Grønhagen og taktiske disponeringer.
FFK var dårlig trent under Eggen, og jeg er i alle fall glad for at Grönhagen tok tak i denne ukulturen som rådet i FFK. For øvrig så trener vel FFK også mye med ball nå under Grönhagen?
Jeg er faktisk spent på hvordan FFK fremstår til neste år med en hel treningsvinter under Grönhagen. Husk at han kom ganske sent inn i systemet, og mye av vinterens treningsgrunnlag var et produkt av arbeidet til Haugen og Aune. Sistnevnte er i alle fall veldig kjent som en juniortrener som stiller knallharde krav til spillerne når det gjelder disiplin og trening.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Grønhagen er genierklært av mange personer i år. Men han har ikke hatt evnen til å løfte FFK nevneverdig, til tross for den mest ressurssterke troppen FFK har mønstret på 4 år. Han har arvet en del spillere, har fått tilført noen selv og levert et ok resultat. MEN han har ikke vunnet borte (kun en kamp), og han har levert en sesongavslutning som har gitt 4 poeng med begredelig spill. Idag vinner ikke FFK borte ble det sagt av de fleste jeg kjenner før kampen. Hvorfor? Jo fordi FFK vinner aldri borte, og idag så vi også hvorfor. Treneren evner ikke å motivere spillerne til innsats, og evner heller ikke å gjøre nye trekk når småspillet ikke funker 11 mot 10. I pausen var han skuffet over at spillerne slo langt istedet for det de hadde avtalt . Slo langt ?????? Det var jo bare småspill som ikke dro de 5 meter videre inn mot ODD sin banehalvdel !y
Grønis er en middels taktiker, han er ikke noe geni, men en fin fyr som spillerne og ledelsen liker. FFK forblir på det beste en middelhavsfarer med ham ved roret.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914