Nå må vi få ro rundt FFK......
og sesongen evalueres.
Får håpe det sportslige kommer i fokus fremover, det har vært mye utenomsportslig rundt FFK.
Men nå blir det spennende å følge med på overgansmarkedet framover.
Hvem synes dere bør ut av stallen og hvilke spillere ønsker dere inn i stallen (eksternt og fra juniorlaget) ?
Jeg synes Fofana og Ramberg bør ut, bl.andre, Bjørkøy bør selges til RBK, han hadde sin beste sesong ifjor, jeg synes han har stagnert, kanskje han overpresterte i fjor ?
Spennende med Elvestad, Trulsen og Thomassen, la de unge få noen minutter i ny og ne.
Willy
---------------------------
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Opprinnelig postet av Willy Renè
Ut med Fofana???og sesongen evalueres.
Får håpe det sportslige kommer i fokus fremover, det har vært mye utenomsportslig rundt FFK.
Hvem synes dere bør ut av stallen og hvilke spillere ønsker dere inn i stallen (eksternt og fra juniorlaget) ?
Jeg synes Fofana og Ramberg bør ut, bl.andre, Bjørkøy bør selges til RBK, han hadde sin beste sesong ifjor, jeg synes han har stagnert, kanskje han overpresterte i fjor ?
Spennende med Elvestad, Trulsen og Thomassen, la de unge få noen minutter i ny og ne.
Willy
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Fofana må absolutt bli, det bor mye i den gutten, og det får vi forhåpentligvis se neste sesong.
Talentet er uomtvistelig, og håper du har rett at han slår til neste år. Men i år har han ikke fortjent all den spilletid han har fått, det betyr at stallen har vært mangelfull mener jeg.
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Willy Renè
Ut med Fofana???og sesongen evalueres.
Willy
I forhold til forhånsrapportene dine paco om hvor god han var må han vel ha skuffet deg? Var det ett mål han scorte?
Forøvrig, skal vi selvfølgelig ikke kvitte oss med Fofana. Tror han kommer til å bli en meget god spiller jeg.....
Marching on together!
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914