Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må vi få ro rundt FFK......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 03 nov 07, 22:29
Endret: 03 nov 07, 22:59

og sesongen evalueres.

Får håpe det sportslige kommer i fokus fremover, det har vært mye utenomsportslig rundt FFK.

Men nå blir det spennende å følge med på overgansmarkedet framover.

Hvem synes dere bør ut av stallen og hvilke spillere ønsker dere inn i stallen (eksternt og fra juniorlaget) ?

Jeg synes Fofana og Ramberg bør ut, bl.andre, Bjørkøy bør selges til RBK, han hadde sin beste sesong ifjor, jeg synes han har stagnert, kanskje han overpresterte i fjor ?

Spennende med Elvestad, Trulsen og Thomassen, la de unge få  noen minutter i ny og ne.

Willy

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 04 nov 07, 13:33
Opprinnelig postet av Willy Renè

og sesongen evalueres.

Får håpe det sportslige kommer i fokus fremover, det har vært mye utenomsportslig rundt FFK.

Hvem synes dere bør ut av stallen og hvilke spillere ønsker dere inn i stallen (eksternt og fra juniorlaget) ?

Jeg synes Fofana og Ramberg bør ut, bl.andre, Bjørkøy bør selges til RBK, han hadde sin beste sesong ifjor, jeg synes han har stagnert, kanskje han overpresterte i fjor ?

Spennende med Elvestad, Trulsen og Thomassen, la de unge få  noen minutter i ny og ne.

Willy

Ut med Fofana???

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 04 nov 07, 13:39
La nå Fofana få litt tid på seg da Willy. Gutten er såvidt fylt 19, kommer fra en helt annen fotballverden en "pang-kræsj"-Tippeligaverden. Han viser prov på stort potensiale, og det blir helt feil og skrote gutten nå. Edu i Lyn, nå Hoffenheim, var heller ikke allverden i sin første sesong, men fantastisk etter det.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 04 nov 07, 13:42
Å kvitte seg med kapteinen, et ungt lovende talent og en spiller som uansett ikke er mer enn stallfyll, vil være idioti. Det er vel greit nok å kvitte seg med Ramberg hvis vi får noen tilbud, men å rokkere om på laget uten å ha forsterkninger på plass vil jo bare skape en masse ustabilitet, rykter og spekulasjoner, ironisk nok med tanke på overskriften til tråden din.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 04 nov 07, 17:57
Fofana må absolutt bli, det bor mye i den gutten, og det får vi forhåpentligvis se neste sesong.

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 04 nov 07, 18:49

Opprinnelig postet av Snæbbis
Fofana må absolutt bli, det bor mye i den gutten, og det får vi forhåpentligvis se neste sesong.

Talentet er uomtvistelig, og håper du har rett at han slår til neste år. Men i år har han ikke fortjent all den spilletid han har fått, det betyr at stallen har vært mangelfull mener jeg.

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 04 nov 07, 19:29
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Willy Renè

og sesongen evalueres.

Willy

Ut med Fofana???

I forhold til forhånsrapportene dine paco om hvor god han var må han vel ha skuffet deg? Var det ett mål han scorte?

Forøvrig, skal vi selvfølgelig ikke kvitte oss med Fofana. Tror han kommer til å bli en meget god spiller jeg.....

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 04 nov 07, 21:19
Fofana presterte 1 mål og 1 assist på 1353 spilte minutter. Ikke veldig god uttelling. Men for all del, la han få en sesong til.

Marching on together!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 nov 07, 23:07
Nå må du ikke glemme straffesparkene han har laget for oss da.. . Tror han kommer til å slå igjennom for fult til neste sesong. I år fikk han jo ikke engang sesongoppkjøringen pga rot med oppholdstilatelsen. Desuten blir han da mer vant til norsk fotball.. Bjørkøy blir jeg ikke lei meg for om han går til RBK, bare vi får 10 mill + for ham. Han har tross alt 3 år igjen av kontrakten sin og slike spillere skal aldri gå på billisalg, spesielt ikke til RBK, og når jeg tenker meg om, så skal ingen spillere gå til RBK fra norske klubber på billigsalg..

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914