Raymond forsvinner??
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Som et appropos til Kvisvik debatten
Har brukt VGs Eliteguiden til denne statistikken. Ville se om det var noe forskjell på FFKs resultater med og uten Kvisvik på banen.
Ifølge min opptelling har Kvisvik spilt 1309 av 2340 minutter, dvs han har vært på banen 56 % av tiden.
Målforskjell MED Kvisvik på banen: 28 - 21.
Målforskjell UTEN Kvisvik på banen: 9 - 19
Det viser hvor viktig Raymond er. Han spres spilleglede. Hans humør er viktig både på og utenfor banen for FFK. Men som Greåkergutt jeg er så takker jeg ikke nei til å se Raymond i Grå/Rød drakt:) Men vil jo samtidig ha Raymond i FFK èn, kanskje to sesonger til.
Raymond har deltatt i 10 hjemmekamper og 10 bortekamper. Hvis vi tar utgangspunkt i poenggivninga mi fra tidligere innlegg blir det følgende score hjemme og borte:
Hjemme 18,87 poeng (av 27 mulige, ca 69%)
Borte 5,31 poeng (av 9 mulige, ca 59%)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Snæbbis
(maradona som eksempel på l
feit og ikke rask faller på sin egen urimelighet for enhver som har sett målet hans mot england).
Litt på siden av debatten kanskje, men jeg er dønn uenig. Det målet, som de fleste av Maradonas mange fantastiske scoringer, har som jeg ser det lite med fart og fysikk å gjøre, derimot handler det om kreativitet, blikk for muligheter og mest av alt - evne til å overraske motstanderne. Jeg holder fast på at Maradona aldri løp spesielt fort, men han var vanskelig å fange opp fordi det var så vrient å forutse løpene hans.
Skal ikke gå så veldig langt i å sammenligne Kvisvik med Maradona - dét ville falle på sin egen urimelighet, men felles for begge er at teknikk og evne til å overraske motstander er langt viktigere enn fysikken.
Ellers er det store poenget mitt at det er noe av det beste med fotballen at det er plass til utøvere med slike kvaliteter selv om god fysikk er og blir viktig. Jeg er derimot ikke enig med dem som mener at tiden har løpt fra spillere som Kvisvik. Han er en outsider, og outsidere har aldri vært "inne". De har alltid oddsen for å lykkes i mot seg,
La oss for all del ta vare på Kvisvik - han er definitivt den vanskeligste spilleren å erstatte i dagens FFK-tropp. Spillere som Tarik går det 11 på dusinet av i Spania (selv om det er dødskult å ha en lsik spiller i FFK, som attpåtil er lokal). Spillere som Kvisvik dukker opp en gang hvert jubelår. Jeg holder ikke pusten i påvente av neste, for å si det sånn.
Takker nei til FFK-jobb
Ledelsen jobber med tilbud utenfor banen, Raymond Kvisvik ønsker å jobbe på banen.
begynner å bli dritt lei den kællen der nå. jeg sa før han kom hit at han kom hit som en folkehelt å kunne slappe av litt.
det hadde jeg helt rett i. syns han har vært forferdelig dårlig for ffk i forhold til de forventningene vi bør ha av han. å jeg har ikke glemt de kampene han har storspilt i. han har glimta til i en kamp i ny å ne. men det holder ikke.
trur ikke han kommer til å slutte å klage til avisene om ny kontrakt før han får en. å jeg håper heller ikke vi gir han en før han gjør seg fortjent til det. hvis han går inn for det selv, så får han ny kontrakt til sommeren. men han vil ha en nå, så han slipper det maset med å overbevise grønis.
konklusjon er at kvisvik er lat.
Nei la han forsvinne. Han skal ikke få det så lett som han tror.
Det er nok store muligheter for at de ringer å spør, og Raymond er jo ikke redd for å svare når han blir spurt!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Om de gir han en ny kontrakt, så gi han en kontrakt som gir lønn etter innsats.
For da må han faktisk begynne å jobbe for pengene!
Blir tull å gi han en kontrakt som fastsetter hans lønn når han er så gammel og ingen garanti for hva vi kan forvente, hans form er allerede på vei nedover.
8.plass i år igjen...
Får håpe Rajmånn tar utfordringen og viser seg fra sin beste side neste år, da er han gull verdt.
www.f-b.no/article/20071213/FFK/957696770/1009/AKTUELT
Virker hvertfall som at Raymond har dårlig selvinnsikt. Å ikke forstå FFK som vil se an prestasjonene hans i vårsesongen før de skriver under kontrakt, er å ha dårlig selvinnsikt. For hvis han ikke skjønner at han er svært variabel i sine prestasjoner, da bør faktisk noen fortelle ham det!
Og den Morgan-saken han nevner til ibergen.no, burde han heller ta med klubben. Hvis han har hatt en sånn avtale med klubben må han konfrontere klubben med det, evt. ta kontakt med Morgan. Det blir for dumt å gå med beskjeder til arbeidsgiver via pressen..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Ikke kom med flere Morgan avtaler eller annet muntlig nå.
La oss holde oss til det skrevne ord.
Opprinnelig postet av dracula
Vet ikke om skriftlige Morganavtaler er det beste å vise fram...Ikke kom med flere Morgan avtaler eller annet muntlig nå.
arneg
Opprinnelig postet av arneg
Opprinnelig postet av dracula
Vet ikke om skriftlige Morganavtaler er det beste å vise fram...Ikke kom med flere Morgan avtaler eller annet muntlig nå.
Der var du jammen orginal gitt. En skikkelig billig kommentar.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914