Husk meg
Brukernavn
Passord

Fy flate så kjedelig uten Morgan!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 nov 07, 15:28
Noen flere som synes FFK-hverdagen har blitt 7 hakk kjedeligere etter at Morgan ble sykemeldt. Kjedelig få konkrete rykter om spillere på vei inn. Og mens alle andre potensielle topp 6 klubber blir lovt bortimot ubegrensede midler av investorer og sponsorer, hører vi ingenting. Føler vi er i ferd med å havne i bakleksa. Håper virkelig det skjer mer i kulissene enn nyhetsbildet tyder på. 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 nov 07, 15:29
Jeg er så enig

http://keiko99.net

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07

Lagt til: 13 nov 07, 15:55
Man kan jo håpe, men jeg tviler sterkt. De store overgangsvinnerne før neste sesong er jeg overbevisst om blir Viking, Vålerenga, Lillestrøm og kanskje RBK...sportslig er ikke FFK innteressant for profilene som kan tenke seg og flytte innen neste sesong..og vi havner laaangt bak i buskene uten en Morgan med den kontaktflaten han har...dessverre.

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 13 nov 07, 15:55
Jeg synes egentlig det er ganske deilig å ikke se trynet til Morgan klistret utover forsiden på en eller annen avis hver eneste dag, selv om det muligens har blitt kjedeligere hva gjelder pressedekning. Føler meg ellers helt sikker på at ting foregår i kulissene og at nye spillere blir sondert fortløpende. Hva skulle de ellers gjøre? Investorpoolen er her fortsatt og framtiden er fortsatt lys.

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 13 nov 07, 17:28

Hukommelsen min skranter kanskje, men jeg minnes å ha lest i F-B i intervju med "pengesekkgutta" Høili, Behr osv at de nå skulle ligge lavere i forhold til media, ang. kjøp. Det ble bl.a her hevdet at de hadde hatt en god dialog med Karadas ( noe vi her inne slå stort opp) før brann kom på banen.

Derfor la de få lov til å handle i fred og ro, så kan vi andre dødelige slenge innforslag eller sutre over at ingenting skjer.

Personlig tror jeg ting er på gang, sjøl om jeg ikke leser / hører noe. Så kan vi seinere f.eks om 2 måneder enten kritisere eller juble over tilvekst.

Synes faktisk det mest depressive/ komiske er alle ryktene om som har gått om f.eks Martin A, Sæternes eller for den saks skyld Iversen det siste året.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 13 nov 07, 18:26
Akkurat nå er intet nytt godt nytt.

Har man sagt a,
har man sagt a.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 18 nov 07, 10:40

Hva skjer med FFK egentlig?

Intet nytt om spillere på vei inn. Høili varsler at vi ikke har råd til å kjøpe nye spillere, hvis ikke Bjørkøy blir solgt. Grønis har sagt at vi trenger 4 nye spillere. Må vi vente til vi har solgt Shabaan og Bjørkøy før det kommer inn nye spillere?

Dette lover ikke godt! Blir det en ny sesong som middelhavsfarer/bunnstrid?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 nov 07, 12:11
Det er 18. november og FFK har såvidt jeg kan huske vært linket til flere spillernavn enn tidligere så tidlig...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 nov 07, 13:04
He he, snakk om å være utålmodig ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914