Thomas Holm (26) til Fredrikstad?
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kunne jo funnet et bilde av Thomas Holm da og ikke Kjetil Wæhler
Det bilde som stod der er bilde av Thomas Holm, det er ikke bildet av Kjetil Wæhler.
Så sjefene her inne, dere hadde tatt riktig bilde!!!!
---------------------------
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av FFK Forever
Først var det bilde av wæhler, så byttet de til et bilde av Holm, og nå er det denne barnetegninga.
Da skjønner jeg, første gang jeg så var det Thomas Holm se.... :P
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Kremt.. T. Holm var i Fredrikstad idag..!! Lurer på hvorfor gett
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
http://www.rbnett.no/article/20071114/SPORT02/71114014/1014
Opprinnelig postet av dracula
Som f.eks. Gashi?Synes ikke han er rette 3.mann på midten.
Forstår at VIF ikke trenger han lengere.
FFK bør ha større ambisjoner enn å kjøpe spillere som ikke får spilletid i andre TL klubber.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Sagt på en annen måte, Bjørkøy ut og Thomas Holm inn= Status Quo.
Ikke økonomisk!
Men jeg velger å se T. Holm som erstatter for Christian Berg. Blir Bjørkøy solgt tror jeg det blir hentet en høyre kant av høy klasse for de penga.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Jeg blir verken overrasket eller lei meg dersom Holm velger Molde.
På høyreback har jeg mye mer lyst til å se enten Mikael Lustig eller David Johansson.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser heller ikke hvorfor han skal velge FFK foran Molde. I Molde er han trolig tiltenkt en nøkkelrolle som defensiv midtbane ved siden av den mer offensive Magne Hoseth (som han kjenner godt fra VIF-tiden) på sentral midtbane. I FFK vil han bli sett på som en reserveløsning for Kasey Wehrman i samme rolle og forhåpentligvis heller ikke som noe mer enn en reserveløsning på høyreback.
Jeg blir verken overrasket eller lei meg dersom Holm velger Molde.
På høyreback har jeg mye mer lyst til å se enten Mikael Lustig eller David Johansson.
Lønn og nærhet til Oslo kan favorisere FFK.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Opprinnelig postet av Kent
Lønn og nærhet til Oslo kan favorisere FFK.
Skulle vi tilby mye mer lønn til Holm enn Molde, mener du? Det håper jeg virkelig ikke vi gjør. Rent av prinsipp bør laga i eliten forsøke å holde lønningene på et akseptabelt nivå - iallefall kontrollerbart. En budkrig om lønn for å hente spillere er definitivt feil vei å gå - langsiktig sett.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Har du lest forumets retningslinjer?
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914