Ditt (relativt realistiske) drømmelag for 2008
Mikael Lustig --- Patrik Gerrbrand --- Raio Piiroja --- Ramiro Corrales
Espen Hoff --- Kasey Wehrman --- Ardian Gashi --- Raymond Kvisvik
Tarik Elyounoussi --- Arild Sundgot
Backupellever
Pål André Czwartek --- Agim Shabani --- Vidar Martinsen --- Christian Halvorsen
Konan Serge Kouadio --- Martin Elvestad --- Hans Erik Ramberg --- Joachim Thomassen
Ismaël Beko Fofana --- Andreas Tegström
I stallen:
Mikael Trulsen og Garðar Jóhannsson.
Hentes:
Espen Hoff (FC Lyn Oslo), Mikael Lustig (GIF Sundsvall), Arild Sundgot (Lillestrøm), Ramiro Corrales (Brann), Joachim Thomassen (Sarpsborg FK) og Christian Halvorsen (egen juniorstall).
Selges:
John Anders Bjørkøy og Rami Shaaban for totalt 12-15 millioner kroner.
Forsøkes solgt:
Hermanni Vuorinen, Anders Stadheim, Brian West og Anders Prytz.
Får ikke fornyet kontrakt:
Christian Berg, Miikka Multaharju, Øyvind Hoås og Johan Sjöberg (etter eget ønske).
Edit: Endret kant på Thomassen og Kouadio, da førstnevnte er venstrebent.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
du glemte mikael trulsen da
Opprinnelig postet av keiko99
den var knall bra holters
du glemte mikael trulsen da
Les da mann... Mikael Trulsen i stallen!
Opprinnelig postet av keiko99
i en lag opptsilling...
Han har da ikke glemt han, han mener bare at han ikke er god nok.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Norgesmestere 2006!!
Røde og hvite er de beste =)
Røde og hvite er de beste =)
Hva f*** skal vi med Per Morten Kristiansen når vi har Lasse Staw og Erik Bråthen som faktisk er bedre?
I tillegg har de et mye større utviklingspotensiale. Personlig skjønner jeg ikke hva som gjør at folk er så sinnsykt begeistret for ham. Etter min mening har han store mangler, spesielt på utspillene sine, og når spillere kommer alene med ham.
Det vil være et hån mot de keeperne vi har, og mot unggutter som ønsker å stå for FFK i fremtiden, og et helt feil signal om vi henter Kristiansen. Heldigvis tror jeg det er uaktuelt for FFK.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Hva f*** skal vi med Per Morten Kristiansen når vi har Lasse Staw og Erik Bråthen som faktisk er bedre?
I tillegg har de et mye større utviklingspotensiale. Personlig skjønner jeg ikke hva som gjør at folk er så sinnsykt begeistret for ham. Etter min mening har han store mangler, spesielt på utspillene sine, og når spillere kommer alene med ham.
Det vil være et hån mot de keeperne vi har, og mot unggutter som ønsker å stå for FFK i fremtiden, og et helt feil signal om vi henter Kristiansen. Heldigvis tror jeg det er uaktuelt for FFK.
Hmmm, hva f*** vet du om hvem som er best av Staw, Bråthen eller Kristiansen? . Tror med hånden på hjertet at du ikke har kompetanse til å bedømme det. Kristiansen ble ihvertfall kåret til Adeccoligaens beste keeper ifjor og er en etablert lokal keeper. De to unggutta våre går jo skadet i vendinger og det ville være "sinnsykt" dumt å ha bare 2 keepere som duger... "Unggutter som ønsker å stå for FFK i framtida" må konkurrere om plass på laget som alle andre, og signalet de eventuellt får ved at FFK eventuellt henter en etablert keeper er at det ikke er nok å være ung og lovende for å få spille i FFK (eller i TL generellt), det må presteres på et høyt nivå. De som ikke tåler det faktumet må bare finne seg en jobb og heller spille fotball på hobbybasis.
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy
Hmmm, hva f*** vet du om hvem som er best av Staw, Bråthen eller Kristiansen? . Tror med hånden på hjertet at du ikke har kompetanse til å bedømme det. Kristiansen ble ihvertfall kåret til Adeccoligaens beste keeper ifjor og er en etablert lokal keeper. De to unggutta våre går jo skadet i vendinger og det ville være "sinnsykt" dumt å ha bare 2 keepere som duger... "Unggutter som ønsker å stå for FFK i framtida" må konkurrere om plass på laget som alle andre, og signalet de eventuellt får ved at FFK eventuellt henter en etablert keeper er at det ikke er nok å være ung og lovende for å få spille i FFK (eller i TL generellt), det må presteres på et høyt nivå. De som ikke tåler det faktumet må bare finne seg en jobb og heller spille fotball på hobbybasis.
Åssen vet du noe om min kompetanse/vurderingsevne av keeperne? Hvis du skal svare på innlegget mitt, bør du jo komme med kritikk av innlegget mitt, ikke komme med kommentarer som er helt i det blå ang. meg og min kompetanse.
Skal vi hente Kristiansen fra Haugesund, vil det sikkert koste oss en eller to millioner. Det er penger vi heller kan bruke til spillere vi har større bruk for. For Staw og Bråthen er det lite motiverende å hente en keeper fra en lavere divisjon. FFK vil da også være litt "drittsekker". Når de hentet Bråthen i fjor, tror jeg det var i tankene at han skulle først utvikle seg, for så å konkurrere om keeperplassen etter en stund. Å hente inn Kristiansen nå, vil som sagt være et hån mot våre talenter.
Selvfølgelig vil det alltid være kamp om plassene, det er ikke det jeg sier. Men hvis FFK bruker tid, krefter og penger på å hente en keeper som ligger på ca. samme nivå som de vi har fra før av, er det skuffende for disse. Vi kan jo velge: Vil vi satse på lokale talenter, la dem utvikle seg og spille godt, for så å selge dem for en god del penger om 2-3 år? Eller vil vi hente tilbake en keeper som vi ikke får på langt nær like mye penger for ved et evt. videresalg?
-Bill Shankley-
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 09 nov 07, 23:14
Endret: 10 nov 07, 01:42
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Uansett virker det som om de fleste ønsker å få inn bedre kanter og backer, og til nød en solid target man. Det er i alle fall en tankegang jeg er helt enig i.
Vil vil bli en del tynnere sentralt på midten dersom Bjørkøy forlater oss sammen med Berg. Ramberg og Elvestad kan bli litt vel tynt gjennom en hel sesong igjennom, da det ofte er på midtbanen man foretar bytter. Thomassen er jo opprinnelig indreløper, så kanskje han også kan spille sentralt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Ditt (relativt realistiske) drømmelag for 2008:
Arnar Førsund? --- Patrik Gerrbrand --- Raio Piiroja --- Agim Shabani
Espen Hoff/Valencia --- Kasey Wehrman --- Ardian Gashi --- Koaudio
Tarik Elyounoussi --- Fofana
Backupellever
Pål André Czwartek --- Vidar Martinsen --- Christian Halvorsen
Garðar Jóhannsson --- Andreas Tegström --- Balal Arezu
Hentes:
Espen Hoff (FC Lyn Oslo)/Alex Valencia (Århus?), Arnar Førsund (Vif), Joachim Thomassen (Sarpsborg FK) og Christian Halvorsen (egen juniorstall), Balal Arezu (egen juniorstall).
Selges:
John Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik og Rami Shaaban for totalt 15-19 millioner kroner.
Forsøkes solgt:
Hermanni Vuorinen, Anders Stadheim, Ramberg (Moss kanskje?) og Anders Prytz.
Får ikke fornyet kontrakt:
Christian Berg, Miikka Multaharju, Øyvind Hoås og Johan Sjöberg
Staw
Bjørkøy/Arkivuo Gerrbrand Piiroja Shabani
Ruud/Hoff Gashi Wehrman Thomassen
Elyounoussi Tegström
Arkivuo er vel det høyrebacken på Sandefjord heter? Han hadde det vært konge å få tak i! Ruud eller Hoff får vi nok ikke, men det er jo et drømmelag det er snakk om..Thomassen har jeg bare sett i aksjon en gang, men han kan vel spille venstrekant? Vil at vi neste år skal satse mer på unge talenter. Var selv for å beholde Multaharju, men nå som Agim har vist at han bekler venstrebackrollen bra, vil jeg heller satse på ham. Thomassen og Kouadio kan starte kamper, så kan vi sette innpå ringreven Kvisvik hvis det blir nødvendig som en joker.
Selvfølgelig ville jeg aller helst sett Huseklepp på høyrekanten, men det er lite troligt. Tegström og Tarik tror jeg kan bli et radarpar, som matcher hverandre bra.
-Bill Shankley-
-Bill Shankley-
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914