Fy flate så kjedelig uten Morgan!
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Hukommelsen min skranter kanskje, men jeg minnes å ha lest i F-B i intervju med "pengesekkgutta" Høili, Behr osv at de nå skulle ligge lavere i forhold til media, ang. kjøp. Det ble bl.a her hevdet at de hadde hatt en god dialog med Karadas ( noe vi her inne slå stort opp) før brann kom på banen.
Derfor la de få lov til å handle i fred og ro, så kan vi andre dødelige slenge innforslag eller sutre over at ingenting skjer.
Personlig tror jeg ting er på gang, sjøl om jeg ikke leser / hører noe. Så kan vi seinere f.eks om 2 måneder enten kritisere eller juble over tilvekst.
Synes faktisk det mest depressive/ komiske er alle ryktene om som har gått om f.eks Martin A, Sæternes eller for den saks skyld Iversen det siste året.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Har man sagt a,
har man sagt a.
Hva skjer med FFK egentlig?
Intet nytt om spillere på vei inn. Høili varsler at vi ikke har råd til å kjøpe nye spillere, hvis ikke Bjørkøy blir solgt. Grønis har sagt at vi trenger 4 nye spillere. Må vi vente til vi har solgt Shabaan og Bjørkøy før det kommer inn nye spillere?
Dette lover ikke godt! Blir det en ny sesong som middelhavsfarer/bunnstrid?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914