Hva fikk vi igjen ?
---------------------------
Ære være Fredrikstad
Bortsett fra det faktum at "gavepakken" ikke ble så billig som man først trodde, så har dette vært den beste løsning for Fredrikstad som by.
Har du lest forumets retningslinjer?
Vi fikk igjen et tippeligalag med en enorm entusiasme rundt, voldsom mediaoppmerksomhet, sannsynligvis en framtid på fotballens solside, europacup og mye morro.
Vi gikk glipp av adecco-ligaen og fotballens mørke og skyggefulle bakgård.
Willy
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Opprinnelig postet av Holters
Bortsett fra det faktum at "gavepakken" ikke ble så billig som man først trodde.
Urovekkende og overraskende høy pris. Gavepakken var kanskje en vel så stor gave fra FFK til Værste. Det liker jeg dårlig. Ellers er jo stadion i seg selv helt rå!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Shadar
Køen over Broa er nevnt, men som en følge av dette har vi også fått en facked app supporterkultur. Vi kan vinne en kamp 3-0, men bare halvparten står igjen for å juble når dommern blåser i fløyta for full tid. Det er dritflaut.
Kunne ikke vært mer enig, det fenomenet der er direkte skammelig...kult og spille festfotball når det kun er halve kortsiden som sitter igjen etter 90min.
FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras
Opprinnelig postet av rollz
Opprinnelig postet av Shadar
Køen over Broa er nevnt, men som en følge av dette har vi også fått en facked app supporterkultur. Vi kan vinne en kamp 3-0, men bare halvparten står igjen for å juble når dommern blåser i fløyta for full tid. Det er dritflaut.
Kunne ikke vært mer enig, det fenomenet der er direkte skammelig...kult og spille festfotball når det kun er halve kortsiden som sitter igjen etter 90min.
Jeg har vært på alle hjemmekampene bortsett fra Strømsgodset-kampen, jeg mener å huske at det kun er Brann-kampen hvor folk forlot stadion lenge før slutt. I de andre kampene er det kun et fåtall som har forlatt stadion før føyta går.
Willy
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914