklubber...
Å ha mange gode spilere på benken er en utfordring da det "alltid" fører til intern uro og bråk. Se bare på Brann i år.
RBK spilte vel stort sett ed en stamme på 14-15 spillere da de var suverene på 90 tallet så det er sann sett ikke ett must å ha en benk full av landslagsspillere.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Opprinnelig postet av Kent
Å ha mange gode spilere på benken er en utfordring da det "alltid" fører til intern uro og bråk. Se bare på Brann i år.
Ja, huff. De vant jo bare serien...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Når Holm velger Molde. Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK?Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.Der fikk du sagt det!
Kasey Wehrman og Ardian Gashi er bedre enn Thomas Holm syns jeg ihvertfall......
Opprinnelig postet av Brukernavn
Tipper han ikke er den første som forvinner derfra...tror ikke modellen VIF har valgt nå er så bra, med MA i spissen som spillende trener.
Men vi får heller sitte her på ræ..nettet å gotte oss hvis det (forhåpentlig vis) går til helvete.
http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1451036.ece
Og nå forlater Myhre VIF. (ikke nødvendig med egen trad, bare litt tileggs info)
Som nevnt før..tror ikke modellen er veldig poppis.
Fred, frihet og alt gratis !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914