Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva fikk vi igjen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 01 nov 07, 17:03
Hva fikk vi igjen rundt klubben da vi fikk ny stadion ? Bedre spillere,bedre miljø,flere sponsorer,mer publikum?? Ja,alt dette ble innfridd. Jeg var personlig stor motstander av Kr.øy, men innrømmer glatt at det ble flott. Er det andre ting som er blitt tilført klubben ved flyttingen med positive fortegn ? Finnes det noe som absolutt ikke ble som vi ønsket ? Jeg ville gjerne likt og fått dele andre folk sine inntrykk etter første sesongen på Kr.øy.

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06

Lagt til: 01 nov 07, 17:07
Kø over gangbroa er jo et minus, men det visste man jo om..

---------------------------

Ære være Fredrikstad

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 nov 07, 17:36
Endret: 01 nov 07, 21:39
Nærheten til sentrum er jo intet mindre en genial.

Bortsett fra det faktum at "gavepakken" ikke ble så billig som man først trodde, så har dette vært den beste løsning for Fredrikstad som by.

Har du lest forumets retningslinjer?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 01 nov 07, 17:40
Køen over Broa er nevnt, men som en følge av dette har vi også fått en facked app supporterkultur. Vi kan vinne en kamp 3-0, men bare halvparten står igjen for å juble når dommern blåser i fløyta for full tid. Det er dritflaut.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 01 nov 07, 20:31

Vi fikk igjen et tippeligalag med en enorm entusiasme rundt, voldsom mediaoppmerksomhet, sannsynligvis en framtid på fotballens solside, europacup og mye morro.

Vi gikk glipp av adecco-ligaen og fotballens mørke og skyggefulle bakgård.

Willy

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 nov 07, 21:36
Endret: 01 nov 07, 21:39

Opprinnelig postet av Holters

Bortsett fra det faktum at "gavepakken" ikke ble så billig som man først trodde.

Urovekkende og overraskende høy pris. Gavepakken var kanskje en vel så stor gave fra FFK til Værste. Det liker jeg dårlig. Ellers er jo stadion i seg selv helt rå!

Rød.... hvit... og patriot!

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07

Lagt til: 01 nov 07, 21:39

Opprinnelig postet av Shadar
Køen over Broa er nevnt, men som en følge av dette har vi også fått en facked app supporterkultur. Vi kan vinne en kamp 3-0, men bare halvparten står igjen for å juble når dommern blåser i fløyta for full tid. Det er dritflaut.

Kunne ikke vært mer enig, det fenomenet der er direkte skammelig...kult og spille festfotball når det kun er halve kortsiden som sitter igjen etter 90min.

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 01 nov 07, 22:16
Opprinnelig postet av rollz

Opprinnelig postet av Shadar

Kunne ikke vært mer enig, det fenomenet der er direkte skammelig...kult og spille festfotball når det kun er halve kortsiden som sitter igjen etter 90min.

Jeg har vært på alle hjemmekampene bortsett fra Strømsgodset-kampen, jeg mener å huske at det kun er Brann-kampen hvor folk forlot stadion lenge før slutt. I de andre kampene er det kun et fåtall som har forlatt stadion før føyta går.

Willy

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 nov 07, 01:50
Absolutte maksimum antall som forlot stadion før kampslutt var mot brann ja, men det var kanskje ikke så rart, ta været, resultatet og legg til evt kø over brua, så kan jeg forstå det. Det jeg derimot ikke skjønner er folk som forlater stadion 5 minutter før slutt i en 1-0 kamp eller noe... Det skjer det også, og i alt for stor grad!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914