Husk meg
Brukernavn
Passord

Grønhagen og taktiske disponeringer.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 03 nov 07, 21:37
Er han så god en trener som enkelte vil ha det til. På La Manga i vinter ga flere spillere uttrykk for at det "gikk an å trene uten å springe seg ihjæl" kilometer etter kiometer. Jeg lar tråden stå åpen og regner med snarlige innspill. Her tatt kvelden foran pc`n med en lille en.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 nov 07, 21:43
Endret: 03 nov 07, 21:46
Hva har trening med taktiske disposisjoner å gjøre? Kanskje misvisende tittel på tråden versus det du faktisk skriver.

FFK var dårlig trent under Eggen, og jeg er i alle fall glad for at Grönhagen tok tak i denne ukulturen som rådet i FFK. For øvrig så trener vel FFK også mye med ball nå under Grönhagen?

Jeg er faktisk spent på hvordan FFK fremstår til neste år med en hel treningsvinter under Grönhagen. Husk at han kom ganske sent inn i systemet, og mye av vinterens treningsgrunnlag var et produkt av arbeidet til Haugen og Aune. Sistnevnte er i alle fall veldig kjent som en juniortrener som stiller knallharde krav til spillerne når det gjelder disiplin og trening.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 03 nov 07, 22:47
Jeg er nok enig med deg,men ville ha en bredere diskusjon vedr. Grønhagen. Det er ingen hemmelighet at det var på La Manga det skar seg med bla Toth og trenerapparatet. Aune har gjort en formidabel jobb med guttene og at de var dårlig trent fysisk under Eggen er vel heller ingen hemmelighet. Muligens jeg kom skjevt ut med tittel kontra " innlegget", men jeg vill gjerne få en del innleg om Grønhagen og hans gjerning som trener.  Personlig mener jeg han har gjort en meget god jobb, men det er jo lov å være uenig enkelte ganger om hvor han plaserer f.eks Tarek. Det var vel slike små ting jeg mente. Og for all del; hvorfor Berg inn i dag mod Odd. Er det ikke meningen at han skal videre til en annen klubb? Mange har hatt lyst å se Trulsen etc. etc.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 04 nov 07, 00:03

Grønhagen er genierklært av mange personer i år. Men han har ikke hatt evnen til å løfte FFK nevneverdig, til tross for den mest ressurssterke troppen FFK har mønstret på 4 år. Han har arvet en del spillere, har fått tilført noen selv og levert  et ok resultat. MEN han har ikke vunnet borte (kun en kamp), og han har levert en sesongavslutning som har gitt 4 poeng med begredelig spill. Idag vinner ikke FFK borte ble det sagt av de fleste jeg kjenner før kampen. Hvorfor? Jo fordi FFK vinner aldri borte, og idag så vi også hvorfor. Treneren evner ikke å motivere spillerne til innsats, og evner heller ikke å gjøre nye trekk når småspillet ikke funker 11 mot 10. I pausen var han skuffet over at spillerne slo langt istedet for det de hadde avtalt . Slo langt ?????? Det var jo bare småspill som ikke dro de 5 meter videre inn mot ODD sin banehalvdel !y

Grønis er en middels taktiker, han er ikke noe geni, men en fin fyr som spillerne og ledelsen liker. FFK forblir på det beste en middelhavsfarer med ham ved roret.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914